Gå til innhold

Myter om vaksiner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler meg ihjel... eller gråter litt,

Klart man skal være obs på hva som blir puttet i ungene våre, men om man ser på antall vaksiner som gis mot antall bivirkninger og veier det opp mot hvor mange unger som døde av sykdommene før vaksinene kom så er det veldig magre argumenter. Det er forsket og sjekket og testet om vaksine kan gi autisme og man har ikke funnet holdepunkt for dette.

Og å dø av kikhoste (pertussis) er ikke stilig. Om dere visste hvor mange som døde av dette før i tiden ville dere ikke lurt. Problemet nå er at alle de idiotene som ikke vaksinerer ungene mot disse sykdommene vi holder i sjakk, ødelegger for alle ved at det plutselig blusser opp igjen.

Vær kritisk når dere leser antivaksinasjons propaganda, det er mange eksreme foreldre som koker suppe av myter og lager sannheter av misforståelser... Men still spørsmål og vær bevisst, det tjener både dere og ungene deres på.

holder meg abonym jeg..

Skrevet

Og når døde det sist et barn av Kikhoste?

Hvis du mener at våre uvaksinerte barn er årsak til at sykdommer blusser opp igjen, da går jeg utfra at du selv revaksinerer deg hvert 5.år også. Gjør du det?

Og hvordan kan du si at vi er ekstreme bare fordi vi er overbevist om det motsatte av det du er overbevist om?

Og hvorfor tør du ikke fronte meningene dine med et nick?

Skrevet

"Problemet nå er at alle de idiotene som ikke vaksinerer ungene mot disse sykdommene vi holder i sjakk, ødelegger for alle ved at det plutselig blusser opp igjen."

Skjønner godt at du må være anonym. Jeg er en av disse idiotene, og lurer selvsagt på hva i svarteste du snakker om?

Av mine to barn fikk den vaksinerte kikhoste, mens den uvaksinerte ikke ble smittet! Hvordan forklarer du den misforståelsen for oss suppekokere?

Skrevet

:-) Takk for siden

Skrevet

Det er ikke meg som er anonym over her, men venninna min og henens bror var veldig syke da de hadde kikhoste da de var små, og holdt virkelig på å dø.

• 1 måned senere...
Skrevet

Anonym: Jeg venter......du har fortsatt ikke svart på når det sist døde et barn av kikhoste.

Skrevet

...og på verdensbasis (ref. www.who.int): In 2000, an estimated 39 million cases and 297 000 deaths occurred worldwide, due to pertussis.

Heldigvis er dødsfall grunnet kikhoste sjeldent i land med god vaksinedekning. Kommer dere i forkjøpet med å si, JA, jeg er revaksinert i voksen alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...