*LillaMeg* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Er så usikker på svaret.. Har ikke lyst og ta gledene på forskudd.. Men har aldri opplevd at testen har sett slik ut da.. Var en vanlig cb test, er 3dager til ikm.. Minus tegnet kom tydelig frem, men var en svak strek til.. Men ifølge bruksanvisningen så er det gravid om man har en sterk loddrett en.. Hmmm.. Så skal jeg gå utifra at testen ikke virker da? Jeg skal uansett ta en ny en til lørdag.. Men lurer jo litt.. Noen opplevd det samme?
*LillaMeg* Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2009 Vet at man ikke skal se på testen etter 10min.. men da var streken mindre, men tydeligere.. før det var gått 10 min så var den nemlig like bred som kontrollstreken, men veldig svak..
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Da vil jeg tro at du er gravid! Var det farge på den da?(blå?) inne på clearblue sine sider er det bilder av mange forskjellige styrker på testene, de viser hvem som er positive og ikke:) Ellers kan du legge ut bilde under profilen din her, så kan jeg gjerne se jeg:)
*LillaMeg* Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Den var blå.. Tok bilde, men det var så så dårlig.. men skal gå inn på clearblue og se..
*LillaMeg* Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2009 Det håper jeg og.. har googlet og kommet frem til at det må være hcg i urinen for at den streken skal komme frem..(med mindre det var skyggestrek, noe jeg har opplevd før, og det var det ikke) så da er jeg gravid da.. Kan nesten ikke tro det..!! :D:D Skal ta en test til til uka, bare for og være sikker!!! klarer liksom ikke heeelt og stole helt på det enda.. hehe
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Jeg fant ikke igjen det testgalleriet jeg tipset deg om, men så lenge den er blå, og du kan se et kryss så er du gravid:) Gratulerer så mye:)
klar for 3? Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tror også jeg gratulerer. Kanskje vi tar følge overpå 1.tri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå