Gå til innhold

<3 Skarvletråd ikm uke 24 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

åja....så ikke denne tråden før jeg startet en uke24-tråd selv nå isted.

menmen...vi kan jo skavle litt både her og der:-)

Jeg har IKM 12 el 13 juni, hadde eggl. 27.mai, og blodspor på papiret 1.juni og et par dager etter det. Hadde også litt menssmerter 2. juni...dette var bare noen minutter.

kan være symptomer, men kan jo også være kroppen som spiller meg et puss:-/

Det blir spennende denne uka:-)

Masse lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammasnuppergo: Håper så sinnsykt at vi kan slå følge inn på 1. trimester ja, hadde vært så utrolig gøy=) Hvis jeg får halsbrann igjen før ikm, så tar jeg en test på fredag jeg også, men hvis ikke, så venter jeg til søndag hvis ikke tr dukker opp på lørdag da. Har hatt litt halsbrann i tre dager, i noen timer i strekk om gangen, men ikke noe spes i dag. Kan jo være tilfeldig, men hvis jeg får det hele dagen som sist, så stiger håpet her veldig gett:D Jobber nattan denne uka, så blir testing når jeg våkner på fredagen litt ut på dagen:)

Krysser fingrene for oss jeg;)

Skrevet

ååå, er så lei av å vente nåå. fått to negative grav tester, men en positiv EL test for par dager siden.. har enda ikke merket noe til tr, å det pleier jeg å gjøre dagen før.. Har IKM imorgen, så jeg krysser fingrene for at tr ikke kommer :) Skal på GU på onsdag, litt kjedelig om jeg får mensen til da.. :/ må vel avlyse timen min da.. ;s

noen andre som føler seg gravide ?!:D :D

Skrevet

vet ikke riktig om jeg føler meg gravid. Men kroppen har vært litt annerledes denne måneden. Hadde sporblødning 5, 6 og 7 dager etter eggl, hadde også mensmurring 6 dager etter eggl. denne murringen varte bare noen minutter...

Elles har jeg ingen symptomen, men det kan jeg ikke huske jeg hadde så tidlig i de forrige svangerskapene heller.

spennende, og uutholdende å gå slik å vente, men til neste helg vet vi muligens ståa:-)

Skrevet

Hei jenter :)

Har etter mine beregninger ikm 11/6. Testet svakt positivt i kveld :)) Får prøve å teste igjen om noen dager før jeg jubler :) Lykke til dere denne uken også :)

Skrevet

Haha :) Etterhvert som jeg leser lengre ned på tråden så kjenner jeg et lite snev av alle de symptomene som er ramset opp :)

Litt lett påvirkelig eller?! :P

Til tross for at jeg hadde sex på feil dager, så har jeg et lite håp.

Men tørr ikke vente med testing til etter IKM, da ender jeg alltid opp med å "forlenge" syklussen. Da går det noen ekstra dager før tr kommer, selv om testen er negativ :\

Flere som har det sånn?

Trur dere vi damer kan styre mye psykisk eller?

Forresten; Yess! Vår uke er heeer! Håper vi tømmer hele forumet for prøvere! :)

Skrevet

Tro det eller ei, vår uke er kommet!

Her i gården er det ikke et snev av symptomer å kjenne, men jeg har IKM først neste søndag (da syklusen min ble litt forlenget..) så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet!

Lykke Lykke Til jenter!!!!

Skrevet

Hei jenter!!!!

hvordan går det her da??

Jeg har ikm tors, men testet igår og da var den negativ så da er det bare å vente...... syntes det er leeeeeeenge til jeg altså!!!!

Noen symptomer har jeg som at puppene mine er jo ikke som før!!! de er større, blodårene er større og areola er større..... Kviser i hutt og pine! har masse kviser på rygg og i ansikt noe jeg nesten aldri får, kan jo få en kvise eller to i forbinnelse med el og tr, men ikke noe mere enn det..... stikker litt i livmor, annpusten....

det var vel de symptomene jeg har.

Vi har vert prøver ganske lenge nå og jeg har vert gravid en gang tidligere(endte i ma uke 12) og de sier at noen gravide har en viss utstråling og når jeg var gravid sist så sier mamma det til meg at jeg er gravid for det så hun på meg og det var jeg jo også og idag spurte jeg henner igjenn om hun tror det nå og da svarte hun at hun mente helt bestemt at jeg er gravid. så dette her blir spennende=)

Skrevet

I dag er det IKM-dag her. Sitter på jobb og kjenner etter symptomer, men konkluderer hver gang jeg har funnet et med at dette bare er vanlige mens-symptomer.

Har ikke trua og det er også helt ok. Har akkurat begynt å prøve. Men må likevel innrømme at jeg er litt spent hver gang jeg er på do :-)

Skrevet

4 dager til IKM....

Forferdelig lang ventetid dette her:-(

Har så lyst ti å kjøpe en test imorgen og teste onsdag...men er jo for tidlig å teste før IKM.

ser noen tester pos noen dager før, så det er jo mulig. Og blir den negativ så er det jo ikke til å stole på...

Skrevet

5 dager til ikm her, har hatt mensmurringer i korsryggen i dag, det har jeg aldri før ikm, hmmmm;) Må nok smøre meg med litt mer tålmodighet gett:P

Håper det dukker opp mange med positive tester denne uka:)

Skrevet

Tiden snegler seg fremover altså.....helt utrolig hvor sakte den går når man vil at den skal gå fort, hehe!

Stikker fremdeles i puppene og underlivet, så jeg kommer til å bli så skuffet om det ikke har klaffet altså!

Skrevet

Jeg er skravlesjuk med andre ikm`ere i uke 24.......hihi.

Skrevet

Jeg også:) Når har du ikm? Tatt noen tester?

Skrevet

LiLU: Har 12 juni. Ikke testet enda....tenkte å være så flink at jeg skulle se om mensen uteble først.

Hva med deg?

Skrevet

Ikke like flink som deg nei, har ustabil syklus på ca 7 uker, så har tatt et par negative tester. Men mener ikm er nå på torsdag, får se om jeg klarer å holde meg til da. Har bestilt cb digital, litt lei av disse dumme billigstrimlene. Tror liksom jeg blir mer gravid av en flottere test. Haha, det er lov å håpe :)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAA, jeg er GRAVID!! :)

IKM idag, kjøpte CB digital..lyste gravid i mot meg etter et par minutter!! :)

Kan berolige dere med at jeg ikke har spesielt med symptomet, annet enn at jeg har vært veldig sulten den siste uken..puppene er litt ømmere...

Spennende med alle dere andre, sender MASSE babystøv til alle.. :)

Skrevet

gratulerer =)=)snart kommer vi alle på 1.tri. =)

Skrevet

Gratulerer så mye! Og kos deg masse fremover=) Håper vi andre kommer etter også!

Jeg hadde mensmurring i korsryggen i natt(vært på jobb), Men fortsatt ikke ømme pupper, Sist jeg var gravid hadde jeg ømme pupper i ca.10 dager før mens. Til vanlig pleier jeg å ha det ihvertfall 5 dager før mens, men fortsatt ingen ting her. Kan jo hende er er forskjellig fra gang til gang det også.. Har såååå lyst til å være gravid igjen:D

Noen som mensen ikke har kommet på eller som driver å tester??

Skrevet

IKM i går og foreløpig ikke noe mens. Men det murrer og murrer og murrer enda litt til. Ikke helt stabil syklus så jeg venter i hvertfall til i morgen med å teste...

Skrevet

Spennende, masse lykke til prosjektbaby=)

Skrevet

Nå gruer jeg meg skikkelig til ikm... Hvis det ikke går denne gangen, så vet jeg at jeg kommer til å bli så lei meg, og så vet jeg at det da blir en hel måned til neste gang det evt. klaffer....

Vi har begynt å pusse opp barnerommet da, var å kjøpte tapet og sånn i går. Blir deilig å ha noe å henge fingrene i, og tanken på at det kommer til å ligge en liten baby der en dag, om jeg så må stjelen, hihi:P

Noen flere her som driver å små pusler med litt baby ting? Eller er det bare meg som er helt sprø:/

Skrevet

Veldig spennende å høre at det er mange andre som går og venter som er i samme situasjon.

Jeg har IKM til fredag. Hadde veldig lyst å teste i går, men samboeren min overtalte meg til å klare å vente til i morgen.Sukk... Men det er det første som skjer i morgentidlig!

Har egentlig ikke noe håp, for det føles ikke ut som om jeg er gravid.

Har hatt ømme pupper helt siden EL. Pleier alltid å ha det før mensen, men denne gangen synes jeg puppene blir mindre og mindre ømme jo nærmere mensen. Noe jeg synes er litt rart, men men.

Lykke til alle sammen! - Dette blir spennende:-)

Skrevet

Noen her som vil bli med på torsdags-testing?

Skulle egentlig ikke teste før ikm denne gangen, men klarer nok ikke vente helt til lørdagen. Hvis det er noe denne gangen så har jeg så lyst til å kjøpe noe å overaske samboeren med. Han har fri på fredag, så da må det bli på Torsdag. =)

Flere som vil bli med?? :)

Skrevet

AXINIJA: GRATULERE KJEMPEMYE:-)

LOTTA87: ja, jeg er gjerne med på en test torsdagsmorgen;-)

Ble plutselig usikker på IKM'en min. I morgen er det 2 uker siden jeg hadde eggløsning, ifl.kalkulator, her ikke testet. Men da er vekl IKM onsdag el torsdag da?

Derfor blir jeg med og tester. Skal kjøpe test i morgen.

Men jeg har en stygg mistanke om at mens kommer. Det murrer litt, men det ikke tegn til noe utfold el.l. Men jeg er redd den kommer:-(

Men syntes at brystene var litt ømme i sted da jeg dusjet...

uff...man blir litt gal av grubling!

Torsdag tester vi!!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...