♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Lurte på noe leser att du hadde sa 11 april. jeg hadde i 26 april.. jeg var 5+3 på vei å blødde i 4-5 dager... hadde sex med en gang jeg slutta å blø.. har du att mye sex denne mnd ?? lurer for jeg håper att jeg også er gravid. har mensmurring men ingen mens enda.. er jo enda 5 dager til det har gått uker dem sier jo att mensen kommer tilbake etter 3 til 6 uker.. tvi tvi sier jeg... klem
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Heihei Koselig å bli ropt på først vil jeg si : trist at du mistet, men det er bra dere har kommet i gang igjen Jeg mistet 11 april og blødde i 5 dager.. etter det begynte vi å ha sex igjen. Vi har hatt sånn passe med sex denne mnd.. visste ikke når jeg hadde EL , så vi bare kjørte på når vi hadde lyst. stresset heller ikke så masse med å bli gravid. mer sånn " skjer det, så skjer det" holdning. skal til legen til uken for å finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei.. Har du noen symptomer da ? Håper det har klaffet for dere og på første forsøk! *krysser fingrene* Hold meg oppdatert da klem
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 samme som meg det ,blødde vel i 5 dager. hoppa i køya og har ikke hatt så mye sex. er 3 dager til så har det gått 1 mnd siden jeg mista. har mensvondt i magen . hadde en rosa utflod så ut som starten på mensen men var kunn den dagen. nå er det helt vanlig utfod. sorry detaljene. hehe. har ikke så mange symtomer enda .. tok en test på tirsdag men negativ. var jo litt tidlig å teste. tenkte å kjøpe en test idag å see, Håper også det klaffer denne gangen KLem
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 Hei tokk 2 tester og jeg er gravid i igjen
attpåklattimagen:-) Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer så mye.. Så bra at du ble gravid igjen så raskt;o) Krysser fingra for at alt går bra nå;o))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå