novemberskattimagen Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Jeg lurer på om du ser en graviditet på oss:) Evt. kjønn? Jeg er født 03.11.86 og han er født 14.04.81 Takk på forhånd
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei. får frem at du er sosialt anlagt og er vennlig, hjelpsom og kjærlig. Du kan ha store humørsvingninger.? Du har mange interesser og mange jern i ilden. Harmoni er viktig for deg, og dette overfører du til det meste du gjør – fra måten du kler deg på, til måten du innreder hjemmet ditt på. Du har og et spesielt talent med planter og dekorasjoner. Pass på så du ikke sløser bort ditt talent ved å sosialisere for mye, for på denne måten å miste fokus og disiplin. Kast ikke bort tiden din på trivielle ting. Sett deg mål – og sikt deg inn. Ser også en ferie eller flytting?får noe om noen hemmelige planer? Får opp at du har det godt nå, du føler deg trygg og lykkelig, du må ta vare på deg selv .får frem sykehusopphold på deg ? du går og venter mye på noe, uten at noe skjer.
novemberskattimagen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Spennende:) Vil si at MYE stemte:) Men lurer på om du ser noen graviditet? eller var det kanskje en grunn til at du ikke svarte på akkurat det..?
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 hei. er ikke lett å være nøyaktig på sånne ting utfra internett, men får følelse at det vil dukke opp når du minst venter det , ikke stress og ting vil skje . jente får jeg følelse på lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå