2 flotte gutter :-) Skrevet 11. juni 2009 #126 Skrevet 11. juni 2009 Helga80: Klar over det, men er den neg tar jeg nok sjansen på ett glass, ikke noe fyll, det sjanser jeg ikke på nei ;-) Men leste en annen link her om brun utflod, og måtte bare teste nå, og lurer på om det faktisk var en svak strek!! Så gjett om jeg er spent på test på morgenen i morgen!! Skal si fra hvordan det går.. Du da, Helga80, spent på å høre hvordan det går med deg!?
Helga80 Skrevet 11. juni 2009 #127 Skrevet 11. juni 2009 Hehe, regnet med det ikke var noen flatfyll i planene, men det står jo på pakkene at det er sikker testing fra 4 dager ikm, og det er folk her inne som har tatt feil før, så ville bare advare! Jeg testet negativt imorges, og ar masse premens symptomer. Er ganske 50-50 på håperfull og tror at mensen er på vei. Det var den isen i magen da.. Er ikke lett! Kommer nok til å teste igjen imorgen tidlig hvis tanta ikke har kommet, pleier ikke ha vond rygg mer en dagen før, og det kom idag, så... Men svak strek??? Strek er strek som de sier! Hihi. Er det farge på den? Hvisker et svakt hurra, og venter på mer info!:-D
Lotta2010x2012 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #128 Skrevet 11. juni 2009 Oj, spennende! Du får ha lykke til i morgen=) Jeg tester i morgen når jeg våkner, er så sikker på at det må være noe på gang, kroppen er IKKE som den pleier. Men kan jo være som du sa Helga80 at kroppen ikke er helt i hektene igjen, selvom hormonet var ute at kroppen bare 5 dager etter at jeg egentlig skulle hatt mens. Skal til gol i morgen og være der hele helgen, er hundeutstilling, så det blir moro. Har bestemt meg for at jeg ikke skal bli deppa på turen, men prøve å kose meg sammen med samboeren samme hva resultate blir i løpet av helgen..=) Da stikker jeg på jobb. Gleder meg til å komme hjem til senga i morgen tidlig!! Tvi tvi alle sammen som fortsatt venter:D
Helga80 Skrevet 11. juni 2009 #129 Skrevet 11. juni 2009 Spennende Lotta! Satser alt på en løpetid-fri helg for deg!! Og hvis du skal delta så får du ha lykke til med det også. God vakt sålenge, oppdater oss før du drar om du får tid!
Lotta2010x2012 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #130 Skrevet 11. juni 2009 Takk for det! Skal nok rekke en tur innom her ja, er sååå spent:D
♥Axinija♥ Skrevet 11. juni 2009 #131 Skrevet 11. juni 2009 Lotta: Så gøy å se at det er flere hundefolk her.. Jeg skal også på hundeutstilling i helgen (i Tromsø), stiller to hunder hvorav den ene kan bli champion.. Blir han det skal jeg sprette (alkoholfri) champagne!! Tvi, tvi med testingen i morgen da... Spennende!!
Februarbaby2010 Skrevet 12. juni 2009 #132 Skrevet 12. juni 2009 Da fikk jeg positiv test i går!!!:-) Fikk skyggestrek tirsdag med billigstav, tynn blå strek med vanlig cb i går morges og positiv digital noen timer senere! Vet ikke om det har noe å si, men begge gangene jeg har blitt gravid har jeg brukt Vivag etter sex... Kom til å tenke på det nå som det klaffet så fort igjen. Kanskje det kan ha noe å si at det er optimal ph eller noe der inne? Ble i alle fall gravid på 1 forsøk med min 10 mnd gamle, og nå på andre! Eller egentlig første. Får UVI etter sex, så ikke alltid det blir så mange ganger hver måned..:-) Lykke til alle sammen! Prøv å slapp av, gå på fest og ha det gøy! Tror det er viktig å ikke leve som om man er gravid før man er det:-) Ha en fin sommer og masse lykke til alle sammen!!!:-)
Fnissa Skrevet 12. juni 2009 #133 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Gratulerer Bollesmamma! Jeg ble litt nysgjerrig på dette med Vivag. Var det kapslene du brukte? Og brukte du det bare etter sex, eller hadde du gått på de noen dager? Litt mer info hadde vært topp! Kos deg i svangerskapet. Så lurer jeg på hva slags hunder dere har jenter..? Jeg har en "liten" boxergutt på 4,5 mnd. Kjempegøy! Jeg skulle forresten hatt tr på Onsdag, men ingen tegn til at tanta har tenkt å komme enda.. Negativ test, men jeg lever i håpet og staser på at jeg er en av de som produserer Hcg sent. Føler meg gravid, men tør ikke å kjenne så veldig etter... hehe.. Masse lykke til alle sammen!
ProsjektBaby Skrevet 12. juni 2009 #134 Skrevet 12. juni 2009 God morgen jenter! Jeg vil bare si til dere som mister motet fordi dere kjenner mensmurringer. Det er foreløpig mitt klareste symptom på at jeg er gravid. De tre siste dagene fram til jeg testet positivt i går så sjekket jeg på do hver halvtime, for jeg følte hele tiden at tanta kom. Vil ikke gi noen falske forhåpninger, men så lenge ikke tanta kommer og det murrer så er det fremdeles muligheter! Helga80: Jepp, testet en gang til i går. Der sto det "Gravid", gitt... Hjelp...dette er en utrolig surrealistisk følelse.
Helga80 Skrevet 12. juni 2009 #135 Skrevet 12. juni 2009 Kan tenke meg det! Vi leter jo etter disse strekene, men tror jeg også kommer til å bli litt sjokka når den først kommer!! Har nettopp tatt en test nå, like hvit som før og ikm imorgen. Jaja... Det blir en laaaang dag iallfall. Kjekt å se at det klaffer for så mange her da, blir liksom litt mer håpefull selv også da. Hadde jo vært gøy å følge hverandre inn i 1. trimester også, men dere med positiv test får uansett ha lykke til, håper ialfall ikke vi ses her inne på bli gravid igjen (før evt nestemann da, hihi). God tur på hundeutstilling til alle som skal det, selv får jeg baby-besøk (venninne med 5 mnd gammel baby), så det blir kjekt!! Øve meg litt:-)
ønsker sårt en spire Skrevet 12. juni 2009 #136 Skrevet 12. juni 2009 Trodde mensen kom for to dager siden, når jeg kjente på tappen fikk jeg litt blod på fingen,og to dråper i bindet i løpet av hele dagen.. Og fremdeles e det ikke kommet noe mer.. Hmmm
Februarbaby2010 Skrevet 12. juni 2009 #137 Skrevet 12. juni 2009 Hei Fnissa! Tusen takk:-) Bare etter sex. Men skader sikkert ikke å ta en "kur" heller. Tar alltid det etter sex da jeg får så lett soppinf. Ja det er kapslene. I tillegg har jeg alltid tatt melkesyrebakterier (Symbioflor) som jeg svelger og. Aner ikke om det har noe å si, men det opprettholder jo en sunn bakterieflora i hele kroppen. De sier jo at 80% av immunforsvaret sitter i tarmen... Leste også at dette skulle være bra for fosteret (motvirke allergier). I tillegg tar jeg multivit, EPA/GLA (omega3,6,9), og 1000mg. C-vit. hver dag. Det har jeg gjort i snart 4 år, men hørte noen som sa at høye doser c-vit. også kunne hjelpe om man ville bli gravid. Og sink mener jeg å huske. Men helt ærlig aner jeg ikke hva som hjelper, tenkte bare dette var ganske logisk da sædcellene jo trenger et godt miljø for å "overleve" der inne:-) Masse lykke til!!!
Fnissa Skrevet 12. juni 2009 #138 Skrevet 12. juni 2009 Mange takk for godt svar. Hvis det ikke funket denne gangen så kan det godt være jeg prøver vivag og evt. melkesyretabletter.. (!) hehe.. Tror også på ett godt miljø for sædsellene.. Ellers så tar jeg allerede multivitamin og tran. Denne ppèn så har jeg drukket grapefruktjuice, men merka ingen forskjell på el-slim. Men jeg har fingrene krysset for at vi møtes på Februar forumet.. God helg alle sammen!
Jenny251210 Skrevet 12. juni 2009 #139 Skrevet 12. juni 2009 Ikm idag, og ingen mens i sikte :) I morgen skal jeg teste!!!!!
Ajax84 Skrevet 12. juni 2009 #140 Skrevet 12. juni 2009 rett og slett litt i sjokk her... litt brunaktig utflod på torsdag, så rekna med "besøk" i går eller i dag, men den gang ei. Har sove meg opp til nattevakt i kveld, og tenkte å klare å vente med å teste til onsdag-torsdag neste veke, siden syklusen min er lit på tur etter 7 år på pilla. Men tenkte at eg kanskje kunne ta ein test no før eg gjekk på jobb, og jammen var det ikkje to streker der... fremdeles i sjokk, og det tar nok LANG tid før dette går opp for meg! Har jo ikkje komme skikkelig i gang med prøvinga ein gang, jo! Får teste ein gang søndag måro og, tenker eg, før eg tørr tru heilt på det... Lykke til med helge-testing da, folk!
Fnissa Skrevet 13. juni 2009 #141 Skrevet 13. juni 2009 Gratulerer så mye!! Nå er uken snart omme, hvordan går det med dere? Noen som er i samme båt som meg- 3 dager over ikm, ingen tante, negativ test. Bare å vente. (?)
Helga80 Skrevet 13. juni 2009 #142 Skrevet 13. juni 2009 ikm idag, men ingenting har skjedd foreløpig iallfall. Tok en test, billigstrimmel, og den er nok ikke gyldig tror jeg, er liksom små "hull" der hvor teststreken skulle kommet opp. Det gjør jo at det blir litt skygge der, men ikke noe farge. Får heller ta en ny test imorgen hvis ikke tr har dukket opp:-) Rolig kveld med verdens nydeligste baby på besøk, så nå kan jeg iallfall skifte bleier!! God helg alle sammen. Og Lotta, fikk du testet?? Er så spent etter den svake streken din, håper du har fått en knall positiv!!
♥Axinija♥ Skrevet 13. juni 2009 #143 Skrevet 13. juni 2009 ...etter 4 dager etter IKM og positiv test har jeg altså begynt å blø! (se innlegg fra meg om det). Det hadde jeg ikke regnet med....
mammaspuppergo 3pp Skrevet 13. juni 2009 #144 Skrevet 13. juni 2009 Å nei, Axinija. Men kan jo være at det bare er en uskyldig blødning! Vi x`er fingrene for at alt er i orden me spira For min del hadde jeg IKM på fredag å har enda ikke fått TR!! Jeg testa neg på torsdag, men trøster meg me at jeg tror jeg hadde sen EL denne perioden. Jeg tester i mårra igjen hvis ikke TR har kommet da. Såå spent! Har jo litt trua nå! Dere andre med IKM uke 24, LYKKE TIL!!!
Helga80 Skrevet 14. juni 2009 #145 Skrevet 14. juni 2009 Så trist Axinija.. Det kan jo som mammaspuppergo sier bare være uskyldig??? Håper virkelig det for din skyld! Jeg fikk TR på besøk i går kveld, og trøster meg med at da har jeg iallfall 28-dagers syklus igjen etter SAen, og da blir det litt lettere å forholde seg til alt mulig i neste pp! Lykke til mammaspuppergo
Frk Marge Skrevet 14. juni 2009 #146 Skrevet 14. juni 2009 håper det funker for dere andre... selv er jeg ganske deppa her jeg sitter, for jeg spottet i dag tidlig og det gjør jeg alltid et døgn før TR kommer så i morgen blør jeg sikkert... helt på tiden igrunn!
Lotta2010x2012 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #147 Skrevet 14. juni 2009 Hei igjen jenter! Jeg har hatt en kjempe fin helg, og vi ble 4. beste hanne så er veldig fornøyd med det=) Det er en griffon petit brabancon vi har, og satser på flere. Har mange planer om kennel, så blir nok et par tisper til her vi bår nå ihvertfall. Ellers så kom tr en dag tidligere enn den skulle. Var utrolig lei meg, for jeg hadde så mange syntomer(ingen symtomjeger, men klare symtomer). Hadde mensmurringer flere dager i forrveien, det har jeg aldri hatt, mye halsbrann noe som jeg hadde forrie pp da jeg ble gravid. Jeg var så sikker, men ser jo nå at selv mye halsbrann kan være tilfeldigheter. Nå skal jeg glede meg til sommerferie, har 4 uker sommerferie om 4 uker, så håper denne tiden går fort, og krysser for at det spirer og gror innen ferien er slutt=) Nå har jeg også bestemt meg for å ikke sitter her inne mere, vil ikke tenke mere på prøvingen, kommer tilbake når spiren sitter;) Dere får ha lykke til alle sammen, og jeg håper jeg ser noen kjente inne på 1. trimester før sommeren er slutt!!
Fnissa Skrevet 15. juni 2009 #148 Skrevet 15. juni 2009 Hei igjen jenter. Jeg tror jammen jeg er gravid!!! Positiv el-test i dag- 5 dager over ikm. Jeg venter g-tester i posten i dag, så må ta en sånn i ettermiddag for å kunne tro det.... (hihi.. ) Jeg ble ikke så veldig overrasket fordi jeg har "følt det på meg". Mange symptomer og en god magefølelse på at det klaffet denne gangen! JIPPI!!! For de som er innterreserte så var symptomene: stikking i eggstokkene (forrige uke) litt småkvalm rar, brennende, stikkende følelse i brystene oppblåst mage (hard) øm nederst i magen hodepine trøtt Massevis med "tegn" Lykke til alle sammen!!!
Jenny251210 Skrevet 15. juni 2009 #149 Skrevet 15. juni 2009 Hrmf! Fikk mensen idag, tre dager på overtid. Jaja....da har jeg bomma på eggløsning ihvertfall. Ny mnd, nye muligheter
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #150 Skrevet 16. juni 2009 Hei jenter! Da kommer jeg med en glad melding og legger til at jeg har en baby i magen og håper den blir der de neste 8 mnd ! Har holdt meg unna dette nett stedet og andre steder fra noen dager før ikm til dagen over ikm, tror jeg fikk slappet av mer da Lurt tips! Ellers tok jeg en gravdiditetstest i går som slo ut med to streker og tok urinprøve hos legen i dag som var positiv og blod prøve som jeg får svar på i morgen om hvor lenge jeg virkelig er på vei! Tror nok det bare jeg er i 5 uke nå Mine symptomer gjennom hele syklusen har vært: Kjente godt stikninger i eggløsningstiden, sikkert tegn på at den kom Etter EL hadde jeg stikninger nede i magen men ikke alt for ofte Kjente brystene ble forandret på en eller annen måte men ikke synlig Ømme brystvorter - Rundt IKM Litt halsbrann Varm og kald om hverandre I det siste utrolig trøtt Så lykke til dere andre håper virkelig det klaffer for dere som det ikke har skjedd med enda! Jeg var bare i 2 pp så utrolig heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå