Gå til innhold

Har alle store bilder av ungene i stuen?? Og maaange??

Anbefalte innlegg

Tenker da sanne store fotograf bilder eller lerret. Type 30x40 cm eller sann?

Vi skal bare bestille ett års bildene av Jonas i 20x25 størrelse og ramme inn i vanlig ramme. Også har vi et bilde fra dåpen av han i en sølvramme han fikk til dåpen. Men føler alle andre har stoooooore bilder og mange bilder av ungene i stuen...

Fortsetter under...

Nei, vi har noen få små, i noen gamle, kule rammer, på en skjenk. Har ettårs-bilde av storesøster, men har ikke fått somlet oss til å ramme det inn enda *skammeseg*. Det er også i 20X25.

Det verste er at jeg ikke syns jeg har noe sted å ha det bildet, og det vi vil komme til å ta av lillebror..haha. Uff :P

Annonse

Har et stort tatt av fotograf av begge barna og et familiebilde av alle sammen. Har to små enkle bilder av hvert av barna og en lang ramme med forskjellige bilder av de nedover. Har de plassert forskjellig steder i huset og det er veldig fint. :)

Nei, vi har vel 2 små av begge... ene er 10x13 cm og det andre er en str større (husker ikke måla)

I trappa opp til 2.etasje og soverom++ så har vi flere bilder, bl.a. et stort (A4str) av dem begge og flere halvstore (A5 str)

Nei, vi har ett på 20 * 25 til hver av barna. Det er babybildene fra fotograf. Der er de henholdsvis 4 og 6 mnd gamle:)

Ellers har vi ett hver av dem i 10 * 15 rammer som vi bytter ut med jevne mellomrom:) Prøver å ha litt nyere bilde av dem der, slik de faktisk ser ut i dag:)

Annonse

Vi har 2 stk 20*25 over spisestua og 2 stk 20*25 over salongen. I tillegg noen små her-og-der som ikke er så fremtredende. Har stor stue da :) Har også et 20*25 på kjøkkenet.

Nå som vi har fått nr 2, kommer vi til å bytte ut noen av eldste etterhvert som vi får inn bilder av minste :)

Ingen bilder av barna på veggen i stua. Kunst, og bryllupsbilder av oss selv...

Har heller ikke tatt 1-årsbilder vi... eller andre fotografbilder... har bare "egne" av de.... det er visst heller ikke så vanlig, etter hva jeg forstår...

har bare minre som vi har tatt hos fotograf osv, men ingen på veggen. er veldig interressert i kunst så det er det som henger på veggen hos meg. synes personlig sånne store bilder av bryllup osv over soffaen ikke er så pent......

mamman til anna

da er det ikke bare jeg som mener det nei.

vi har ikke vært hos fotograf og tatt 1 års bilde, men tok et veldig fint hjemme selv som vi skal bruke som ett års bilde og ramme inn. men bare i mindre størrelse og ikke over sofaen.

Vi har ikkje no, men eg skal bestille plakatbilete av ungane, 50x70, eitt av kvar. Eg vil og ha litt mindre 1-års "fotografbilete" av begge to.

Eg har stooooore, kvite 4 meter høge veggar i stova, må ha noko for å fylle dei opp litt. Blir frykteleg tomt slik som det er no.

Ja, vi har et stort av begge ungene i stuen - tatt på studio1. Er et ganske stort bilde med med motiver i ett bilde på en måte - i sort-hvitt med noe farge på. Er knallflott!:o) Ellers har vi ingen bilder av ungene i stuen - eller noen andre steder i huset for den saks skyld;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...