Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 2. juni 2009 #51 Skrevet 2. juni 2009 HeiHei Jenter Enda en pp. på oss, håper det blir den siste for oss alle, selv om håpet mitt er ganske lavt :\ Har på grunn av eksamensuke og ny jobb ikke hatt noe særlig med sengekos i disse dager. Kun dag 11 og dag 16, har som regel el på dag 14-15, pluss at sengekosen ble kort og avbrutt da lillemor ville forandre 1.5 timersluren til 15 minutter, så tanta forventes 12.juni. Noen tegn hos dere?
Lotta2010x2012 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #52 Skrevet 3. juni 2009 Det kan jo ha lykkes for dre likevel, spermen lever jo alt fra 2-5 dager har jeg lest:) Sisi jeg var gravid fikk jeg halsbrand 2 dager før ikm, så håper veldig at det samme symtomet dukker opp om ca 1 uke:D Gleder meg masse denne pp!
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #53 Skrevet 3. juni 2009 Om en EL test blir positiv 5 dager før IKM, hva betyr det? Noen som vet?
jajamen Skrevet 4. juni 2009 #54 Skrevet 4. juni 2009 Prøv en grav.test, jeg har testet positivt på eggløsningstester før da jeg har vært gravid! )
Lotta2010x2012 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #55 Skrevet 4. juni 2009 Må bare dytte tråden vår opp igjen=)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. juni 2009 #56 Skrevet 4. juni 2009 1 uke siden el. idag. Håpet er nede å har ikke (innbilt) meg samme symptomene som jeg pleier, så ganske dødt her igården :\ Enn med dere jenter?
♥Axinija♥ Skrevet 4. juni 2009 #57 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har vært ganske sikker på at jeg er gravid, frem til nå....når det nærmer seg IKM..hehe....Uff....fæl den ventetiden er!!!!! Har testet blendahvitt i går, lurer på om jeg skal teste i morgentidlig ( 3 dager til IKM)...klarer ikke vente, selv om jeg VET at den kommer til å være negativ!!
Fnissa Skrevet 5. juni 2009 #58 Skrevet 5. juni 2009 Jeg syns jeg leste en plass at Axinija hadde testet positivt 3 dager før ikm. Gratulerer hvis det er tilfellet! Jeg skal forøvrig teste selv i morgen tidlig, har ikke troen men klarer nok ikke å la være. 4 dager før ikm... Noen andre som har ikm den 10?
♥Axinija♥ Skrevet 5. juni 2009 #59 Skrevet 5. juni 2009 Hehe, godt observert du! Takk for det.... Spennende med testing i morgen tidlig... Masse lykke til, håper du kan dele resultatet med oss så fort du kan,..jeg er så spendt på hvor mange fra IKM24 som drar over til 1.tri... Jo flere, jo bedre...
ida87_thea_andrine Skrevet 5. juni 2009 #60 Skrevet 5. juni 2009 Hei=) melder meg her jeg=) IKM er til torsdag... eller vet egentlig ikke, men da er det i allefall 14 dager fra dagen etter tempen var høy etter el. så blir den ikke positiv da så er jeg iallefall IKKE gravid.... men har jo en mistanke om at jeg er det, men det blir jo bare spekulasjon vettu=) Gratulere Axinija!!!! utrolig morro altså!!!
♥Axinija♥ Skrevet 5. juni 2009 #61 Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk for det *Ida87* Masse lykke til, babystøv sendes din vei! Ps; JEG ER SULTEN!!!!! Noen som hører meg??? (Les; sambo!!)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juni 2009 #62 Skrevet 5. juni 2009 Og her kommer besøk fra IKM uke 26 =) Lykke, lykke til Axinija - koselig å se deg her også =) Krysser fingrene for deg og alle andre her inne på tråden selvsagt!!! Måtte vi tømme Bli Gravid forumet i løpet av sommeren - og skape kaos på 1 trimester i juni, juli og august, hehe =) Ha en riktig god helg og god natt =) Stoooor klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 5. juni 2009 #63 Skrevet 5. juni 2009 Hehe, ler godt nå.... Hadde vært herlig det ja, et tomt Bli Gravid forum og et smekkfullt 1.trimester!!! Ønsker deg en super helg og en god natts søvn....Jeg er så sulten at jeg må spise før jeg kan legge meg! Slik var jeg ikke under forrige graviditet, tolker det som et godt tegn i alle fall.... Bamseklem fra
**Vimsa** Skrevet 5. juni 2009 #64 Skrevet 5. juni 2009 gratulerer så masse Axinija! så helt utrolig gøy =D jeg er og suuulten, sambo sitter her å skreller reker til oss nå, hehe mååå ha mat =P men kooose deg masse i 1.trimester, så sees mi forhåpentligvis snart
Jenny251210 Skrevet 6. juni 2009 #65 Skrevet 6. juni 2009 Magefølelsen min sier at jeg er gravid.....bare føler det på meg liksom :) 6 dager til ikm! Usikker på om jeg skal teste til uka, eller vente å se om mensen uteblir....hmmmm.
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 6. juni 2009 #66 Skrevet 6. juni 2009 Hei, jeg har IKM 11 juni, første pp etter forrige fødsel, vela mi er 14 mnd nå.
2010 Mammaen Skrevet 6. juni 2009 #67 Skrevet 6. juni 2009 Fremdeles ikke noen symptomer her 9 dpo. Fremdeles også rimelig sikker på at dette ikke gikk. Puppene er fremdeles ømme, men det er de alltid før TR, så det er ikke noe symptom for meg. Får se utover uken om det dukker opp noe som ikke er forenlig med tr. Jeg har aldri menssmerter eller andre sikre tegn før tr, så vi får helt enkelt bare se.
venterispenning Skrevet 7. juni 2009 #68 Skrevet 7. juni 2009 Så kjekt å se at du er innom her av og til Meg og lille snuppis Gratulerer såååå masse Axinija!! ) Utrolig gøy! Skal bli en spennende uke dette.
Fnissa Skrevet 7. juni 2009 #69 Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk for det. Beklager sent svar. Jeg har hatt en hektisk fin helg. Prøver å holde fokus vekke fra prøvingen så jeg har ikke vært inne og sett på disse sidene. (kry). Jeg testet negativt på Lørdag, men det var som forventet. Vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge som til Onsdag, men jeg skal gjøre ett forsøk. Jeg skal holde deg oppdatert på resultatet. Hadde vært veldig gøy å kunne flytte inn på 1 tri sammen med deg! Ha en kjempeflott Søndagskveld alle sammen!
Fnissa Skrevet 7. juni 2009 #70 Skrevet 7. juni 2009 Mitt innlegg var ment som svar til Axinija. Men lykke til alle sammen.
mammaspuppergo 3pp Skrevet 7. juni 2009 #71 Skrevet 7. juni 2009 Vi er nå inne i vår 2 prøveperiode, er kjempespennende detta I går hadde jeg litt blod i boxer`n faktisk! 7-8 dager etter el. Tror det muligens kan være en festeblødning!? Jeg har iallefall ikke blødd mer! Litt vondter i ryggen i dag, halsbrann iblandt, ellers ingen "tegn".. Sulten da, men det er litt sånn jeg er i perioder hehe.. *håpe det klaffer for oss denne gang*
Lotta2010x2012 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #72 Skrevet 7. juni 2009 Oj så spennende, veldig mye som tyder på at det er festeblødning ja:D Og med halsbrann også, det hadde jeg sist jeg var gravid! Håper spiren sitter for deg=)
Jenny251210 Skrevet 7. juni 2009 #73 Skrevet 7. juni 2009 I morgen begynner vår uke, jenter Jeg er såååå spent. Stikker i både underlivet mitt(om kvelden) og i puppene min. Kjenne omtrent som om noe stikker meg med en nål....hihi. Føles som at tiden fra EL til denne uka her har tatt evigheter.... Andre med symptomer?
Helga80 Skrevet 7. juni 2009 #74 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Endelig vår uke:-) Jeg har ikke ikm før på lørdag, så blir litt venting før jeg kan begynne å teste. Jeg har hatt ømme pupper nesten hele perioden, men mistet i SA sist, så det er så vanskelig å tyde noe nå!! Men puppene er definitivt skikkelig ømme, og når jeg drakk kaffe istad smakte den metall, og har fortsatt litt metall-smak i munnen. Fant ut etter litt snoking på nettet at det kunne være et tegn på graviditet..! Jippi:-) Men, som sagt, er litt forsiktig med å tolke alt dette, for kroppen min har vært litt forvirret denne pp. Spennende er det iallfall!!
mammaspuppergo 3pp Skrevet 7. juni 2009 #75 Skrevet 7. juni 2009 Takk for det Lotta87<3 6.pp Håper spiren sitter for dere oxo! Har lest at du har IKM 13 juni, jeg har den 12 el 13 jeg oxo Har litt varierende syklus sru. Fra 28-30 dager.. Men tester fredag da jeg egentlig skal på fest lørdag Kanskje vi sees på 1 trim!? Er lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå