Gå til innhold

<3 Skarvletråd ikm uke 24 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen uke 24 tråder her, så da starter jeg en:)

Utrolig kjipt å begynne på en ny pp, men skal det bli barn til slutt, så må man vel bare:p Veldig ålreit å kunne skravle litt med dem med ikm i samme uke:)

Gleder masse til ikm, selvom det er en god stund til...

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda, var startet et tråd om ikm i uke 24..men gjør da ingenting om vi har flere!! :)

Når har du ikm da? Jeg har mandag 8.juni....leenge til....hehe....

Skrevet

Jaja, da kan jo den ene være skravletråd og den andre sånn ikm liste?:)

Jeg har ikm 13 juni. Føles veldig lenge til:P

Og så ble jeg jo gravid denne pp, så det kommer nok til å ta en stund igjen regner jeg med..

Hvor lenge har dere prøvd da?

Skrevet

Hva mener du? Ble du gravid forrige pp? Hva skjedde?

Første pp her etter utskraping 16.mars, så vi får se...venter i spenning! ;)

Skrevet

Hei!

Jeg har også leita etter en skravletråd for uke 24, å nå fant jeg jammen en :)

Jeg har ikm 12.juni, som føles som veeeldig langt unna.. men denne dagen kommer vel også en gang :) Er i min 3 pp, så har ikke lov til å klage, men sutrer litt innmellom likevel..;)

Lykke til jenter!! :))

Skrevet

Jeg mista i sa for 1 uke siden, var bare 4+5, så regner med ar syklusen ikke blir for tullete nå. har hatt akkurat 30 dager før, så spennende å se hvordan det blir denne pp, Men håper selvfølgelig at tr ikke dukker opp i det hele tatt:D Skal ta el-tester denne pp, siden jeg ikke vet helt når el vil være.

venterispenning: Helt enig, har ikm 13(tror jeg det var) og det virker så veldig lenge til. Men jeg har noe å gjøre hver helg fremover, så satser på at det vil få tiden til å gå litt fortere:)

Skrevet

Uffda, så trist å lese om din sa...

Du kan jo trøste deg med at du har stor sjangs for å bli gravid etter en sa..Fingers crossed! ;)

I helgen regner jeg med at jeg har EL, så her blir det hanky-panky...hehe....

Skrevet

hehe, så bra:P Jeg har nok ikke el før torsdag-fredag neste uke, men begynner med el-tester snart, for litt usikker på hvor i syklusen kroppen er nå. Veldig kjipt og tunkt å begynne på en ny pp, det skal jeg innrømme. Ble så glad da den endelig var positiv etter 5 måneder med prøving, men trøster meg med at neste gang er det enda større sjangs for at det går bra:)

Skrevet

Ikm 10.juni her, spennende......2pp!! Men 1pp etter skikkelig mens siden jeg sluttet på pillen 3.april!!

Skrevet

Åå, så trist å høre at du mista Lotta87! Minner meg på at jeg ikke skal ta dette for gitt. Men samtidig var det jo bra det skjedde såpass tidlig da. Håper spiren sitter igjen fort :) Krysser fingrene mine for deg :)

Jeg har gått på p-piller i mange år, og slutta nå i mars. Har ingen barn fra før, så dette er ganske nytt for meg! Syklusen min har enda ikke "gått seg til" skikkelig, så jeg fatter aldri når jeg har EL. Men nærmer meg en syklus på 28 dager, så tror EL vil blir rundt om neste helg et sted. Håpe Håpe!

Skrevet

Idag har jeg (i følge alle muliger beregninger) EL!!! :)

Kjempespennende og nesten litt skummelt...hehe.....

I morrest var det berømte EL-slimet på plass, så da er vel beregningene ikke så på villspor! :)

Hadde sex i går i 14-tiden, neste omgang blir vel i kveld osv, hehe..(sorry for detaljene folkens)...

Skrevet

Venterispenning: Takk for det, håper bare det ikke tar like lang tid som sist før spiren sitter:) Nei, man skal ikke ta det forgitt, men synes heller ikke man skal tenke på at det kan gå galt, jo mindre man tenker på det og bare koser seg fra første stund, jo bedre går det også, tror jeg da:) Men, jeg kommer nok til å være litt nervøs neste gang, selvom det er større sjangs for at det går bra da... Håpe, håpe!

Begynner med el-tester i morgen jeg. Litt spent på når el kommer denne gangen...

Skrevet

Lotta87: Der er jeg helt enig med deg! Viktig å slappe av og kose seg med dette også :) Axinija: Oi oi, så spennende!! Gleder meg til å høre hvordan det går :)

Skrevet

Hehe, ja, kommer nok til å skrive hvordan det går fremover...spennende når dere andre også har EL! :)

Har vært kjempekvalm idag, hodepine og tørst... ikke at det skulle være noen symptomer da...men....det er jo altfor tidlig...symptomjegeren er igang ja!!!

Skrevet

Jeg har IKM ca 6. juni. Etter 2 pergo-måneder har jeg tatt pillepause denne måneden, og også droppet eggløsningstester for å prøve å stresse minst mulig med å skulle bli gravid. Det er jo nesten helt umulig å ikke tenke på det, men da mannen min måtte minne meg på eggløsningen i helgen var jeg egentlig ganske fornøyd med at jeg ikke hadde tenkt på akkurat det den dagen :)

De siste månedene har jeg begynt å spotte nesten en uke før mens, så allerede om en uke vet jeg kanskje mer...

Lykke til, jenter!

Skrevet

Ser det er flere som fremdeles prøver i samme periode som meg...! Har prøvd siden sept 08 nå, begynner å bli litt utålmodig. Har forsøkt å ikke tenke så mye på det, men samboeren er til tider mer ivrig enn meg på testingen så har bestilt nye tester nå.

Hvor lenge har dere prøvd?? Lykke til alle sammen :o)

Skrevet

Vi er i vår 6 pp nå, men hadde en sa forrige pp da, så npe har jo skjedd på de 6 månedene.

<3 <3 <3: Skjønner du blir lei av å vente, vi har prøvd siden nyttår, og synes det er lenge nok:P Men masse lykke til ihvertfall, håper det blir spire på deg snart:)

Skrevet

Vi er i vår 3 pp nå, så jeg har ikke lov å være utålmodig enda, når jeg ser hvor mange som sliter! Men blir jo litt skuffet hver gang TR kommer uansett, håper jo helst at det skal skje med eeeen gang!!

Huff, ja det er rart med de symptomene.. tror nok vi lurer oss selv til å kjenne alle mulige slags symptomer fordi vi så gjerne vil,vil,vil! Men det er jo umuuuulig å la være å kjenne etter å da.. hehe..

Skrevet

Vi er i 9 pp, og har ingen planer om å måtte begynne med nummer 10!

:)

Jeg har hatt noen veldig rare "vondter" i magen og ryggen idag, men det er nok bare på grunn av overdreven luking i helgen...

Skrevet

EL i helgen, og har siden da hatt til dels ubehagelige "smerter/ubehag" i nedre del av magen.... føles støl/øm der når jeg trykker!

Hva er dette? Hmm...

Skrevet

Håper vi kan flytte oss til en terminklubb sammen snart :o) Koselig at man har følge her, men vi kan ikke holde på her for lenge ;o)

Skal til gyn på fredag, så blir spennende å se hva resultatet blir der.. Blir jo midt i el antakelig, noen som har erfaring med det??

Skrevet

Kommer ann på hva du skal der, men da jeg skulle til vanlig gyn sjekk, sånn celle prøver og sånn, så trok han det rett etter mens så jeg ikke skulle ødelegge den pp`en.

Jeg var til innvendig ul i går, og det gikk kjempe fint. Alt så bra ut, og jeg hadde snart eggløsning, nærmere helgen, så da virker det som om syklusen vil bli den samme som før jeg mistet. Veldig glad for det! Det var litt moro at ho kunne se at el var på vei, egget(eller egg posen, litt usikker på hva det var ho så på) Var 16 mm stort, og eggløsningen skjedde når det var mellom18-24 mm stort, og det vokste vist 2 mm i døgne. Litt stilig:)

Eneste som er veldig dumt denne pp er at jeg og samboeren skal ta med søskene mine til bergen på fredag og bli der til søndag. Vi skal ha samme rom, så blir ikke mye sengekos der gett:( Det blir jo sex torsdagskveld, så jeg håper inderlig at el blir på fredag:D Krysser fingrene for det!

Skrevet

Da gjelder det bare å bruke fantasien å finne andre egnede steder! hihi

Skrevet

Håper på innvendig ul, så spent på resulatet!

God tur til Bergen :o) Enig med venter i spenning, dere får være kreative!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...