Gå til innhold

Emmaljunga edge duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg lurer på om det er noen som har emmaljunga edge duo vognen og om de som evt har den kan komme med sine meninger om denne vognen? Selv er det den vi har sett på og nesten valgt som vogn, men andre sine meninger kan jo være greit å ta med seg : )

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også jeg skal kjøpe denne, da jeg trenger en vogn som tåler både snø og slapseføre og med god plass i bagen. Hvor fornøyde er dere som har denne?

Skrevet

Min svigerinne har edge duo vognen og de skryter veldig av den :) Selv har jeg bare prøvd den i butikk, den virket tung å trille men kvaliteten er der etter. Vi skal ha med sportsunderstell for der kan man snu styret i stedet for å løfte av bag og greier. Det er myggnetting i selve vognen og lufting under bagen, hele vognen virker bare helt perfekt. Ville først ha den brio happy vognen men tror vi får så mye mer for pengene ved kjøp av en emmaljunga!!

Skrevet

Jo, vognen er tung. Men jeg ser på det som et minus med et pluss; jeg får mer trening ut av trilleturene! ;-) Kommer godt med for meg som skal ned en del kilo etter svangerskapene mine.

Vi er strålende fornøyd med vognen, og kvaliteten er meget god.

Skrevet

Takker for svar :) Det er helt sant, at man må jo sikkert dytte litt ekstra å sånn men jeg kunne ikke tenkt meg noen annen vogn egentlig :)

Bare det beste er bra nok for den lille, er det ikke det man pleier å si :)

Skrevet

Anbefales! :)

Vi hadde denne til forrige jenta, og har kjøpt den igjen til lillemann som kommer i aug! Litt tung, men goood plass i bag, lun og stødig! Har i tilleg OTH som vi skal bruke, men ville ikke vært foruten denne som tur- og sovevogn i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...