♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hei Jeanettee84:) Har du lyst å spå når jeg blir gravid, og hvilket kjønne jeg får? Jeg er født 290284 Han er født 061276 Takker på forhånd for svar og håper du har tid:) Klem fra Veronika:)
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei. Får opp at du er svært sensitiv og følsom. Hvis noen kritiserer deg, kan det ta lang tid før du kommer over det. Du har en energisk impulsiv personlighet Du kan være veldig bestemt. Når du først har satt deg et mål, gir du deg helt og holdent til det. Din følsomhet kan lage litt problemer for deg av og til. Du vet meget godt hva andre tenker om deg, og selv om du ikke vil innrømme det, så bryr du deg om det. Jobber du som rådgiver på noen måte ? Du har ganske mye nervøse spenninger og det er viktig at du spiser riktig – unngå fet og søt mat – for å opprettholde et godt nervesystem og en god helse. Får også opp at du er inne i en periode med usikkerhet. Er du blitt lurt eller sveket , pas deg for falske venner. Ser at noe du har ønsket deg vil gå i oppfyllelse og du vil bli lykkelig og tilfreds. Du vil også måtte ta et tøft moralsk valg - dette valget må du ta selv. får også opp at livet ditt noe ganger har vært tøft og du kan ha møtt mye motgang? Ser også mye kjærlighet og det kan se ut som noe eller noen er i akomst - kanskje en kommende graviditet ?
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for en kjempefin spåing:) Er myye som stemmer der:) Har ikm i morgen, så håper jeg er gravid... Jeg jobber som advokatsekretær... Jeg er mye usikker for tiden, og litt nede... Jeg sliter en del med kjærligheten akkurat nå, men det kommer seg vel, for er utrolig gla i han...selv om vi er ufatteli forskjellige... barn er noe jeg har ønsket meg hele livet mitt, og håper det går i oppfyllelse:) Setter veldig stor pris på at du tok deg tid til å spå meg:) Skal gi deg tilbakemelding over helgen hvordan det går og om jeg er gravid:) Igjen, tuuusen takk
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Du får ikke opp noe mer på meg? Om jeg kan være gravid nå? Evt kjønn på barnet? om kjærligheten min? Ikke meningen å mase på deg... Klem fra Veronika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå