Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR.....som forventet.

Og ikke er det bedre å vite at i neste PP er jeg på forretningreise.... Men fikk vite idag at skal bli tante. Søsteren min har knapt prøvd å bli gravid og vips så satt spiren.

Men andre av oss må prøve å prøve... Er skikkelig deppa nå. Delvis pga PMS og delvis for at ikke for det til.... JEG VIL SÅ GJERNE BLI GRAVID. OPPLEVE Å BLI MOR!!!!!!!!! I dag greier jeg bare ikke å tenke positivt....

sender en tanke ut til alle dere som har det på samme måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*goodklem te deg*

Skrevet

Uff, så LEIT!!!! :(

Dette var ikke noen artig lesing, skal krysse fingrene for at det klaffer neste gang...hang in there!!!!!

Kjempegod klem til deg fra

Skrevet

tusen takk!

Trenger det nå.......

Noen ganger så virker dette bare helt umulig.

Man føler seg så alene i en urettferdig verden.

Skrevet

Uff, så leit da iris76 :(

Men ikke gi opp håpet :) En dag blir det DIN dag :)

Skrevet

Eg e relativt lite overtroisk og har beina og hjernen godt planta i jorda. Men likevel, eg har opplevd å bli kontakta av..spøkelser (jada, bare leee!!) Hehe. Så eg har ein urokkelig tro på at sjelen ikkje kan forsvinne. (ved død f.eks.) Og på akkurat samme måte så tror eg at sjelen til alle babyen som vente på å bli laga og født, e der ute..

Tenk innvirkningen du har på andre mennesker?? Tror du ikkje babyen du ska få ein gang i framtia, komme te å ha samme innvirkning på sin verden? Våre små vente bare på å komme :) Bare vente på akkurat rette tia!! Så..du får deg ein liten ein..te slutt. :) Det e eg fullstendig overbevist om!

Skrevet

Hei Iris sender deg trøsteklem, kjenner meg veldig igjen. Jeg blir også veldig lei meg når TR kommer, håpet stiger bestendig rundt eggløsning også er det igang igjen...... Det blir snart din tur, hold ut! Stor klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Det er godt og ha dere der inne. Det hjelper veldig.

Fikk snakket ut om min frustrasjon til samboeren min i natt også. Og det var fint.

Jeg deler ditt syn på sjelen drømmex. Jeg tror den rette sjelen må være klar for så så komme på nytt til liv i min mage. Og jeg tror det blir en fantastisk sjel;-)

Ha en flott Skjærtorsdag.

Her skinner solen!

Skrevet

Dette var trist, Iris76... :(

Kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg all lykke i tiden fremover, den rette sjelen kommer på sin rette plass snart!

STOR klem

Skrevet

Så trist da iris76! Men det blir nok din tur om ikke så altfor lenge skal du se.

Her går jeg og venter på mens og er overbevist om at den kommer!

Sender over en klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...