Gå til innhold

<3 Skarvletråd ikm uke 24 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, vi var så kreative og bestilte et rom til, haha:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så romantisk da.. :)

Masse, masse lykke til i helgen.....sender deg babystøv;

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Skrevet

heisanne jenter!

hvordan går det me dere? jeg har EL i helgen. fikk graviditetstestene fra billige-tester.no hin dagen.

klar som et egg ;o) håper spira sitter på oss alle, så kan mi bevege oss inn i 1.trimester og februarklubben =)

lykke til alle sammen! kooos dere =)

klem fra meg

Skrevet

Så bra, kos dere masse :o)

Har også bestilt tester, håper de kommer idag! Burde vel prøve å la være med disse testene, men er så greit å vite også...

Masse lykke til alle sammen :o)

Skrevet

prøver å vente, men det blir nok testing et par dager før ikm... Håper å få el testene idag slik at jeg får tatt de. du da??

Skrevet

Jeg blir med her... ;-)

Har ikm den 13. juni! Er bare i 3 pp. Men hadde el slim i går - og sex i går kveld... Så man har jo lov å håpe!! Har kjøpt graviditetstester og er skikkelig klar til dette nå!! Hehe....

Blir spennende om det endelig "klaffer" for oss herinne!!

Skrevet

Takk for det! Kommer til å kose oss masse. Fint vær ser det ut til å bli også;)

Jeg begynte med å teste 2 dager før ikm, men har nå bestemt meg for å ha is i magen, og vente til mens har uteblitt en dag. Bestilte tester her for en stund siden, og da bestilte jeg 2 CB(vanlig) og en digital. Den digitale skal jeg bare ta den dagen jeg får en annen positiv test;) Så na har jeg ikke fult av billig-strimmler leggende, og da blir det litt lettere å la vær..

Krysser fingrene for oss alle:)

Skrevet

Er nok litt enig med Lotta87 om å ha is i magen. Det er ikke alltid så lett å la være, men tror nok ikke jeg heller kommer til å teste noe særlig før IKM. Ender bare med at jeg må teste igjen, å igjen, å igjen.. for det kan jo være for tidlig.. eller det kan jo være en feil... eller.. ;) Men det er jo litt gøy å da ;)

Jeg skal ha EL i morgen, om syklusen min begynner å nærme seg normal lengde! Skulle tatt en EL test eller to, men prøver å la være å stresse med det også. Så nå er jeg veeldig spent.

Masse lykke til til deg også sonderskov, vi er i samme pp så får krysse fingrene for at d klaffer for oss begge :)

Skrevet

Hadde EL i helgen som var, testet riktignok ikke, men hadde rikelig med EL-slim lørdag og søndag...

Har bestilt meg graviditetstester fra billigtester, testet 3 ganger allerede (jeg må jo være en komplett idiot) og 2 av testene har hatt en kjempesvak (nesten ikke synlig) rosa strek til venstre for kontrollstreken...jaja...

Jeg burde jo innføre testeforbud frem til litt ut i neste uke, men klarer jeg det? Nope...

Skrevet

Joda, du finner den lengre ned på listen... :)

Skrevet

Hei hei jenter.

Har IKM 11 Juni jeg da. 1 PP. Har tatt EL tester og jeg begynte på dag 11 og teste og den slo ut samme dag og vi hadde oss dagen før også så det var flaks. Så nå kan jeg ikke gjøre mer denne mnd. Men håper den sitter for det. Jeg har en tendens til og miste mellom graviditeten så jeg forventer nesten en Spotan abort denne gangen også selv om jeg har hatt en nå mellom. Med 6 Spontan aborter så blir man jo litt lei. Jeg prøver på nr 5 nå da. Hva med dere, hvor mange barn har dere??

Forresten så hadde jeg grise vondt i magen/livmora den dagen testen slo ut første dag. Lenge siden jeg har kjent eggløsning så godt.... var virkelig vondt og gå. Og så skal man ha sex.....!!? Men klarte det... he he he..=)

Skrevet

Ja, vi får krysse fingrene for at det har klaffet for oss alle denne PP... :)

6 SA var jo en del, får håpe du har brukt opp "din kvote" på uflaks da...du har jo 4 barn fra før, så noe fungerer jo helt åpenbart! :)

Jeg har en sønn som fyller 6 år om en måned *grøss* tiden flyr!!!!

Gleder meg til vi kan begynne å teste.. :)

Jeg har IKM senest mandag 8.juni....

Skrevet

Hei jenter ;)

Etter en SA i desember, er vi endelig prøvere igjen.

IKM 12 juni, og eggløsning i disse dager, tror egentlig jeg har hatt eggløsning. Og mannen har vært flink til å stille opp denne uka....hihi.

Skrevet

*flinke mennene våre* :)

Da er det bare å krysse fingre for at tanta holder seg milevis unna oss alle.... #%&%#&%%

En uke siden min EL (den kom tydeligvis et par dager tidligere enn jeg hadde regnet med), "bare" en uke til en test kan bli skikkelig positiv!!! :)

Tvi, tvi jenter!! :)

Skrevet

Hei hei jenter

Flytter inn her fra IKM uke 25 da EL plutselig dukket opp nesten en uke for tidlig. Har da IKM lørdag 13. juni. Er i 4.pp etter MA, men prøvd i ett år nå. Begynner å bli litt lei, men regner med at den sitter denne mnd...... :-)

Skrevet

Hadde EL ons/tors tror jeg, og føler på meg at nå traff vi:)

Er nå i 2.pp og har blitt gravid med mine 3 barn på 1pp hver gang, men nå er jeg sammen med en ny mann, så det er jo ikke sikkert det går en gang.....

har ikm ons 10.juni, noe som føles som en evighet fra idag, men det tenkte jeg sist Tr kom med tanke på nest EL også:)

Skrevet

Hei!

Er ny her.. Trur eg høyrer til i denne gruppa, men gudene må vite.. ikkje heilt i rute etter mange år på pilla... Ordner seg vel, skulle ein tru :) er i pp1 enda, så ny i gamet.. men spennende å lese om andre her og da :)

Fortsatt god helg i finveret! :)

Skrevet

regner med jeg har IKM i slutten av uke 24.... håper ikke det kommer noe tantebesøk denne gangen... men hun dukker vel opp som hun pleier tipper jeg :(

Skrevet

Da er jeg tilbake etter en avslappende tur i bergen, og hadde el fredag kveld/natt, det sa ihvertfall el testene, så nå krysser vi fingrene for at "gutta" gjør jobben;) Håper jeg er heldig og at det klaffer fort igjen(lov å håpe ihvertfall)! Ha en fortsatt fin pinse dere. og nyt god-været:D

Skrevet

Melder meg inn her jeg da! Helt sprøtt egentlig, har også ikm 13. juni hvis alt er som det skal etter at jeg også mistet mellom 4. og 5. uke sist! Så er vel i ganske nøyaktig samme båt vi da Lotta87:-) Har hat EL slim i to dager nå, noen som vet om det fortsatt er vits i å prøve??

Skrevet

Masse, masse Lykke til Lotta!!!! :)

Jeg har skikkelige murringer i korsryggen nå, pleier ikke ha dette...Er ganske sikker på at jeg er gravid, men tør egentlig ikke si det høyt *hysj, hysj*

I følge EL-slim hører jeg til sist i uke 23, men i følge siste mens (har ALLTID hatt 28-dagers syklus) hører jeg til tidlig i uke 24..Så jeg holder meg her, koselig gjeng er vi jo uansett! :)

Skrevet

Takk for det;) Oj, så spennende! Håper du har rett om dine symtomer:D Masse lykke til du også!!!

Skrevet

Oi oi oi, så spennende jenter!! Jeg kan nesten ikke vente til vi kan begynne å ta frem testene :D I følge kroppen min hadde jeg el i går, så da er det bare å sette seg ned å vente. Men har litt dårlig følelse denne perioden.. føler jeg er LITT mer ivrig på sengekos enn min kjære.. hehe! Så jeg maser, maser å maser til han blir møkkalei. Jaja, så fikk jeg prøvd å være på denne siden også! Hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...