*Mo9cA* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Heisann jenter:-) Jeg har en auto-immun sykdom fra før og tror nå at jeg har lavt stoffskifte. Det hadde forklart veldig mye i forhold til at jeg/vi har prøvd så lenge å bli gravide(15pp nå) og det at jeg har mistet i SA 2 ganger. Har googlet litt, men finner lite info om lavt stoffskifte og graviditet/prøving så lurte på om noen av dere andre her inne kanskje sliter med det samme og har ftt hjelp?? Har bestilt time til lege, men det tar jo litt tid å få time og jeg er utålmodig. Har lest at det meste kan løse seg når man bare blir riktig medisinert å da går jo ingenting fort nok, hehe;P Lurte litt i forhold til pergo også da. Er det slik at man må til gyn før man kan få det? Må man ta div blodprøver før man får det? Har utsatt så lenge å gå til lege å nå syns jeg alt virker som det tar så lang tid!!! Fole rotete innlegg dette her, men håper noen orker å svare meg:-)) Klem fra
atsjo Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei Kan ikke svare deg på det med lavt stoffskifte, men pergo spm. Tror nok du må til gyn for å få det. Jeg har akkurat vært der og fått provera og pergo:):) Har vært på gyn en gang tidligere og tatt innvendig ul + blodprøver så tok ingen prøver denne gangen. Men det er jo sikkert fordi jeg allerede har tatt det som trengst. Får god oppfølging under pergoen med både blodprøver og ul for å se om jeg får el. Spennende dette her. Går på provera nå for å få blødning så skal jeg begynne på pergo! Men jeg gikk til privat gyn. De har ofte litt kortere ventetid:)
*Mo9cA* Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Hmmm. Da spørs det om det ikke bare må bli privat gyn ja. Men hvordan blir det hvis amn ikke blir gravid av pergo å sånt da. Må man da inn i det offentlige systemet og gå hele runden der igjen for å få ivf? Er så mangt man skal lure på altså:-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå