Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. juni 2009 #26 Skrevet 10. juni 2009 Klar!:Så godt å høre at mannen din snart er med selv om det er dårlig timing, men er det ikke alltid det da? Jeg ville satt i gang og prøve jeg da... det KAN jo ta lang tid og det er ikke sikkert det klaffer før neste vår feks. Men så kan det også skje på første forsøk, det vet jeg alt om Lykke til!
Ella-83 Skrevet 10. juni 2009 #27 Skrevet 10. juni 2009 Jo det er sant, man vet jo aldri. Men jeg vil være sikker på at jeg får jobbet en god stund til. Man vet jo heller ikke hvordan formen blir. Spesielt ikke når jobben sliter meg ut såpass mye nå og nå er jeg jo ikke gravid. Har vel en viss mistanke om at jeg må redusere arbeidstiden relativt tidlig i svangerskapet. :-( Jeg trives veldig godt og har først nå kommet godt inn i det meste. De har lagt masse spennende planer for meg og jeg vil gjerne få fullført det. Men kanskje vi kan fremskynde babylagingen til høsten istedet. Hmmm.. Nei nå må jeg ikke få for store forhåpninger. MÅ ha avklart med sambo først. Vil ha noe konkret før jeg begynner å glede meg. Jeg driver med litt snikpropaganda da. Sendte nylig et bilde av meg og det bitte lille nurket til venninna mi til han på e-post. Da han en annen gang spurte om hvorfor jeg var så mye hos henne, svarte jeg at det er jo pga at hun har en så nusselig baby. Og slik har jeg holdt på i det forsiktige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå