Gå til innhold

Jeg blør og blør..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en SA på tirsdagskveld, da det kom mye blod, mye mer enn ved mens, og det blør fortsatt mer enn valig mens.. Hvor lenge er det vanlig at det blør?

Ringte legen på onsdag, og han mente jeg kunne komme innom hvis jeg ikke var blitt bedre til fredag.. Men hva kan han egentlig gjøre? Ordner ikke kroppen opp selv når man blør?..

Redd jeg skal få blodmangel hvis det skal fortsette sånn som dette lenge..

Fortsetter under...

Ikke for å skremme deg, men jeg fossblødde i 8 uker, med skikkelige "rier"... Det merkelige var at jeg ikke fikk lav Hb- den var fin hele tiden... Men psykisk var det et helvete... Jeg gav beskjed om, på kontrollen min, at dersom det skjer igjen vil jeg ha utskrapning med en gang!

Ikke alltid kroppen ordner opp selv, nei... Så se det an du. Derspm det ikke bedrer seg vil jeg anbefale deg en utskrapning, ikke godt å fossblø lenge!

Lykke til!

Oi, dette hørtes ikke bra ut.. Hvor lenge gikk du før du oppsøkte lege da? De burde jo ha gjort noe før det var gått så lang tid!?

Nå har det jo bare gått et par dager, og jeg ser det an over helga har jeg funnet ut nå..(har litt legeskrekk, så avventer alltid til jeg er døden nær..hehe).

Hvor langt hadde du kommet i graviditeten da du hadde SA? Jeg var bare kommet ca 5 uker..Så det skal jo ikke være store greiene som skal ut..?

Hei HI.

Anonym 00:07 her.

Jeg oppsøkte lege da jeg begynte å blø, det var i november 2007, var flere ganger til innvendig UL, og fikk beskjed om at det snart tok slutt. I jula tok det seg kraftig opp, med masse blod og store klumper. Jeg gikk konstant på smertestillende, og trodde jeg skulle dø... Jeg orket ikke å ta kontakt med legen/sykehuset i jula, ville være hjemme da, så jeg ventet til begynnelsen av januar. Da plutselig en dag stoppet det, alt hadde kommet ut.

Jeg er usikker på hvor langt jeg var på vei, men jeg vil anta ca 12 uker. Fosteret kan ha dødd tidligere. Hadde ikke hatt mensen siden august, men siden jeg har PCOS, så var ikke det uvanlig...

Kanskje det er som anonym 10:27 sier, at det er en tvilling som har forsvunnet, og at du fremdeles er gravid?

Jeg håper det går greit med deg!

Annonse

Mistet en tvilling sist jeg var gravid, merket det egentlig ikke, men jordmor fant to morkaker(dene ene var lite utviklet) da jeg hadde født..:)

Jeg blødde litt for tre uker siden, og trodde det var mensen, men så begynte jeg å blø igjen før en uke siden, og natt til onsdag kom det for fullt, og siden da har jeg måtte bytte bind hver 3.-4. time for at det ikke skal bli fullt..

Er masse "gugg" i det som kommer ut, i tillegg til friskt blod.. Så jeg tror ikke noe kan ha overlved dette..

Visste ikke jeg var gravid, så jeg tar det helt greit.. Selv om mannen min og jeg har prøvd i over et år å bli gravid.. Vår tur kommer nok en gang.. Har heldigvis ei kjempeflott jente på snart 8 år!:)

Klem til alle som svarer, Takk!:)

HI

Jeg tror også at jeg har hatt en sa i natt/dag. Blødd masse, kommer også mye klumper:( og skikkelige mage kramper.. auuu! Var på UL på ullevål idag, siden jeg er så kort, 5- 6 uker, kunne de ikke si noe sikkert. Men mest sannsynlig var det en sa, de sa noe om svangerskap utenfor livmor, men at dette var lite sannsynlig. Håper virkelig det "bare" er en sa da. Tok blodprøve idag og skal tilbake mandag for ny blodprøve. Men regner med at det er over og ut for denne gang. De sa at hvis det var en sa, som det hørtes ut som, som kom nok det verste ut nå.

Du er heldig som har ei jente da:)

Lykke til, håper du lykkes neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...