auro Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Hei. Kan du se hvordan det vil gå med fødselen min og når den vil finne sted? Termin 6.8. Gutten har et forstørra nyrebekken, som nok må opereres etter at han er født. Vil alt gå bra i den forbindelse og er han ellers frisk og rask? Tusen takk. Min fdato 200974
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei. Får frem at du er svært følsom, Din følsomhet gjør deg svært emosjonell og sårbar. Du er en varm og øm person, samtidig som du trenger dette tilbake .. Du liker å kose og klemme, og har et stort trygghetsbehov. Du forandrer fort humør og er avhengig av en god atmosfære rundt deg. Du søker hele tiden mot kjærlighet, harmoni og samhørighet. Pass på at du ikke mister din egen identitet i forsøket på å gjøre alle til lags Det er viktig at du hviler deg nå, får opp sykehusopphold, får også opp ny energi eller en ny start . Ser mye hjelp fra andre .Og at det er noe du går mye å venter på , det vil komme en krevende situasjon , noe du ikke kan ungå men du vil motta gode nyheter.du vil få et bra familieliv med mye kjærlighet og glede får opp tallet 8.
auro Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Vil dette sykehus oppholdet komme i forb med fødsel eller senere? Kommer gutten til å bli frisk til slutt? Det er vel ikke noe annet som feiler han? Navnet mitt er Beate Takk for svar så langt
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 hei , er vanskelig å svare på når sykehusoppholde vil komme, er redd for å tolke det jeg får frem feil, men får ikke frem noe negativt, så tror alt vil gå bra - får ikke frem at det feiler han noe mer. får opp en lykkelig og hurtig avslutning på noe, er du alene med barnet ? - får frem en periode av ensomhet , men ser også mye glede og vil tolke dette som at alt vil gå bra med dere. lykke til
auro Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Er ikke alene om barnet, men har holdt tankene jeg har om at det kan feile han noe mer for meg selv. Vil det bli keisersnitt? Håper de får ordnet opp i nyretrøbbelet med en operasjon og at vi kan leve lykkelige dager sammen etter det.
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 ønsker dere masse lykke til , så får vi håpe at det jeg har fått frem vil stemme for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå