Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en trebarnsmor. Etter amming i 5 år er puppene mine borte. Har bare to brystvorter igjen.Så nå vurderer jeg operasjon. Er det noen som har gjort det? Legen sa 365 eller 410 under muskelen. Da ville jeg få en c cup.Stemmer det at noe av størrelsen forsvinner når det blir lagt under muskelen? Er 175 cm høy og veier 59 kilo.

Setter pris på om noen kan gi meg råd:)

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også 3barnsmor, og hadde ikke pupper igjen etter x antall år med amming.

Jeg la inn silikon i mai i år, 260 i hvert bryst over muskelen.

De anbefaler å legge over muskelen når det kan gjøres, da det er mindre sjans for komplikasjoner etterpå.

Nå er jeg mindre enn deg da 163 cm/50 kg, og ved konsultasjon antok de ca 300 på hver side. Men dette finner de ut helt sikkert først under opersajon. Mitt ønske var å få pupper med naturlig størrelse, ikke "typisk" silikonpupper, og nå 2,5 mnd etterpå er jeg kjempefornøyd!! Føler meg som en kvinne og ikke som en tenåring lengre, og klærne sitter som de skal! :o)

Er glad de ikke ble større, helt perfekt!

Lykke til!

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg fikk opperert inn silikon for 2 uker siden. Er så megfornøyd!!!!!!!! :)

Kan faktisk si at jeg har de flotteste puppene jeg noen gang har sett!! Er så deili! :) Har ammet 3 barn, så dette fortjente jeg. Jeg hadde en del brystvev fra før, hadde en C kup, men de var ganske tomme øverst, så ville fylle inn slik at huden be fylt på en måte. Jeg la inn 350 ml i høyprofil under musklene. Jeg spurte kirurgen om en del av protesen ville "forsvinne" , men han sa at det heller virket omvendt når en la det inn bak musklene, for da presser protesen alt sammen frem, og gir et mye flottere resultat :)

Gleder meg til å se hvordan de blir når de er helt "ferdige". Nå er de hovne, og litt harde. protesene skal også synke ned litt mer.

Gleder meg til å prøve fine Bh er osv :) Tror jeg nå har en stor D kup:) Helt perfekt. Jeg er forresten 167 cm og 63 kg :)

Men jeg må si at jeg ble overasket over hvor vondt det var etterpå. Hadde aldri forestilt meg at det skulle være SÅ vondt!! En blir totalt hjelpetrengende de første 2 døgnene!

Skrevet

Forrsten, må legge til at de fleste anbefler å legge UNDER muskelene.

Ja, det er vondere rette tter opperasjonen, og det er større fare for blødninger etterpå, men resultatet vil bli bedre og mer naturlig. Dessuten minsker sjansen for komplikasjoner som kapseldannelse, kroniske smerter, og følelsesforandringer i huden. dessuten er det mindre fare for komplikasjoner om en skal amme senere.

Skrevet

Jeg la inn proteser i august 2008 og er veldig fornøyd med disse =) Jeg har 300 høyprofil under muskel, de anbefalte under muskel på meg da jeg har lite underhudsfett på brystkassen. Dersom de hadde lagt de over muskelen ville protesen kunne bli synlig i kantene. Hvilke klinikk brukte dere som har gjort det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...