peak Skrevet 21. mai 2009 #1 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er aldri lett når man mister noe man ønsker seg så inderlig. Vi opplever alle ting på forskjellig vis og bearbeider sorgen slik man selv takler det. Jeg mistet en i oktober i høst, mistet igjen i februar, det viste seg å være to, og mistet den andre i slutten av mars. Var på ultralyd og alt var kommet ut. Likevel velger legen ikke å ta noen utredning. Jeg har tre barn fra før og da mener de at det ikke er noe grunnlag for at det skal skje igjen. Blir helt matt... Nå har jeg gått til akkupunktur og tar en halv -halv despril hver dag. Har nå blitt gravid igjen og håper på å lykkes.. Så Damer, dere som prøver, ikke gi opp. Ta heller skjeen i egne hender å finn alternativ. Tror ikke noen forstår egentlig hva det vil si å miste før de har vært igjennom det selv. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140141868-mistet-3-gravid-p%C3%A5-nytt/
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. mai 2009 #2 Del Skrevet 22. mai 2009 Tusen takk for at du deler disse tankene med oss, jeg er så enig så enig. Derfor er det godt noen ganger å gå inn på akkurat dette forum for her forstår man bedre hverandre pga. like opplevelser. Man sitter til tider med dårlig samvittighet for at man ikke gleder seg mer over den nye, men tenker på alt det som skjedde rundt da man mistet. Vi har ingen fra før, og derfor er savnet etter en liten veldig fremtredende. Ikke for det, jeg og min samboer hadde et rikt og fint liv sammen før vi ble gravide, så jeg føler at vi kan absolutt ha et bra liv om vi ikke skulle få barn. Men når man først har vært gravid og kjent på det, ble det veldig viktig for oss og få det til igjen. Hadde vært så fantastisk og få bære frem et lite nytt menneske:) Så vi får bare håper og be at det går bra denne gangen, skulle det ikke det har vi bestemt oss for og prøve igjen. Tiltross for alle svingninger dette gir i gleder og bekymringer. Ønsker derfor deg og alle de andre her inne, særlig vi som er her inne, lykke til med nye graviditeter:) Mange klemmer fra meg..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140141868-mistet-3-gravid-p%C3%A5-nytt/#findComment-140142349
peak Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei Tirilgirl og alle andre. Før hadde jeg problemer med å bli gravid, men etter at jeg begynte med noen behandlinger hos fotsoneterapaut så er ikk det et problem mer. Jeg blir lett gravid, men har problemer med å holde på barnet nå. Men nå får vi håpe at despril sammen med akkupunktur kan hjelpe. Stå på og ikke gi opp. Det er selvsagt lettere sagt enn gjort. Lykke til til dere alle. Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140141868-mistet-3-gravid-p%C3%A5-nytt/#findComment-140147425
prøver-igjen Skrevet 23. mai 2009 #4 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei! Veldig viktig å ikke gi opp!! Hadde det ikke vært for forumene på denne internettsiden, så hadde nok jeg snart gitt opp. Fikk ingen medlidenhet av fastlegen, det var bare til å prøve... Har igrunn prøvd veldig mye de siste to mnd. Har vært til et medium, healer og fikk jeg anbefalt blodfortynnende. Har en jente på 5 år, og henne ble jeg lett gravid med og svangerskapet gikk som smurt:) Nå har vi prøvd i 2 år, og det har resultert i 4 spontanaborter. Nå er jeg gravid igjen(4+6 idag), og går på blodfortynnende. Jeg begynte på blodfortynnende for 3 uker siden. For to dager siden fikk jeg vite at jeg kanskje hadde en sykdom som gir blodpropper i morkaken. Og blofortynnende er nettopp det som skal til for å holde det i sjakk! Har også hørt om flere andre som har mistet mange ganger, men som blodfortynnende virker for uten nødvendigvis utredning:) Så stå på, og om det ikke skulle gå bra, prøv blodfortynnende om du finner en lege som vil gi deg det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140141868-mistet-3-gravid-p%C3%A5-nytt/#findComment-140148213
Cmoi Skrevet 23. mai 2009 #5 Del Skrevet 23. mai 2009 Takker for oppmuntring:) Jeg har 2 tenåringsdøtre fra tidligere forhold og møtte min nye mann for 4 år siden, vi har på disse 4 årene mistet en i uke 7 og 3 april i år mistet vi vår lille gutt i uke 29+6, han måtte forløses pga infeksjon og fikk bare leve 4 timer, dette har vært helt forferdelig. Det var ikke noe annet som feilte han. Planen vår var å få 2 tette, og derfor har vi allerede bestemt oss for å fortsette prøvingen, for dette er noe vi virkelig ønsker oss. Har ikke blitt gravid enda, tror kanskje ikke syklusen er helt i rute etter bare 7 uker, men håper det ikke tar for lang tid. Vi kommer ikke til å gi opp, håper ingen andre gjør det heller. Lykke til alle sammen. Masse klemmer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140141868-mistet-3-gravid-p%C3%A5-nytt/#findComment-140149951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå