Gå til innhold

Hvilken er den styggeste bunaden du vet om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Follobunaden med gull....

Grusomt...

Jeg er fra Follo, men nektet å *kaste bort* så mye penger på en bunad jeg ikke synes er noe fin en gang og som jeg aldri hadde kommet til å bruke. Valgte meg heller en bunad fra stedet min mor og all hennes familie kommer fra, hvor jeg har vært hver sommer så lenge jeg kan huske. Jeg synes forøvrig de svarte bunadene er finest. Men den aller fineste bunaden jeg har sett var det ei venninne som hadde - tror det var Sognebunaden (eller noe).

Annonse

Jeg kunne aldri sagt at en bunad er stygg. Noen er kanskje spesielt vakre, men alle har tradisjon og er unike og jeg synes bunad er flott uansett.

Derimot synes jeg tupert hår, masse sminke og brunkrem, perleøredobber og solbriller gjør seg dårlig med bunaden.

Jeg har Sognebunad:o) Er fornøyd med den:o) Er litt fælt å si at en bunader stygg...men smaken er som baken og jeg er ikke så glad i den hvite Bergens-bunaden og heller ikke Sotra-bunaden er noe fin...er nok flere der ute også, men er de to jeg vet hvor er fra som jeg ikke liker... Den grønne Nordlandsbunaden er heller ikke så fin - den blå syns jeg er nyyyydelig - men den grønne er ikke fin farge på syns jeg...

Gjest biss med twins

Hvorfor er det så ille å si hva man mener om en bunad egentlig? Er det et så følsomt tema altså? Jeg har alltid hatt bunad og er veldig glad i bunader, men spiller meg absolutt ingen rolle dersom noen synes den er stygg, det har de vel all rett til å mene. Man har forskjellig smak når det gjelder det meste, også bunad..kan vel ikke være så hårsår vel(=

hallingbunaden er kanskje ikke den fineste... men når dere sitter der halv mette og gjerne skulle løsna litt på det beltet eller livet som ikke går ann å løsne på... så kan vi hive på enda mere.... he he.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...