Gjest Skrevet 22. mai 2009 #26 Skrevet 22. mai 2009 jeg har to bilder oppå en hylle over tv, et bilde av de hver. Også har jeg en ramme med fem bilder nedover fra m var 6 mnd.. det samme kommer det av snuppa. og på en annen vegg skal jeg ha det som egentlig skulle være 1 års bilder.. men som blir 2 års bilder isteden.. da skal det være 4 motiver i en ramme.. Og der kommer jo lillesøster sitt om 2 år også.. Men bildene er akkurat tatt.. så vi får se hvordan de blir når vi skal ut å plukke. Flere enn det blir det ikke i stua. de oppå hylla er sånn jeg kommer til å "bytte" på innimmelom.. forandring fryder i stua. hehe
___ Skrevet 22. mai 2009 #27 Skrevet 22. mai 2009 Ingen sånne bilder i vårt hus. Synes ikke noe om det.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. mai 2009 #28 Skrevet 22. mai 2009 Vi har noen. Ikke i stua over sofaen da;) Men på soverommet mitt er det et sort/hvitt bilde på lerret fra hun var året. 60X40 tror jeg På hennes rom så har hun et langt bilde av meg, seg selv og pappaen. Et vi tok da hun var byfødt og vi enda var sammen. Det er vel 150X50. Det er er i tillegg et bilde av bare henne og et dikt på. Laget på lerret. Så prinsessemari og UnePune sine, og hermegås som jeg er, så ville jeg også ha;) I stuene har jeg små bilder i små rammer. De er tatt av oss på normale hverdager. Ikke ren, pen og pyntet i bunad på noen av bildene.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 22. mai 2009 #29 Skrevet 22. mai 2009 nei har bare noen få mindre bilder:) ca 13x18 har planer om å få tatt noen kule bilder av barna selv, med hvit bakgrunn. å få de på lærret. er ikke så dyrt heller når man tar bilde selv å sender inn:) jenta har et av seg selv på rommet sitt ca 30x70, betalte 600 for det:) hos fotograf koster det over 5000kr for str 20x20 (tror det var den str jeg fikk opplyst)
camilla^ Skrevet 22. mai 2009 #30 Skrevet 22. mai 2009 Har ikke store bilder av ungene i stua. Har tre som er 15x20cm, og de blir ikke værende her lenger. Tok de med meg fra min bestemor fra vi ryddet ut av huset hennes, så ungene ville ha de. Så nå står de i ett vindu enn så lenge. Har en ramme med masse bilder av ungene, men der er hver bilde 3x3 cm så man må tett inntil for å se.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 22. mai 2009 #31 Skrevet 22. mai 2009 Nei vi har ingen. Jeg vurderer å forstørre ett og ha på soverommet. I stua henger det bilder jeg har malt selv. Vi har noen små bilder i ramme i vinduskarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå