Gå til innhold

Prøvde et tarot kort nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ღ ♀ ღ:

Kan se ut på første kortet at det har vært litt konflikt..helst i kroppen din, siden det va det eg spurte om...hehe. Uhm..Ka det betyr e eg ikkje heilt sikker på.. Hatt uregelmessig syklus?! Ekstra hormoner? Kanskje det va eggstokkene dine som kranga over kem som sko få slippe egget..hehe.

Følte eg måtte trekke et kort te, for det blei litt sånn..utydelig. Så då ba eg kun om du blei gravid snart. Og det ser veldig bra ut. Fra et kort om ubalanse så kommer kortet om perfekt balanse! (når eg tenke snart, så tenke eg to-tre måneder) Så eg tror kroppen din e strax klar for ei spire!!!

Skrevet

Fiskene 26 år.

Er jeg gravid? Tvillinger?

Skrevet

ღღWhiteAngelღღ 15pp

Situasjonen komme te å forbedre seg :) Og du må slutte å sei at livet e urettferdig. Tro på at du fortjene dette.

Skrevet

Nå ble jeg glad, tårene rinner her=p huff.. Så følsom jeg ble nå da!

Skrevet

...det va noe du kunne relatere te??

Skrevet

Jeg har sakt lenge at livet er urettferdig. Så skrev du det. Så jeg ble litt paff;)

Skrevet

Oi.....hehe...nå fekk eg litt ståpels... Tok et kort på megsjøl nettopp og det sa klart i fra t eg må slutte å tenke så mye!! Hehe..sikkert for eg spurte om samme spørsmålet i går...og fekk veldig positivt svar då..så... Hm...kanskje eg får detta litt te :D

Skrevet

Finner du noe på meg?

26 fiskene

gravid? tvillinger?

Skrevet

aloha83

Har du barn fra før? Hvis du har så kan det tyde på tvillinger. Hvis ikkje så kan det tyde på spire. Indikasjoner på at du går inn i noe nytt og ukjent... Om det blir nå eller om ei stund e eg ikkje så sikker på, men e derimot sikker på at du har utholdenheten og evnen te å stå løpet ut. Så..spira komme!!

Skrevet

Prøve på meg? :)

Jomfruen - 23 år, spennende =)

Skrevet

Glemte å skrive det jeg lurte på jeg.. Hehe!

Graviditet (selfølgelig!), å jobb fremover?

Skrevet

Så spennende c",)

Kan du prøve deg på meg også hvis du har tida til det?

Hege Oline + 34 år + vannmann

Takk!!

Skrevet

Hihihi....jeg glemte jo å stille deg et spørsmål :)

Blir jeg gravid igjen og når?

Skrevet

Drømme x`pp:

Tusen takk. Du traff spot on altså! Ja, jeg har uregelmessig syklus og har vært hos gyn med det. Jeg kjenner at hormonene har vært ute å kjøre, men at det nå virker mye roligere i kroppen enn det har vært på ett år!

Jeg føler også at kroppen gjør seg klar nå. Sa det til mannen min i går faktisk:)

Jeg har slitt endel under el- Kroppen har ikke klart å slippe egget når tiden var inne, så jeg har hatt el-slim i opptil 10 dager, el-smerter også. Noen ganger så vonde el-smerter at jeg ikke har klart å reise meg, men alt irker mye bedre denne pp, og jeg har en skikkelig følelse på at kroppen endelig er på rett vei.

Syns derfor du ar kjempeflink med å spå meg:):) Mange takk skal du ha.

Bare si ifra om du får opp mer. Jeg har alltid hørt at jeg er veldig åpen og lett å lese for de som spår:) Lykke til videre med å utvikle evnene dine og lykke til med spira:)

Skrevet

Hei!

Når du får tid og lyst til å spå meg drømme:

Skytten, f.1978.

Tusen takk!

Skrevet

Spørsmålet er (selvfølgelig): Når blir jeg gravid?

Skrevet

Hei! Hvis du får tid en gang, så hadde det jo vært moro! Da ringte spådama var det så lenge til det skulle skje noe, så håper på litt mer positivt svar, hehe:P

Cathrine 21 år. Skorpion

blir jeg snart gravid igjen? ;)

Hvor får du kjøpt tarotkort, har veldig lyst på=)

Skrevet

oy så gøy drømme=)))) Jeg vil gjerne=)))

Jannikke 24 skorpion=)))

Når blir jeg gravid? å hva kan det bli???=)

Blir super glad om du orker meg=DD

Dette ser låvende ut=) morro med tarot kort=D

Skrevet

Vil du trekke kort for meg også?

Lurer på om jeg er gravid? eller ang graviditet selvfølgelig:)

Jobb?

Stjernetegn løven.

Skrevet

glemte å få meg alder, jeg er 26 år:)

Skrevet

Så morro at du gjør dette, Drømme! :)

Ser det er en del på vent her, men synes det hadde vært supert om du fikk litt tid til meg etter dem.. Det bare måå klaffe denne pp her! ;) IKM om en uke... ;)

27 år gammel skorpion :)

Skrevet

Så morro at du gjør dette, Drømme! :)

Ser det er en del på vent her, men synes det hadde vært supert om du fikk litt tid til meg etter dem.. Det bare måå klaffe denne pp her! ;) IKM om en uke... ;)

27 år gammel skorpion :)

Skrevet

Drømmer om en liten spire:

Jobb: Kan vær du faktisk har en mulighet du ikkje e klar over..kortet kom opp-ned og kan antyde at du sitte litt med følelsen av at gresset e grønnere på andre sida...?!

Graviditet. Først spurte eg om graviditet, blei litt generelt, men då va svaret at noe e i konflikt. Det kan være følelser inni deg, fysiologiske, relasjoner..ja..blei ikkje no konkret.

Men spurte da om du blei gravid snart. Og du ska snart gjennomgå ein prosess. Har du mista før, eller e veldig redd for at det ska gå galt når det først klaffe? For får beskjed om å slippe taket fra vonde følelser og tanker, så du kan føle nytt håp, ny start og ny glede.

Nå veit ikkje eg kor lenge dåkker har prøvd, men hvis det begynne å bli lenge, så kan det og bety at du nå må slippe taket på følelsen at du aldri ska få dette til.. og prosessen kan være at dåkker får hjelp i fra utenforstående. Men, det ser i allefall positivt ut! :)

Skrevet

Oline75 (04-06-09)

Måtte trekke 3 kort på deg, så det e tydeligvis noe viktig du må høre. Tap og sorg..du har mista noe du har problemer med å gi slipp på. Føle deg kanskje litt fastlåst i denne følelsen. Men det e bare du som kan gjøre noe med... For kordan verden oppfatte deg e ikkje viktig. Det som e viktig e kordan du oppfatte verden. Og det e bare du som kan vær ansvarlig for din egen lykke!

Men te det om graviditet. Du komme ikkje te å møte på noe motstand :) Bare la det som skjer skje, så vil du komme te målet. Og stol på din egen intuisjon. Godt mulig du bare må sortere litt i følelsene ditt først (med tanke på det som kom opp først).. me henge tettere samme kropp og sinn enn me e klar over :)

Skrevet

(tar flere ettehvertt :) )

Har skrivd alle opp på ein lapp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...