Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Spurte om eg va gravid...tok meg goood tid, trakk det kortet eg følte va rette kortet å trekke... Svar: Sannsynligvis vil min største drøm bli virkelighet En ny prosess startes.... Kunne dét passa bedre da?!?!?!? E bare sånn hobby tarot leser..hehe..gjør det på gøy..og dette va vannvittig gøy!!!! Wheee....hehe...alltid kjekt når en får det svaret en vil ha
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2009 Hvis noen har lyst så e det bare å spør et spørmål Hvis eg får alder og stjernetegn (ikkje at eg e så inne på det men tror det e viktig..haha!!) Baaaare på gøy dette altså...!! Hehe...men e ekte tarot kort altså..haha!
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Stine Marie- Steinbukk- 25år Er jeg gravid med tvillinger? Gravid?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Hm...fekk samme kortet som på meg bare opp ned..hehe.. som i hovedsak betyr stor omveltning i forhold og livet..noe som passe godt på å få tvillinger
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 cool.. Prøv gjerne på meg=) Blir jeg gravid snart? Monica Vær
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 WooooooooooooooooooooooooooooW spennende (Men jeg tenkte på en ting..... dette høres nok forferdelig dumt ut. Men hvis det er ca 25% sjansje for å bli gravid for e kvinne med EL i en syklus hvor stor er da sjansjen hvis man går 100% inn for det?) *rødme* Kooooooooooooooooooooooooooooos og babystøv sendes med et Takk for spådommen:D
ida87_thea_andrine Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 oj!!! så kult da=) vil du prøve på meg?? blir jeg gravid snart?? Får jeg ny jobb?? Ida Cathrine skytten
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2009 monca*84*ønsker Stavenes Dronning va kortet. Inspirere, til å gi, nære og vise omtanke. Så te min tolkning då! Hehe..ska me sjåå.. Får ikkje no klart svar. Mer som prøv å slapp av og stol på at kroppen kan jobben sin. Fokuser på seksualenergien og ka du kan skape med det. Snakke ikkje bare om barn her, men pleie kjærligheten, degsjøl.. Kan du vær litt stessa over å ikkje bli gravid? (dum't sp.mål her inne da men..hehe) Kan vær du kreve for mye av kroppen din. Så fekk ikkje opp no kjempe *pang* jaaa svar..eller nei! Hehe. Kanskje du rett og slett trenge ferie nå! Og at det e det som ska te. Ingenting negativt her altså. Bare snakk om masse intense følelser som lidenskapelig, målrettet, bestemt. Så du blir nok definitivt gravid, uansett om kanskje me har ulikt syn på "snart"
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 tusen takk=) Litt morro det der.. Veldig mange som spår meg føler at jeg stresser, og jeg får stadig beskjed om og stresse ned.. Det er klart jeg tenker en del på deg, off course, men jeg føler selv at jeg er veldig rolig i fht det hele.. Tydeligvis gir jeg ut andre energier.. =) Ellers er jeg en veldig ehm seksuell person, så du er inne på noe! klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2009 ida87_1MA_17pp: Graviditet. 10'de kort i stavene. Hmm.. Følelsen av overveldende ansvar står fremst..så...det kan jo vær tegn på spire i nær framtid da...! E jo ingenting som overvelde en mer enn et barn "Noen ganger er det nødvendig med en kraftanstrengelse- enten for å oppnå kortsiktige mål, eller for -å gi noe en god start-..." Jobb: Veldig klare svar. Hehe. Men, kort fortalt, vær forsiktig med ka du ønsker deg, det kan hende du får det!! Nå va ikkje det ein advarsel da.. Går litt på at du må vite at du kan vær lykkelig der du er og ikkje søke etter ny lykke. Då vil en alltid bare løpe fra en ting til neste. Ha realistiske mål i livet og ikkje la deg fare avgårde med drømmer og fantasier.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2009 hehe..eg syns dette va kjempegøy...e så rart..legge alle kortene ut i ei vifte på golvet (tarot har MANGE kort) setter meg foran, lukker øynene og tenker på den eg ska spå og ka dei lure på.. lukker øynene og fører hånda over alle kortene. Så prikke det i fingrene eller blir...varmt og ekkelt i fingrene over ett kort..heilt rart...kan godt vær innbilling da Hehe...men e morsomt fordet!!
lilleepus Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 steinbukken.19. tck (initialer) får vi baby i det hele tatt? Får jeg den jobben jeg har søkt på?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2009 lilleepus: Baby: Stabilitet og fundament. Uhm..Du har litt feil fokus nå, virke det som. Det materialistiske i livet e ikkje noe mål å ha. Alt vi eier e kun for å forenkle hverdagen. Ikkje gjøre livet mer verdt... Litt forstyrrelse i "flyten" din... får du orden på den så vil en baby komme. (kortet 4 mynter som kom opp er veldig materialistisk fokusert. Kan det være at du e litt opphengt i "ting"?) Jobb...ka seie magefølelsen din??? Kan vær litt vanskelig å føle på for du elitt ytterkanter av følelse/tanke når det gjelde jobben... Men uansett kordan det går, så e det beste løsningen for deg. Det e det du må huske! No mer konkret fekk eg ikkje desverre....men stor fare for magefølelsen har rett...hvis du klare å kjenne på den..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. mai 2009 Hehe...tar bare litt tid innimellom..hehe..
lilleepus Skrevet 21. mai 2009 #16 Skrevet 21. mai 2009 Feil fokus? hmm. på hva nå blei jeg litt forvirret. Kanskje det som er feil fokus. Åssen flyt e det du mener? Kan hende jeg er litt opphengt i å bli gravid hehe.. Magefølsen sier nei, men vi får se vi får se. tusen tusen takk for at du tok deg til drømme
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 21. mai 2009 Hehe...kanskje det e det at du e forvirra ja Og "flyt" e naturens energi som e i konstant bevegelse. Har en rette "flyt" så flyte en sammen med resten av energien rundt en, og då e det ikkje så anstrengende å vær ein del av det.
lilleepus Skrevet 21. mai 2009 #18 Skrevet 21. mai 2009 kan jeg spørre om en ting til? er jeg steril? er gubben det?
Simen og Julie Skrevet 21. mai 2009 #19 Skrevet 21. mai 2009 prøv meg:D mariell 23 tyr er jeg gravid? blir jeg det snart? en eller fler?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 21. mai 2009 Nei..vil ikkje tro det.. ser mer ut som..hm...ingenting som tilseie sterilitet, men står litt om konflinkter...e du veldig bekymra for at han/du kanskje e det? Du må ha troen på at det går bra. Og te tross for frustrasjon og oppgitthet må du ikkje la det gå utover andre, sjøl om det e det enkleste og kanskje det som føles best. Minne om at eg e fullstendig på hobbybasis altså..hehe..syns bara det e litt morro å prøva seg
Adnil73 Skrevet 22. mai 2009 #21 Skrevet 22. mai 2009 Dette var spennende syns jeg. Har blitt spådd med Tarot tidligere og synes det har passet med store omveltninger tidligere prøver gjerne igjen hvis du har tid og lyst. Linda+36+steinbukk
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #23 Skrevet 22. mai 2009 Blir jeg gravid snart? Eller er jeg det nå? Vannmann 82 TUSEN TAKK;)
White*Angel Skrevet 22. mai 2009 #24 Skrevet 22. mai 2009 =) Marita. kreps. ogselvsagt om jeg blir gravid i nærmeste framtid-.-
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #25 Skrevet 22. mai 2009 Mariell86 Fekk ikkje no konkret om du e gravid nå, men! Det virke som om du komme te å få mange barn. (defisnisjonen av mange e jo ganske sprikende da men ) Veldig fokus på de skapende kreftene i deg. Så baby(er) komme nok snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå