Gå til innhold

Dere som desverre har mistet- fikk dere normal EL etterpå? Eller ble det kluss?

snurretassa

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan svare meg på dette:

dersom man har vært gravid, men mistet veldig tidlig - uten å ha rukket å engang teste positivt, hvordan blir det med mensen da? Altså; mensen kom over en uke etter tida, først bare bittelitt rosa på papiret, så gikk det en dag eller to før mensen kom. MEN, det virker som den nesten er over allerede, etter to-tre dager?

Alt dette er veldig uvanlig til meg å være, både det å spotte litt et par dager før mens, og også det å få mensen så sent. Må jo også legge til at jeg er ganske sikker på at jeg hadde festesmerter 8-9 dager etter EL, i tillegg måtte jeg opp og tisse hver natt i en uke etter dette.. Så jeg tror det har vært noe på gang som ikke ville seg denne gangen. Regner jeg da dette som en vanlig mens med tanke på neste EL? Og har det noe å si at jeg aldri testet positivt på g-test sånn i forhold til hormoner ut av kroppen og sånn?

Har bestilt EL-tester på nett, men greit å høre om noen her inne har noen synspunkter på dette. Her vet man jo alt ;-)

Kan noen hjelpe?

Fortsetter under...

hei hei...

nå har jeg aldri mistet tidlig i svangerskapet - men jeg ville trodd at man kunne da regnet det som en vanlig mens - bare litt forsinket.

Det at du ikke har testet positivt kan rett og slett skyldes at egget aldri fikk sjansen til å feste seg slik at Hcg hormonet ble produsert.

Når jeg mistet så var jeg inne i syklusen min 4 uker etter utskrapningen og jeg fikk EL som vanlig. Men jeg vet om mange som har hatt kluss med syklusen etter at de mistet. Det er nok veldig individuelt tror jeg.

Etter at jeg mistet så var mensen min skikkelig rar. Jeg blødde veldig lite og kun i 2-3 dager. Vanligvis hadde jeg mens i 4-5 dager. Men El fikk jeg som vanlig (testet med el-tester) og ble gravid igjen etter 3mnd.

Lykke til videre og håper spiren din sitter snart :)

Hadde ingen kluss med EL følte jeg, brukte EL-tester jeg bestl. på nett og var veldig fornøyd med disse. Gav en god indikasjon på hvor isyklusen jeg var. Jeg har aldri tenkt over dette tidligere, derfor viste jeg ikke sikkert hvor lang syklus jeg har:)

Lykke til:)

Takk, takk, jeg har trua, jeg. Jeg er litt spent på hva dise el-testene vil vise, har ikke bukt det før.. Førstemann satt på første forsøk, og da var det liksom så enkelt. Vi får se om alderen nå begynner å spille inn (er 35), eller om jeg er heldig denne gang også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...