Gå til innhold

Brio happy duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt og selge min brio happy duo vogn. kjøpte den ny august 08.

noen som vet om det er vanskelig og selge disse, og hvor mye jeg kan ta for den?

trur jeg betalte 6500kr med regntrekk, myggnetting og stelleveske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer veldig an på hvilket understell og farge du har. Telskop light understellet er det mest populære (butikkene selger mest av dette), og det er veldig få som selger happy med dette understellet på finn. De fleste som selger på finn har compact understellet eller telskop. Så om du har light understell, en farge som ikke er for knæsj og vognen er i god stand vil jeg tro du minst kan ta 4500 kr for vognen. Har du derimot et av de to andre understellene tror jeg du dessverre må belage deg på omkring 3000 kr.

Skrevet

Vet at prisforskjellen er stor altså, men det er faktisk mye vanskligere å selge om du ikke har light understell.

Skrevet

tusen takk for svar

begge bagene er sorte, har det light understellet. tenkte på 3500kr jeg. da var jeg kanskje ikke helt bak mål hehe.

men får tenke på det, og se om jeg får kjøpt en annen vogn til lillemann.

Skrevet

Er litt nysgjerrig...hvorfor vil du selge den? Er du ikke fornøyd?

Skrevet

jo er super fornøyd. men lillemann har bestemt at han ikke vil sove i vogn. bare i sengen. så da har jeg tenkt og kjøpe brio race. og evt en gammel sove vogn hvis barnehagen vil prøve på soving i vogn. vil ikke slite ut en ny vogn i barnehagen.

Skrevet

jeg vurderer å kjøpe en slik vogn..... om du vil finne kjøper ;)

Skrevet

Vi skal selge vår. Den har rød bag, svart sportsvogsdel og teleskop light understell, kjøpt april 09. Selger med masse utstyr. Finnkode: 17532879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...