Mamma_til_isabella Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Har du lyst til å se på meg litt? Begynner endelig å glede meg over dette svangerskapet nå etter en abort sist.Er nå i min 30 uke og venter en liten jente.Har termin i begynnelsen av august.... ser du når jeg ca vil føde og hvordan vil fødselen bli? Født 15.03.86 og han 09.10.86....
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei. Får frem at du er familieorientert. Hjemmet og de nærmeste er veldig viktig for deg. Du trenger å ha mennesker rundt deg for at du føle deg trygg. Ditt hovedfokus er forhold. Du vil hjelpe andre,jobber du innen for helse sektoren? Det er viktig for deg å vite at andre setter pris på deg og trenger deg. Du er svak for smiger og ros. Kritikk derimot, kan skade deg veldig, da du tar deg veldig hardt. Du ofrer deg for at andre skal ha det bra. Du er sjenerøs, snill og forståelsesfull. Du kan være svært følsom og kan være ekstremt sympatisk og sentimental. ser deg i rollen som mor, ser enn stor forandring i positiv forstand. får opp en reise eller bytte av bolig ? har du tenk mye på din egen barndom i det siste ? fødselen vil gå bra , får opp hurtig og lykkelig avslutning:)
Mamma_til_isabella Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Gud dette var skummelt for du "bretter" meg ut helt. Jeg jobber i reiselivsbransjen så jobber med mennesker;) Vi har snakket om å kjøpe noe større så du har helt rett.Har faktisk tenkt en del på min egen barndom i dag da vi satt og diskuterte noe rundt det og en eventuel dåp..... Du beskriver meg helt akkurat slik jeg er:) Men det vil ikke skje noen komplikasjoner rundt fødselen?Vil jeg føde normalt?og før eller etter termin? Tusen takk for at du tar deg tid....
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 så hyggelig med tilbakemelding,, ser ingen komplikasjoner , men vil tro fødselen vil bli relativt fort overstått fort og greit får tallet 12
Mamma_til_isabella Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2009 Ultralydterminen min er jo 08.08;) Så spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå