Gå til innhold

Jeanettee84 !! Har du litt tid til meg også ?? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du har litt tid og energi til overs til meg..

Lurer egentlig kun på om du ser graviditet på meg snart ??

Og kjønn, men d er ikke viktig...

Jeg 160271

Han 280172

På forhånd TAKK !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Får frem at du ikke stoler helt på dine følelser. Følsomme mennesker ser du på som umodne og uforutsigbare.

Du må unngå å tro alt du ser, samt å ta for mye sjanser og gamble med livet ditt. Du er ikke typen som skal leve uforsvarlig, dette har en tendens til å slå hardt tilbake på deg.

Du foretrekker å jobbe aleine og i ditt eget tempo. Det er ikke lett for deg å vise og snakke om dine følelser. Du liker å tilbringe tid for deg selv, pass på så du ikke blir for tilbaketrukket. Du kan ha sterke meninger og sta. Pass på så du ikke blir for analytisk, kjølig og kynisk. Du kan være svært kritisk og egosentrisk – dette kan føre til at du blir ulykkelig, spesielt i ekteskap, hvis du ikke er forsiktig.

Ellers er du som regel både lojal og trofast når du først gifter deg . Det er viktig at du er mer tålmodig og tolerant overfor andre mennesker, for din egen lykkes del.

Får opp noe som kan medføre en form for krise , får opp en hemmelighet som snart vil avsløres, du må ikke la deg lure og det må settes ord på følelsene, men ser også en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. får ikke opp noe om graviditet akkurat nå desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...