Gå til innhold

da mistet jeg mitt lille barn

mysenjente34

Anbefalte innlegg

uff jeg er bare så lei meg og føler et stort tomrom etter at jeg hadde en spontan abort om mandag 18/5.ble sendt på fredrikstad med ambulanse om natta ..jeg hadde gledet meg kjempe masse og gledet meg over graviditeten .gråter mye og må ha noe å gjøre for å ha andre ting å tenke på ..

Jeg tenker på alle de jentene som mister barna sine og føler med dem ..jeg synes synd på dere og alle mine tanker går til dere jenter ..

Jeg har en samboer som er litt avivssende mot meg og det er vondt å føle det slik.han ville ikke ha dette barnet men det ville jeg .han skulle gå i fra meg og flytte fra meg .er jo nå man finner ut om den mannen elsker en eller ikke bryr seg.

jeg var ca 10 uker på vei og hadde termin 6/12/09

Fortsetter under...

Så trist! Både det å miste barnet, men også samboer.. Det er sånt som skiller menn fra gutter, hvordan de håndterer situasjoner som kanskje ikke var helt planlagte, men som er en del av livet.

Du får stelle godt med deg selv, og skjem deg selv bort litt!

Jeg mistet natt til 20.mai, men ikke under så dramatiske omstendigheter som deg. Min samboer og jeg har prøvd å få barn i over et år, men da jeg fortalte at jeg hadde mistet ble han helt sånn.."Åja.." også sa han ikke mer om det.. (han er borte på jobb, kommer hjem på tirsdag) Så jeg følte meg litt avvist, men jeg vet jo at han ikke liker å snakke om følelser og sånt, så mulig han syns det var trist, men reagerer på en annen måte enn meg..

Stor klem fra meg!

Uff så trist!

Jeg vet ikke hvordan det nå er med deg og din samboer, men vil bare si at menn ofte reagerer ulikt oss kvinner. Vi har jo kjent graviditeten så veldig på kroppen. For menn tar det tid å venne seg til tanke på å skulle bli far.

Jeg har mistet 3 ganger, men har også to barn.

Slik kan livet være. jeg vet om svært mange som har msitet og de fleste av de har ikke fortalt det til mange. Men de aller fleste blir mødre -heldigvis.

Mannen min dro på byen han den ganger jeg mistet første gang.

Ikke for å feire altså, men fordi han hadde planlagt det.

Gi deg selv lov til å sørge. Også håper jeg du og din samboer snakker ut - enten det blir brudd eller ikke.

Ønsker deg alt godt videre i livet!

hei du ..takk for dine tanker og omtanke..jeg skal tenke på meg selv og bare skjemme meg bort selv ..leit å høre at du mistet natt til 20 mai...er vondt å miste og tror ikke mannfolka vet åssen det føles å miste ..han ville at jeg skulle ta abort og sier mange rare ting som sårer meg ..

min samboer liker ikke å prate om føleleser og sånne ting ..men jeg synes det er fint å prate om slike ting. han brydde seg om meg når jeg dro på lege vakta og ble sendt med ambulanse ..jeg har alltid vært ensom og alene under svangerskapet med de to minste fordi han ikke var klar..

stor klem fra meg :)

hei du

vi har alltid hatt det litt tøft mellpm oss ..ikke alltid vært en dans på røde roser...

han vil ikke kose meg meg eller holde rundt meg ..da blir jeg sur og forbannet ..jeg trenger litt ekstra kos og bare det å vite at en annen bryr seg ..

vi kjenner hvordan kroppen våres reagerer ..

uff da at du har mistet 3 ganger ..

jeg må ha tid til å sørge og få lov til å gråte og være litt deppa ..vi skal snakke sammen men han er ikke så glad i å prate ut om føleleser og tanker ..

tusen takk for dine vennlige ord ...

det er koselig å prate med noen som har vært i samme situasjon som en selv ..

ønsker deg alt godt her i livet du også ..ha en fin helg .

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...