Gå til innhold

Hei Jeanettee84

Mamma'n til Andreas og knøttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Lurer på om du ser graviditet på oss snart..

Jeg er født 30.01.72

Min mann er født 08.08.84

Vår sønn er født 12.07.07.

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Får frem på deg at du har en godt utviklet fantasi, du er smart, har god humor og er entusiastisk. Andre finner ditt selskap inspirerende, du er sjarmerende og har mye utstråling. jobber du som selger -hvertfall ville du gjort deg bra som det .får frem at du er sosialt anlagt og er vennlig, hjelpsom og kjærlig. Du kan ha store humørsvingninger.du er flink i hjemmet og du er glad i at ting harmonierer.

får også opp at noe er forbi i livet ditt , en avsluttning på noe , jeg får inn overbelastning , jobber du mye om dagen ?

ta vare på deg selv og ikke anstreng deg for mye.

det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst , kan være en graviditet. ser også en en lang reise eller flytting.

Skrevet

Takk for fine ord...

Formen min er helt på bunn om dagen. Forkjølelsen har slått meg ut.

Flytting ja.. Vi har akkurat fått solgt huset vårt og holder på å pakke og inn i nytt. Det kan ta på en stakkars kropp å flytte.. hehe..

Har ikke avsluttet noe nå i det siste, men for noen år tilbake avsluttet jeg mitt 1. ekteskap. Det var ikke noe god tid, men den er jeg forbi nå. Trives og har det veldig godt med min mann og vårt barn.. Så derfor håper jeg at vi kan bli en familie med flere barn.

Håper det er graviditet du ser i anmarsj.. Det hadde vært så hyggelig..

Klem fra meg til deg..

Skrevet

hvis jeg får navnet ditt skal jeg prøve og se nærmere på det ,

Skrevet

Jeg heter Anne Margrethe

Skrevet

hei.

Ser du skal gjennom noen prøvelser. ser hemmelige planer ?

får også fremm ensomhet og savn, du vil trenge å trekke deg tilbake for å fatte en beslutning , du vil trenge å være litt alene.

Skrevet

Hmm..

Alene som helt alene, eller bare oss i husstanden?

Skal ikke spørre mer om det... Det som skjer det skjer..

Krysser ihvertfall fingrene på en spire med på flyttelasset..

Klem

Skrevet

Hei igjen..

Nå begynner forkjølelsen å gi seg kjennes det ut til.. Kunne du tatt en titt og sett når jeg kan forvente eggløsning..? Er liksom ikke helt i form om dagen til å hoppe til køys hele tiden.. hehe..

På forhånd takk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...