♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hei jenter... Tenkte å ta en liten tur inn hit igjen for å se om det forsatt var noen kjente "fjes" her... Til min stooore overraskelse så var det det... :oO Jeg var vel en av "grunnleggerne" her inne, sammen med Jumpy, Bare Ine bare for å nevne noen...Kjenner også igjen et par nick til her; BarniHodet og Stinemoj (hvis jeg ikke tar feil nå) og *dreamer* som var her (stakkar som ennå prøver, men vil ikke klaffe...) ( Vet veldig godt hvordan dere har det, er helt forferdelig å ønske seg et barn så sterkt som dere gjør her inne...Kanskje litt værre jo "eldre" man blir...(tenker bio. klokka bl.a) Vil bare si at det forsatt er håp om at samboeren deres vil si: "ja, la oss sette igang" en dag... Selv har jeg nok en gang kommet inn i samme situasjon; nok et lite ønske om få en til...Dessverre for min del, for sambo er ferdig med barn... :o/ Vel vil ønske dere masse lykke til videre med å fremme det som er så bra med å ha barn...) (for dere som lurer, tidligere nick var det *BabyCakes*, jepp, desperate meg :oD) hehe.. Mange klemmer til dere "damer"...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei, jeg husker deg ja Jeg er heldigvis inne på 2. tri for tida Sambo ble sakte, men sikkert klar. Det som hjalp oss var at 1. jeg slutta å mase og 2. jeg reiste bort i ca 3 måneder (på skoletur). Da jeg kom hjem slutta jeg etter hvert på pilla og vi tempa og brukte kondom i usikre perioder. Så plutselig var han klar en dag og da satt spira på første forsøk gitt Nå er jeg så heldig at jeg trenger nok ikke komme inn hit flere ganger, nå når han først er klar så vil han gjerne ha 4-5 stk på rappen, he he Men ikke gi opp jenter, men la dem få litt tid! Det er SÅ verdt det!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Hei... Husker deg også Frøkna... :oD Og Gratulerer så mye med Spira... Veldig bra at dere ble enige etterhvert...Gleder meg...Kommer nok til å "snike" litt for å følge litt mer på deg fremover tenker jeg..Lykke til videre...
Ella-83 Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg var mer en leser enn en skriver og jeg husker godt flere av de du nevner og kjenner igjen ditt gamle nick også. Har spurt her inne tidligere om hvor det ble av *Bare Ine*, men jeg har ikke fått noe svar. Vet du? Jeg gikk på en smell i fjor og har holdt meg mye borte siden den gang. Orker ikke flere skuffelser. Jeg har nå ventet i over 6 år og har vel egentlig kapitulert litt. Nå er det nærmest sambo som "maser", men jeg greier ikke ta det seriøst lenger. Vil ikke få opp forhåpningene før jeg vet at han har 100% bestemt seg. Jeg har også gjort det helt klart for han at jeg vil ha mer enn et barn. Heldigvis har det meste av bitterheten min forsvunnet og jeg greier å kose meg med andre sine babyer. I en lang og vanskelig periode holdt jeg meg litt på avstand, men nå går det bra igjen. Graviditeter i familie og vennekrets føles ikke lenger like sårt.
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2009 Hei...) Vet godt hva som skjedde med Bare Ine... Kan sende deg en pm på det så det ikke blir lagt ut her... Uff...Må ha vært veldig tungt for deg ja...Håper han, for din del, at han er seriøs nå...Godt å høre at du kan klare å kose deg litt med andre sine babyer..Er ikke lett, men du klarer det...)
Jumpy Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Hei Jøss, så gøy å se at det er noen "gamle kjenninger" her inne. Var inne her for første gang på veldig lenge nå nylig og ble nesten litt skuffet. Synes liksom formuet hadde endret seg så mye fra "gamle dager"... hehe. Artig å se at Frøkna skal bli mamma. Kuul termindato!! Hos meg har det faktisk også skjedd litt de siste månedene. Det er jo små museskritt, men musa går rette veien og da er det håp!! Tro det eller ei, men sambo er på glid. Føles surrealistisk egentlig, han som nok har vært av de aller mest hardnakkede "jeg-vil-ikke"-gutta. Vel, vi kan nok ikke kalles skikkelige prøvere, men jeg sluttet omsider på p-pillene for en del måneder siden og den siste tiden (ukene) har vi gjort ting som helt åpenbart kan føre til barn. Jeg tror egentlig aldri jeg vil høre "kjære skal vi lage baby nå", så jeg tror kanskje dette er det nærmeste jeg kommer prøving og det er jo helt greit. Ja, ja... litt info fra meg her. Håper av hele mitt hjertet at det fortsetter på denne måten til spiren sitter. Sprøtt sprøtt å kunne skrive noe slikt.. Klem fra meg
Jumpy Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Må jo forresten også si at jeg husker deg kjempegodt (det gamle nicket) og alle de andre som nevnes også. Var så opptatt av å skrive om mine egne nyheter at jeg jo glemte å "hilse". Artig å se at du har fått nr 2 også. Husker jo veldig godt alle meldingene her inne i tiden før den unnfangelsen Klem og kos
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Hei snupp... Godt å se at ting går den rette veien for deg... ) Hehehe...Skammer meg forsatt over at jeg "kjeftet" på deg...Da snakker vi morra tryne altså...Så godt råd...Vær våken før man logger seg inn på noen nettforum...hehehe... :oD Litt flau her jeg sitter... $ Er en rar følelse ja, at man endelig har oppnådd noe...Sitter her nå jeg da og ønsker en til... $ hehe..Men tror de to jeg har blir de eneste, for sambo har sagt nei til flere... Menmen, veldig godt å se du har kommet et skritt videre...Tror også det er litt lettere for mannfolka at de slipper å tenke at nå er det babylaging... Men klart tanken skremmer dem med at de ikke får den samme fritiden som de har nå...Lurt å få frem at de går ikke glipp av så mye den... Håper dette kommer riktig frem nå da... )
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Hei Jumpy! Jeg har lurt på hvordan det går med deg! Fantastisk at mannen din er mer på glid. Tok lang tid med min også. Jeg slutta på pilla i juli i fjor og så gikk vi over til å tempe + kondom. I begynnelsen var det kondom omtrent hele tida, men etter 2 måneder tok han flere og flere sjanser, hoppet av i svingen rundt el osv. Han ble mer og mer klar, men ikke helt klar for å ta sjansen fullt ut. I november trodde jeg at jeg var gravid, men var ikke det. Og han tok det helt fint at jeg kanskje var det. Så da neste el kom så var han plutselig klar. Eller, han bestemte seg for at han var klar ca 10 sek før han sa det, he he. Midt i sexen og greier og så plutselig: "skal vi bare gjøre det?" Jeg ble litt satt ut, og at spira skulle sitte på første forsøk hadde jeg ikke trodd! Men nå er jeg snart i 3. trimester og sambo har ikke frika ut en eneste dag siden positiv test 2. juledag Lykke til!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Hei! Ja, det var koselig aa "se" igjen saa mange kjente! Og saa godt aa hoere at dere alle har det fint! -Og at det gaar fremover:) Gleder meg masse paa deres vegne! Men paa en annen side blir jeg ogsaa trist av aa se at jeg er den "eneste" som fremdeles staar igjen, bom fast, paa samme sted som alltid, samme stedet jeg har staatt naa i mange aar... Saa jeg er fint lite innom her i det siste. Har gitt litt opp hele greia, og proever aa tenke minst mulig paa det. (-ikke lett, nei!) Trodde det kom til aa hjelpe at vennene rundt oss begynte aa faa barn, at mannen min skulle se at det ikke var saa verst likevel, men naa er vi snart de eneste igjen, og han staar like fast paa sitt. Naa fyller jeg 29 neste loerdag ogsaa, saa snart begynner vel eggstokkene mine aa toerke inn sakte men sikkert... Jaja.. saa sann er "staa'a" her i gaarden. Til bursdagen min oensker jeg meg aa faa flytte over paa "snart klar"...! Gratulere og lykke til til dere andreº snupper! Kos dere alt dere bare kan!!! STOR KLEM til alle!
Jumpy Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Hei barniHodet!! Jeg fikk bare lyst til å si at ting er ikke så på stell her heller. Vet så sinnsykt godt hvordan du føler det! Og fikk nesten dårlig samvittighet for å ha "skrytt" av mine mikroskopiske fremskritt over her, som kan virke store for oss som har opplevd det stor vente-helvete!!! Klem til deg Det er ikke slik at vi er aktive prøvere. Han har riktignok gått med på å ta noen sjanser, men de siste dagene så er "regnfrakken" tilbake på plass!! ugh!! Jeg blir så oppgitt. Men det som er positivt er jo at jeg merker at han er litt mer på glid (veldig stor endring ihvertfall fra å mene at det aldri kan bli barn overhodet). Jeg mistenker egentlig at han har et slags image-problem. Han vil nok aldri innrømme at han har lyst på barn før han evt. sitter midt oppi det for å si det slik. Kan aldri se for meg at han sier nå lager vi barn. Tror han har en slags angst for det. Litt rart, for han er absolutt ikke typen som ikke kan stå for egne meninger, være seg selv etc. Men på akkurat dette temaet tror jeg han er litt "barnslig" om jeg kan kalle det det. Han blir egentlig litt irrasjonell og oppfarende i argumentasjonen sin når det blir snakk om barn. Allikevel så ser jeg tydelig at han er mer på glid nå. Alt takket være at jeg omsider sluttet på p-pillen tror jeg. Jeg trodde jeg kom til å ødelegge masse ved å slutte på dem, men faktisk har han respektert det fra dag en. Kanskje du skulle slutte på pillen? Det gjør jo sitt til at han aktivt må tenke gjennom at sex kan gi baby Stor klem Holder gjerne kontakten her inne altså !!
Jumpy Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Artig å være "samlet igjen": "BabyCakes", BarniHodet, Frøkna.. men hvor er BareIne da? Er hun her inne i det hele tatt? Dere er liksom den "gjengen" jeg føler jeg har noe til felles med her inne. Litt rart, men veldig koselig. Hadde egentlig gitt opp dette forumet inntil jeg så denne tråden fra BarniHodet for en stund siden. Klem
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Bare Ine har ny type og er nok ikke her inne nei (ikke fordi hun er gravid altså), men jeg tror hun har det veldig bra Hos oss ble det også fart på sakene da jeg slutta på pilla (i juli i fjor). Først var det gummi hele tida, men han tok mer og mer sjanser. Jeg tempa forresten og han stolte etter hvert på de trygge periodene mine. Tok 5 sykluser (så vidt jeg husker) før han "plutselig" var klar (jeg hadde lange sykluser da, så tok mer enn 28x5 dager....). Du får håpe han blir lei av den gummien snart, det ble i alle fall min! Men jeg hadde varmet ham opp til dette med å tempe og finne sikre perioder i alle fall 2 år før jeg slutta på pilla, var ikke noe han ble med på over natta for å si det sånn! Åh, jeg håper for dere alle at dere snart kommer etter! Men hadde ikke syntes det var halvparten så kjekt å være gravid om han ikke var med på dette han og!
Jumpy Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Så bra å høre at hun har det bra Håper for hennes skyld at hun aldri trenger å komme inn på akkurat dette forumet igjen Det er jo en utrolig spennende tid dette. Har liksom ikke den "sorgen" lengre, eller hva jeg skal kalle det, nå som det på sett og vis skjer ting. Pillestopp har vært supert så langt. Spennende er det jo selvsagt også at jeg nå går og kjenner på alle mulige symptomer og håper at "slurvingen" skal ha gitt resultat. man vet jo aldri. Problemet er jo at jeg blir helt tullerusk for jeg er jo helt opphengt i dette nå. Det popper opp babyer overalt rundt oss for tiden også, det bidrar jo ikke til å dempe min lyst. Må si at det at du sitter der med et nurk i magen nå virkelig gir meg håp! Kjenner virkelig glede på dine vegne, for jeg vet jo så godt hva du har vært gjennom av frustrasjoner. Har ikke vært inne på dette med temping, men kan jo forsøke. Tok du bare tempen vær morgen med et vanlig digital-termometer?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Hei igjen! Koselig aa hoere fra deg, ja! Her er alle skritt store, saa lenge de er i riktig retning og blaaser opp under forhaapningene..! Jeg har ikke gaatt paa noe pille siden ehmmmm..... 2003 tror jeg, saa det er heller ikke noe jeg kan gjoere noe med. Her har vi hoppa av i svingen i alle disse aar, -noe som ogsaa bekymrer meg..! -Hva med alle "uhellene" som liksom skjer rundt omkring med slike usikre metoder?! *sukk* Blir engstelig og kan ikke unngaa aa tenke at kanskje ikke ting funker helt som de boer. Ser for meg at naar tiden er inne til proeving, vil jeg vaere saa overivrig og engstelig samtidig at det kommer til aa bli vanskelige greier!... Jumpy; hold ut! Du er nok paa vei i maal naa, sakte men sikkert, det tror jeg! Det er nok som Froekna sier, at han blir nok lei "regnfrakken" snart! (den er jo utrolig "dryg" da!!) Imens kan du tempe og greier. Med et godt "gammeldags" termometer eller et digitalt et, saa lenge det vier 2 desimaler. Forandringene er saapass smaa at det maa til for aa kunne lese av riktig. -LYKKE TIL!!! Froekna; Jeg kan bare tenke meg at du maa vaere helt over deg av ren fryd og lykke, og jeg er uendelig glad paa dine vegne! Og paa en side er du et levende eksempel paa at det ordner seg til slutt, og du er "gulrota" som henger foran meg for ikke aa stoppe helt opp. Men jeg kan bare ikke unngaa denne saare misunnelsen som ergelig nok hindrer meg i aa vaere saa entusiastisk og spent som jeg saa gjerne vil vaere sammen med deg! Vi har liksom gaatt litt "haand i haand" gjennom dette saa lenge naa, og jeg vil fortsette aa vaere der! Men naa loerper du fra meg:( hehehee (jeg og mine metaforer:P) Men jeg gleder meg uendelig masse paa dine vegne, og jeg blir SAA glad hver gang jeg faar oppdatering, og faar hoere alle fremskrittene! -Saa fortsett med det! Nyt hvert et sekund fremover naa, og all verdens lykke til!!!!!! STOOOOOOR klem til dere alle!!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. juni 2009 #17 Skrevet 4. juni 2009 Jumpy: Da jeg først tok opp tempinga tenkte jeg å kjlpe en LadyComp eller BabyComp, men slo det fra meg da jeg fant ut at det var mye billigere å bare kjøpe et termometer og gjøre det "selv". Jeg kjøpte en bok som heter Taking Charge of Your Fertility av Toni Weschler (se http://www.ovusoft.com/) som forteller om hvordan man skal klare å finne de sikre og usikre periodene i syklusen utfra temp, utflod og "tappetafsing". Jeg ga opp den tappegreia, men satsa på temp og utflod + el-tester. Du kan kjøpe software for å plotte inn tempene, men jeg fant ut at jeg klarte meg like godt med en som var gratis, nemlig fertilityfriend.com som veldig mange inne på bli gravid bruker. Det er ikke helt bare-bare å sette i gang med temping selv, en del man skal ta hensyn til, men når jeg først hadde gjort det en stund så så jeg gangen i det. Her har du link til mine temper i de månedene jeg gjorde det: http://www.fertilityfriend.com/home/gkben Termometeret du bruker må ha to desimaler, jeg kjøpte mitt på babyornot.no (http://www.babyornot.no/index.php/cPath/30?osCsid=e2778e7d94ada78ff9a869afe74afe84). Uansett om mannen din blir med på dette eller ikke så syntes jeg det var kjempedeilig å bli kjent med min egen kropp uten hormoner. Jeg fikk sett at jeg faktisk hadde el og trengte ikke gå rundt og lure på om mensen kom snart eller ikke for den kom så og si alltid 16 dager etter el! Så jeg vil anbefale å gjøre dette uansett om mannen er med eller ikke Lykke til!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 BarniHodet: Jeg skjønner deg godt jeg! Husker så godt følelsen når venninner rundt meg ble gravide og jeg gikk og venta på sambo. Tårene kom fortere enn man skulle ane da ja, selv om jeg var veldig glad på deres vegne så stikker det så dypt!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Hei:) Må bare si at det er kjempekoselig å se alle de kjente nickene igjen! Jeg har vel sagt det til deg før, men gratulerer sååå mye med spira Frøkna!! Til alle dere andre så krysser jeg ALT jeg har for at mennene deres blir klare snart! Kjempetrist å se at noen av dere fortsatt hører til her på MIK:( Kanskje jeg skal komme med en liten oppdatering fra meg og da.. Jeg har hatt to enkle kurer med pergo, og to doble uten resultat. Skal tilbake til gyn i neste uke og se hva vi gjør videre. Sambo vil absolutt ikke være med på prøverør med det første, så jeg driver litt med overtaling for tiden jeg og, selv om det selvfølgelig ikke kan sammenliknes med det slitsomme som dere går igjennom. Masse lykke til med mennene!!
godteprinsessa Skrevet 8. juni 2009 #20 Skrevet 8. juni 2009 Hei alle sammen:) Kjenner så godt igjen alle nickene fra "gamledager" da dette forumet ble laget:) Var ikke så aktiv selv, men hørte hjemme her jeg også, tror jeg har chattet med noen av dere og delt fortvilelsen hehe. Jeg bestemte meg til slutt forå gå fra samboeren min (men også av mange andre grunner enn at han ikke var klar for barn!). Nå har jeg møtt verdens flotteste mann, og jeg har blitt uplanlagt gravid og han er overlykkelig:) Har termin i februar, og nå er det min tur til å være en smule redd hehe:) Gratulerer til deg også, Frøkna:) Og lykke til med mennene deres alle andre! Synes det er litt trist å se at så mange fremdeles er i samme situasjon, mer enn tre år etter:( Stor klem fra
Jumpy Skrevet 8. juni 2009 #21 Skrevet 8. juni 2009 Hei Husker nicket ditt også godteprinsessa. Gratulerer med barnimagen! Du har vel kanskje akkurat testet positivt du da? (med termin i februar)... Grattis, du må jo være kjempelykkelig og spent? BarniHodet: jeg føler så med deg. Vi er i ganske lik situasjon føler jeg, selv om jeg har klart å gjennomføre slutt på prevensjon i form av p-piller. Det du forteller om at man kan gå i årevis uten å bli gravid med den metoden deres, gir meg litt "heavy boots".. hehe. Håper jo liksom at det skal skje et lite uhell. Min kjære er en uutgrunnelig sjel.. haha: han sier en ting, men gjør noe annet. Velger å tro at han ikke er så redd for barn som han jo vitterlig påstår. Samtidig håper jeg jo at det å bruke kondom bare rett før det går skal vise seg å være en heller dårlig prevensjonsmetode...sukk...men det tar nok tid... hmmm-- en ting jeg merker meg er at jeg blir helt vanvittig oppsatt på å kjenne på symptomer, og håper i det lengste at jeg er gravid hver måned. Hvordan har du det i forhold til det? Bruker du mye tid på å tenke og kjenne etter? Jeg holder på å bli småsprø av egen ineffektivitet, det er jo en besettelse dette her. Bare såvidt jeg ikke legger ut slik "kan jeg være gravid" spørsmål på forumet.. haha Jeg er fortsatt ikke helt sikker på sykluslengden min. Hvis den er slik som i forrige måned så skulle jeg hatt mensen i helgen, men den kom ikke. Har hatt vanvittig mye mens/livmorsmerter de par siste uken, og svak kvalme og halsbrann (men det hadde jeg forrige syklus også). Kort sagt symptomene gjør meg litt sprø. Frøkna: jeg håper virkelig at jeg kommer etter i sporet ditt og min kjære blir lei og plutselig klar for barn. I det minste i 10 sekunder rett før han kommer..*knis*. Det er visst alt som ska til ) Er på vei til å starte opp med temping. Blir interessant. Men må vel vente på mens. Dessuten har jeg bestilt meg et slik termometer som du anbefalte. Klen
Jumpy Skrevet 8. juni 2009 #22 Skrevet 8. juni 2009 Oi, ble litt skremt da du skrev mer enn tre år senere... så måtte virkelig sjekke om det var så ille!! He he.. forumet ble startet januar 2007, så vi er faktisk på 2,5 år ja.. huff og huff. Og for mitt vedkommende har det vart siden 2005.... altså 4 år nå. Husker sambo sa ihvertfall ikke på 5 år enda, første gang jeg tok det opp.Det er fader meg ikke langt unna snart,,, sukk!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. juni 2009 #23 Skrevet 8. juni 2009 Ja, det er det som er kinkig, at noen kan ha sex i 10 sek uten kondom og bli gravide og andre kan holde på å prøve i mange år uten at det klaffer uten at det er noe som egentlig er galt! Må si at jeg har ei venninne som også hoppa av i svingen i mange mange år uten å bli gravid. Så nå i høst så ble de mer uforsiktige og en måned så tok de den helt ut en del ganger (uten å tenke på el og slikt) og jammenmeg ble hun ikke gravid! Hun er ca 33 år
Jumpy Skrevet 8. juni 2009 #24 Skrevet 8. juni 2009 He he Herlig, da gjelder det bare å han med på å "glemme seg" litt da. For det er jo lett som en lek... eh... oops må lukke her...nå kommer han
Ella-83 Skrevet 9. juni 2009 #25 Skrevet 9. juni 2009 Oi. Endelig har det vært litt action her inne igjen. Jeg følger med en gang i blant, men disse "Jeg er 18 år og kjærsten min er 19 år og kjempevoksen men vil ikke bli far enda."-trådene gidder jeg ikke lese engang. Ikke vondt ment om de som skriver dem, men det blir ikke helt det samme. Jeg føler nå at det er lettere å relatere meg til dere "gamle travere". Jeg har faktisk vært litt av og på BIM og andre forum siden 2002! Det er litt merkelig, for det er ikke så mye nytt lenger. I begynnelsen så var det jo så spennende å lese alt mulig om graviditet, men nå har jeg jo lest veldig mye da... Kan jo selvsagt langt fra alt, men veldig mye av det som det spørres om har jeg lest x antall ganger før. Jumpy - Den "om 5 år" frasen fikk jeg også servert en gang og det ER mer enn 5 år siden. Dårlig gjort... Ser jo her at noen har startet på nytt med ny samboer, men jeg krysser fingrene spesielt for oss "slitere" som fortsatt ikke vil gi slipp på drømmen. Vi kan få det til og det vil blir sååå bra! Frøkna er jo et eksempel på "happy ending". :-) Jeg trodde jo at jeg skulle hatt en bebis nå jeg, men sambo ombestemte seg i siste liten i fjor. Utrolig kjipt, for hvis han ikke hadde gjort det, så hadde jeg hatt permisjon samtidig med mine to beste venninner, min søster og hans brors samboer! Det er jo en ordentlig babyboom i vår omgangskrets. Uansett... Jeg gråter ikke lenger over spillt melk. Etter denne store skuffelsen, så fant jeg ut at jeg bare måtte gjøre noe med livet mitt. Hvis barn ikke var greia for meg på dette tidspunktet, så får jeg heller gjøre noe annet fornuftig. Såå jeg byttet jobb jeg da. Veldig fornøyd med det. Tjener bedre, lærer masse, super erfaring, men ikke så familievennlig :-( Og NÅ begynner jo samboern min å snakke om at vi snart bør få barn. Snakk om å være dårlig med timingen. Jeg har blitt lovet en ordentlig avklaring og en dato for når evt. produksjon av baby skal starte i sommer. Litt usikker på om jeg snart bør ta det opp. Jeg har nå pga jobben blitt litt innstilt på neste år.. Jeg tror likevel at å få en dato vil gjøre mye for meg. Jeg har jo blitt brent så mange ganger før, så jeg er litt usikker på om jeg greier å ta opp temaet igjen jeg. Kanskje jeg bare skal la han gjøre det? Har jo ikke noe hastverk akkurat nå. Hehe.. Usikker på om BIM liker så lange innlegg. Oppdaget nå at masse setninger var stokket om og alt var ute av sammenheng. Måtte slette den del, men jeg håper at det som står igjen "make sense". :-) God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå