Gå til innhold

dag 17 trippel pergo fortsatt ikke el... hjelp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skjer... huff blir bare mer og mer nervøs for hver dag som går uten at el kommer.. har brukt opp to pakker digitale tester.. tester med 12 timers mellomrom for å ikke misse el... huff dyrt er det og ikke minst frustrerende.... blææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke begynn å stress..(lett å si kanskje..;o)), men vet at el kan bli skjøvet ganske mye frem av pergo... Pluss at salv om du tester morgen og kveld, kan du faktisk ha så kort lh-stigning at du fortsatt ikke finner den på tester..

Ønsker deg sååå masse lykke til. Håper at spiren sitter denne pp;o)

Skrevet

Hvis du teste mellom 15-17 om ettermiddagen så e det ganske sikkert at du treffe på stigning. Av ein eller aen grunn har dei aller fleste eggløsning om ettermiddagen..hehe..

Men som det skrives her, så kan pergo forskyve syklus litt, så...den komme heilt sikkert snart!! :)

Skrevet

tusen takk for svar jenter:)

jeg ringte gyn tidligere i dag og han sa det samme som det står i tråden at pergoen kan forskyve el..

nå i dag så har jeg fått skikkelige smerter i eggtokk område.. nesten som mensmerter...

men det har ikke slått ut på test enda...

men jeg satser på at det skjer snart.. dette er fryktelig spennede:D

Skrevet

Ååå, krysser fingrene for at el kommer og slipper minst et par egg..hehe!

Ønsker deg lykke til.. dette blir spennende;o) Håper du å mannen får noen riktig 'romantiske' dager fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...