Gå til innhold

Hvordan fortalte mannen deg at han var klar?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Ja, overskriften sier vel sitt. Hvordan fortalte han at han var klar? Spurte du, eller fant han det ut selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg satt ein dag og klaga og sutra over desse forbanna p-pillene eg glømte annenhver dag...minst! Hehe..e ikkje bra for kroppen det da.

..men då kom det så stilt fra andre sofaen "du sko ikkje bare slutta da??"

...Gjett om eg blei sjokka! Eg har alltid vært mentalt klar for barn, men måtte likavel tenke meg om et par uker før eg turte og kaste dei :) Spurte han vel hver dag dei 14 dagene og om han virkelig meinte det..koffer han ville o.s.v. Hehe...så...her satt me da..ingen mensen ennå!!!!! Wohoo!

(19 dpo!!!!!!)

Skrevet

Her var det jeg som sprute..

Vi lå i sengen og funderte på hva det nye året skulle bringe oss.. (jan -08) Han var stille en stund, så jeg spurte: Hva tenker du på? Han svarte som alltid, "Ikke noe..." Da sa jeg: skal jeg gi deg noe og tenke på? hehe..... fyr løs sa han.. og det gjorde jeg: jeg vil ha barn....

Kan tru han ble stille... Jeg trudde jeg hadde hinta frempå og forberedt han i mange mnd, men de hintene hadde han ikke tatt for og si det sånn.. Han sa han ikke kunne svare meg, det måtte han tenke på... Jeg ble ganske irritert og følte at det var jo ikke noe og tenke på, enten så vil man, eller så vil man ikke... Dagen etter på fikk jeg sms med "kjør på... " hehe..

Skrevet

Hos oss var det faktisk han som foreslo det, da hadde vi vært sammen i 6 mnd. Jeg måtte tenke litt på det, men det gikk ikke så lang tid før jeg ble med på "leken". Nå tok det nesten tre år før jeg ble gravid, men det er nå en annen historie...

Skrevet

Jeg hadde vel hinta frampå et par måneder, og på julekvelden, da vi lå i senga, spurte jeg han om vi ikke kunne begynne å prøve. Vi hadde jo vært sammen i 2 år, og følte at tiden var inne. Han ble litt tankefull, men sa ja:) Han var vel ikke den ivrigste i førsten, men etter at vi nå mistet en gang, vil han begynne med el-tester og hele pakka. Veldig moro!=)

Skrevet

Vi hadde vært av og på om vi ville ha nå eller vente lenge..

Også ble vi bare enige om at jeg ikke hentet ny resept på piller..

Vi var vel klar begge to når vi giftet oss, men skulle egentlig vente i 2 år - så vi hadde litt tid sammen først..

Men sånn gikk det ikke.. Altså - nå har vi snart vært gift 2 år da, så det gikk jo sånn likevel ;)

Skrevet

jeg stod på kjøkkenet en dag og lagde mat, også hørte jeg bare .. "jenta mi, kom hit" jeg gikk inn i stuen og tenkte "nå skal han sikkert vise meg en 52 tommers tv til en "billig" penge!" men han dro opp en baby katalog og spurte.. "jeg har lyst på baby jeg!"

Det var litt spontant, men jeg tenkte på det, og nå er vi i vår 4 pp.

Skrevet

Her var det mannen min som tok det opp. Han har vært klar i 2 år og spurt lenge om jeg ikke kan slutte med p-pillene. Ble derfor enige før jul at dette var siste gang han skulle gå på apoteket for å kjøpe p-piller. Nå er han stadig vekk på apoteket for å kjøpe g-tester og el-tester. Håper virkelig vi klarer det snart. Vil veldig ha barn nå, men er så ekstra rørende når mannen er så med som han er. Kommer til å bli en fantastisk far. I 2 pp nå, venter på el...

Skrevet

Han sa det vel aldri, sånn rett ut. Hann ville bli ferdig med en del oppussing før vi begynte å prøve så det var liksom dealen. Men vi 2 hoppet av i svingen i fjor vår, så det var jo mer en "skjer det så skjer det" fase.

Så jeg var temmelig nervøs for hva reaksjonen hans kom til å bli da jeg satt der med en positiv test! Men han bare gliste :-D

Dessverre endte det kjapt i sa. Så ble jeg gravid igjen og han ble enda gladere, men da det også gikk ille så gråt han like mye som meg og etter det har vi virkelig prøvd. Så nå sitter vi her med pergospire. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...