tonelisese Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Jau, nå har jeg surret noe forferdelig. Enten skulle jeg hatt mensen den 08.Mai eller nå den 18. Men ikke en antydning til det. Tok en test her for 1 uke siden ca og den var negativ. Har tatt tre tester før den, og alle sammen var samme. Hva skal jeg gjøre? Er det bare hormonforstyrrelse eller? Har fått utflod som er helt hvitt, men det er vel kanskje ikke noe tegn? Ikke vet jeg.. Skal til legen nå på mandagen, men vet ikke om jeg klarer å vente helt til da. Hjeeeelp!!!
Catias Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det kan ta mange dager før det slår ut på testen.... Jeg er i samme bås, aner ikke når jeg skulle hatt mensen...har også testet flere negative, men får heller ikke mensen....så får teste igjen om noen dager. Vet du når dere siste hadde sex....for i bruksanvisningen til clearbluetesten, står det at hvis man ikke vet når siste mens første dag er, så burde man vente 19 dager etter siste ubeskyttede samleie.... Masse lykke til
tonelisese Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg TROR vi har hatt sex mens jeg hadde EL, men er ikke helt sikker. Jau, vi får vente å se hva legen har å si på mandag, får heller bare pine meg selv til da.. Hehehe! Tusen takk!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå