Gå til innhold

<3 Skarvletråd ikm uke 24 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt ingen mens:-)

Nå har det gått enda en spennende natt, og det er herlig å stå opp og se at det ikke er spor etter tr.

Men som jeg har skrevet - det ,murrer litt, men det er da bare på kveldstid...pussige greier....

Skal kjøpe en test i dag, og teste i morgentidlig. Kan jeg teste i kveld, eller bør det helst være morgenurin? Kan jo kjøpe en 2pk, da har jeg enn til i dag, også kan jeg ta en imorgen tidlig....

Ha en fin dag uten tante rød:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he akkurat samme som deg, Bekks. Hver gang jeg er på do er jeg spent på om TR har kommet. Og særlig spent til morgen i dag. Men fremdeles helt tørt her. Men det føles som den kommer hele tiden, har gjort det i tre dager. Ellers har jeg bare symptomer som både kan være pms og graviditet. Alle disse kommer og går flere ganger i løpet av dagen.

Burde kunne teste nå, hadde IKM mandag eller i går. Men har litt lyst til å holde litt til på følelsen "kan jeg virkelig være gravid?". Tror nemlig innerst inne at el kom litt senere enn den skulle og mensen derfor er litt sen.

Ja, det var dagens oppdatering herfra :-). Blir spennende å se i morgen når det er så mange som skal teste i morgen tidlig!

Lykke til til dere alle!!

Skrevet

Helt siden EL har jeg vært overbevist om at jeg er gravid. Ikke så sikker nå lenger merker jeg.

To dager til ikm, og usikkerheten råder.

Hva med dere andre?

Skrevet

Må gratulere så mye til de som er blitt gravide i løpet av denne mnd!! Kjempe kjekt :-D Håper virkelig spiren holder seg fast og gjennom de 9 mnd :-)

IKM nå om 3-4 dager, er spent! Tipper den ikke kommer på riktig dag pga jeg tenker for mye på dette. Orker ikke lete etter symptomer som jeg har gjort de andre mnd heh, men det jeg har merket er liksom ikke til å unngå! All den stikkingen i høyre bryst (en dag) og nede ved livet (hver dag så og si), kjente virkelig godt EL også for 10 dager siden, enten den hadde vært eller var da eller var på vei :-) Jaja, det er spennende og nervepirrende dette :-P

En ting jeg lurte på til dere som sjekker livmorstappen og følger med på utfloden :-) Hvordan er statusen der nå rett før IKM? :-) Min er høytplassert, tror den er lukket (har aldri klart å kjenne det), hard inni med mykt lag utenpå og litt mye hvit "tykk" utflod, lotion aktig :-)

Urinen min har begynt å lukte i det siste også :-( Kan jo være noe jeg har spist sikkert.. Hehe!

LYKKE TIL :-D

Skrevet

jeg er jo bra dum...:-/

Var på apoteket i sted og kjøpte to vlearblue digital. Tok en test nå, den var negativ.

Så begynte jeg å lese pakningsvedlegget. Dersom man bruker testen før ikm, må man bruke morgenurin.... snakk om bortkastet.

Men da har jeg en til liggende. har ikm i morgen, så da tror jeg jeg tar en i morgentidlig. Da bør den vel være ganske sikker.

Håper ikke tr kommer i natt heller:-)

Skrevet

Lykke lykke til, bekks!!

Og du slår ikke meg når det gjelder dumskap ;-) I februar tok jeg test ETTER mensen fordi jeg liksom følte at vi hadde truffet så bra på EL og med god vilje var mensen litt rar... ja ja. Man blir jo litt koko av dette.

Skrevet

Har IKM til fredag, og i dagtidlig testet jeg. Den ble som ventet negativ, men det er lov å håpe. Og så lenge mensen ikke kommer, så er det alltids håp:-)

Krysser fingre og tær!!!

Skrevet

Jeg har skikkelig halsbrann i dag også, hatt det helt siden sånn i fire tiden, og ser ikke ut til å gi seg gett;) Og så får jeg brått sånn skikkelig metalsmak i munnen. Er så spent på den testen i morgen at jeg holder på å dø, hehe:D

Lykke til alle sammen som blir med å teste i morgen!

Tester nok ikke før jeg står opp sånn i 2 tiden..

Iiiiiiikkkkk, er så spent!! (kjenner jeg har altfor stort håp nå, så falle blir nok stort hvis den er negativ)...

Skrevet

Jeg hadde også metallsmak i munnen for noen dager siden! Kanskje det er håp for oss, hadde nesten glemt det jeg.

Startet en egen tråd her, for ble plutselig grepet av håpefull angst etter å oppdage litt blodig utflod på papiret nå nettopp. Bare der og bare det. Ikke noe i trusa, og ikke mer når jeg kjente etter. Huff. Blir jo så redd for at det er en ny SA, håper skikkelig at det er festeblødning, eller pga endret blodtilførsel, men kan jo og være tanta som kommer tidlig etter rar syklus denne pp.. Huff. Blir iallfall testing imorgen tidlig!

Skrevet

jeg venter mens i natt eller i morgen, og jeg tror den kommer. Murrer i kveld også, det har det gjort de siste kveldene, men det er ingenting på dagtid. Da jeg var på do isted var det bittebitteboittelitt blod/mørk utflod på papiret. Det er et dårlig tegn:-(

Får fortsette å håpe inntil mens kommer!

Er den ikke kommet i natt, tester jeg imorgentidlig. Den pleier å komme natten til den dagen den er ventet.

Skrevet

TR kom på dagen 4 uker etter min SA, og min lege mener det er bra for da er jeg på rett vei med syklusen.

For å hjelpe oss på vei, og for at tida ikke skal fly i fra oss så smeller han ,meg rett på dobbel Pergo fra allerede denne pp.

Så da får vi sjå i uke 28 da! At han tør...eller at jeg tør...som kommer fra en familie med masse tvillinger, er tvilling selv også,min far er trilling.

Skrevet

jajamen, da er du iallfall i rute igjen! Kanskje det blir tvillinger på dere!

Jeg tok i test i morges og den var negativ, ikm på lørdag, så får teste igjen i helgen hvis det ikke skjer noe. Ellers håper jeg at tr kommer når den skal hvis den skal komme, for da er jeg også i rute til neste pp. Og det føles sånn ut også, mens murringer for fullt nå!

lotta87, hvordan går det med deg, du skulle også teste idag. gleder meg til å se her i 2-tiden. tvi tvi

Skrevet

Jeg dør av spenning jenter!! :)

Vil så veldig gjerne at så mange som mulig blir med meg over til 1.trimester...

Tvi, tvi og masse babystøv sendes til allesammen..

Skrevet

Hei!

Jeg testet i dag med QR. Den var positiv....!!!! Er helt forfjamsa og har gått og kjøpt to CB digital, en til etterpå og en til i morgen tidlig. Så sitter nå på jobb og konsentrerer meg om å verken tisse eller drikke for å samle opp og konsentrere :-D.

Symptomer... de siste tre dagene (ikm mandagen som var) har jeg hatt mens-symptomer som har kommet og gått. Så har vært sikker på at det har vært tanta som har vært i anmarsj. Men det virker jo da ikke sånn... Har masse mensmurringer, litt halsbrann nå og da, fryser lett og er vel kanskje litt ekstra trøtt. Men som sagt- dette kunne like gjerne vært mens-symptomer. Så ikke fortvil jenter om dere mangler symptomer opp mot IKM og også dagene etter!

Tester med CB digital om et par timer. Holder dere oppdatert :-)

Lykke til til dere andre testere!

Skrevet

ÅJ, ÅJ ,ÅJ...GRATTIS!!! :)

Artig at vi hadde IKM samme dag....Da kan vi jo sammenligne UL-terminer o.l..hehe....

CB digital er bare helt genial....er liksom ingen tvil da..hehe...

Skrevet

Våknet nå, og har akkurat testet. Den var negativ, og jeg er veldig skuffa. Trodde faktisk aldri den skulle bli det. Har halsbrann, og har hatt det mye de siste 4 dagene. Mensverk i korsryggen i 3 dager, pleier aldri å ha det før den dagen mens kommer, og det er ikke før til lørdag. Puppene er ikke halv parten så ømme som dem pleier å være i hvertfall 5 dager før ikm. Var så vidt jeg hadde litt brunt på papiret i natt, var veldig lite, bare noen prikker liksom. Var helt sikker på at jeg blødde da jeg sto opp nå, men ingen ting fremdeles..

Håper virkelig ikke tr dukker opp!!!

Gratulerer så mye over her=)

Skrevet

Huff, det var dumt! Men så lenge tanta ikke kommer så er det jo håp! Kan jo være at du er en av de som tester sent. Stå på!

Skrevet

Ikke fortvil Lotta, det er fortsatt noen dager igjen til ikm for oss begge. Og vi er jo begge to i den situasjonen at kroppen muligens er litt ute av balanse denne pp, så om tanta kommer må vi nok heller bare glede oss over å være tilbake til normalen. Hadde litt blod på papiret selv igår, men har ikke sett noe mer til det, så håper det ikke blir noen flere blødninger av noe slag før vår 2010:-)

Og kjempegrattis til ProsjektBaby, testet du en gang til? Så du hadde skrevet deg på gravid på den andre ikm-tråden, så da har du vel det:-) Jippi!!

Skrevet

Ja, sant det... Vi får bare krysse fingrene;)

Skrevet

GRATULERER TIL DERE GRAVIDE:-)

Her er ståa følgende:

IKM i dag, men negativ test i dagtidlig. har de siste dagene hatt litt murring på kveldstid, så jeg tror jo at tr er i anmarsj. Men den kommer jo ikke. I gårkveld var det baittebittebittelitt blod på dopapiret en gang. I dgtidlig var det litt blodslim et par ganger jeg var på do, men det er ingenting i truseinnlegget. Og det skjer jo ingenting...pussige greier:-/ hmm???

Men jeg tenker at mens er litt forsinket fordi kroppen min er i helspenn. Jeg er jo så spent, og ønsker alt for sterkt.

Samtidig som den kan være sein, er det fortsatt et håp siden den ikke kommer:-)

Men nå tester jeg ikke før over helga dersom den ikke kommer.

Skrevet

Grattis til dere det har klaffet for!

Her er det som forventet ikke noen graviditet. Har vært ganske dårlig form i dag, så begynte litt å lure - men negativ test og det ser ut som tr nå så smått er i gang. Ikm er i morgen.

Da går vi inn i 2 pp - noe som er helt ok. Har to bursdager og en jobbmiddag de neste to ukene, så greit å kunne ta seg noen glass vin da (uten å måtte lyve om grunnen til å ikke drikke). Satser på at det klaffer for oss snart.

Skrevet

Hei hei

her har jeg helt mistet håpet. IKM i morgen eller lørdag, negativ test i dag. Brnt blodslim på papiret og murringer så det synger etter.

Behynner å bli skikkelig deppa, og øler jeg er besatt på tanken å bli gravid. Går utover familieliv og alt. Har prøvd i 10 mnd, og er på full fart inn i pp5 etter ma.

ÆÆæsssjjjj...

Mitt lille syteinnlegg i dag

Skrevet

Hei!

Henger meg på her jeg.

Gratulerer masse til alle dere som har blitt gravide denne pp!

Jeg har ikm lørdag, men skal bort i helga, så satser på testing i morgen. Hadde litt murringer i dag, så har bange anelser om at tr er på vei :-( Så egentlig har jeg ikke lyst til å teste i morgen og drepe den bittelille skyen av håp (vi traff jo el bra denne mnd..), men blir nok litt vin i helgen, så må jo være sikker. *gruer meg* Lykke til til dere andre som også venter på å teste!

Skrevet

Hei Hannemor82,

Ville bare minne på at når du tester før ikm er ikke negativ test sikker. Så om det ikke blir noen strek på testen din burde du kanskje ta det litt rolig med vinen frem til evt tanta kommer:-) Tvi tvi! Logg på og si hvordan det gikk før du drar da!

Skrevet

Ikm i mrg.....har ikke testet enda.

Kommer ikke til å teste før lørdag.....om mensen ikke kommer vel og merke.

SPENT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...