Gå til innhold

Kronologisk sortering

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke søkefunksjonen sortere KRONOLOGISK MED NYESTE INNLEGG FØRST??

Ved bruk av anførselstegn " " skal de mest relevante treffene komme opp, men det hjelper ikke når de mest relevante treff listet først er fra 2006 og man må bla seg gjennom 7 sider før innlegget fra mars 2009 dukker opp.

Det er ikke kronologisk i det hele tatt; innlegg fra 2006, 2007, 2008 og 2009 i salig blanding.

Det skulle være en av de enkleste implementeringene som finnes rent IT-teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er riktig som du sier at det kommer opp i forhold til relevans og ikke i forhold til kronologi. Det er ikke så mange som klager over dette, så foreløpig gjør vi ikke noe med det.

Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg savnet.

Det hender jeg søker opp innlegg fra tidligere på dagen, men det er jo umulig å finne med den søkefunksjonen vi har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Ikke så mange som klager? Har jo vært klagd over fortløpende i månedsvis. Det tåpelige "relevans"-argumentet kan du snart pensjonere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mylian blir trebarnsmor..

Relevans? Vet du hva relevans betyr? Det er ganske mange som har klaget.. med god grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier´u at det IKKE er debatten om sveisen til Siv Jensen i mars 2006 som er mest relevant når du søker etter gårsdagens innvandringsdiskusjon, Mylian?

Kvinnfolk nå til dags er så kravstore, ass. Godt man har jordmorstanden til å holde oss med beina trygt planta på bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt klage i dag også. Jeg kan spamme dere med klager i hver sin lille enkelttråd fra alle mine kontoer om dere vil, men det er kanskje ikke ønskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...