Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil anbefale Elvira på krystallkulen tel.829 95 191. Hun har helt spesielle evner. Det står også masse innlegg om henne på barnimagen under spå /horoskop.

Jeg har ring Elvira for noen måneder siden, og spurte vedrørende jobbsituasjon fremover. Hun så helt rett på meg, og spådde meg at jeg ville få ny jobb i forbindelse med salg i løpet av tre måneder. Det stemte, jeg fikk en ny jobb innen salg akkurat 3 måneder etterpå. Hun sa at hun også så økte inntekter, og det har stemt.

Vi holdt også akkurat da på å selge leiligheten vår, og jeg fikk råd om hva vi kunne gjøre. Hun sa at vi da ville få solgt like etterpå til takst, og det stemte også.

Det er mange ting jeg har spurt om ulike tema, og jeg har ikke blitt skuffet ennå.

Det er ingen tvil om evnene til Elvira. Jeg ringer bare henne, og det gjør flere av mine slektninger og venner også. De er like imponert som meg. Det var moro å se et innlegg om min faste spåer!

Så jeg vil virkelig anbefale henne til andre.

Fortsetter under...

Skrevet

Elvira er bare lureri, hun har skrevet mange innlegg selv på bli gravid og latet som hun er en annen som var stor fornøyd med Elvira, så styr unna!!sikkert Elvira som har lagt ut dette innlegget selv.Gikk rett på og ringte henne for et par dager siden og hun var ikke mye seriøs fikk jeg inntrykk av.Hun sier mye av det samme til de fleste som ringer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...