Gå til innhold

noen fra skien/telemark område her??

tine_86

Anbefalte innlegg

jeg å samboer har planer om å flytte til skien i august. så hadde vært morro å blitt kjent med noen som har/skal ha baby å bor i nærheten. det er jo kanskje greit å være flere når kroppen skal trenes tilbake i form igjen. litt om meg selv :

23 år

bor for tiden i Bø

termin 21.06.09 med en liten guttetass :)

ferdig utdannet innenfor idrett, trening og administrasjon til sommeren

add meg på msn da eller skriv noen ord her :) [email protected]

er det flere her som er ganske klar for å få ut nurket eller?? merker jeg begynner å bli ganske lei, alt er så tungt nå

Fortsetter under...

Hei hei! Jeg bor på Ulefoss, 30 min fra Bø:) (og skien og for den saks skyld, ligger midt mellom!).

Er 19 år, har ei datter på 2 år og venter nummer to ca en mnd etter deg, en gutt:)

Ser dere er på utkikk etter hus i skien. Dere har ikke tenkt å bygge da? Nome kommune har planer om og gi bort tomter for og få fler innbyggere! Hehe:)

Hilsen Cathrine.

det hadde jo vært kjempe digg å få bygget eget hus da...kunne fått det akkurat slik jeg vil. men merker at etter tre år i bø trenger jeg litt større sted å bo..så håper å finne drømmehuset i skien. hvordan er det å være høygravid med en toåring i hus da?? jeg merker jeg har mer enn nok med meg selv...ska bli så godt å få den lille ut :)

Tine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...