Gå til innhold

Hjelpes! Gått ned 15 kg med frokostkonseptet !!!! :D


Gjest

Anbefalte innlegg

Ble helt paff da jeg gikk på vekta. Er nesten 1 måned siden sist og tilsammen har jeg gått ned 15 kg. 5 kg den siste måneden :)

 

Jeg er bare så glad og fornøyd over at jeg har fått til dette. I morgen skal jeg ut å kjøpe nye klær, det er helt sikkert!

Masse lykke til med slanking alle sammen. Det er virkelig verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar en shake, 1 glass urtete og 1 glass aloejus som jeg kjøper fra en på nettet. I tillegg tar jeg en shake på kvelden igjen. Det er kjempegodt:)

Det metter cellene som trenger 114 nærinsstoffer slik at jeg ikke får søthunger. Og det er bare 220 kalorier i shaken. Masse vitaminer og næring. Teen gir energi, og jeg har fått masse energi. Cellene mine ble ikke mettet tidligere, men det merker jeg stooor forskjell på np. Jusen støtter fordøyelsen. Jeg er på do 1-2 ganger daglig nå.. bare 2 ganger uka før.

 

MEN det beste er at jeg har gått ned 15 kg. Fått hjelp til matplan og alt av selger. Skal spise 4 vanlige måltider i tillegg hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du gått på dette? Jeg har nå kjøpt to mnd forbruk, men har ikke råd til å gå på det lenge... Skal ned først 10 kg, så får jeg ta de siste 5 over lengre tid, så de ikke kommer på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har brukt 4 måneder nå. Ville ikke ta det altfor fort heller. Kommer ikke til å slutte på lenge siden jeg synes det er en optimal frokost, men når jeg er i mål vil jeg kutte ut den ene shaken til kvelds og bare bruke det som en frokost. Lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) det er jo kjempebra, synes du er superflink! ....skulle gjerne prøvd det jeg å, har du lyst å fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt dette? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tar ikkje forskuddsbetaling, og eg får faktisk rabatt på bestillingene mine hos han.

 

Eg slutta å handle hos han som hadde på finn fordi eg var misnøgd med han, men det er fleire som er nøgd.

 

Det beste er vel kanskje å google etter ein som bur i samme by, for då får du jo betre oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kjøper du av da ? Jag har fått beskjed fra dem alle sammen at de tar tar forskuddsbetaling etter Herbalife sine rettningslinjer. Standard kommentar virker det som. Jeg ville ha tilsendt i oppkrav nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også rabatter og gratis porto+ matplan, oppfølging og individuell tilrettelegging som er tilpasset akkurat meg :) Kan ikke tro jeg får særbehandling og lurer fælt på hvorfor du ikke var fornøyd med han Nupi? :)

Har lest fra alle som har skrevet om han at han gir mye mer og bedre service enn andre selgere, og det er viktig å bli fulgt opp når man trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M@MM@ send meg ein PM, eg orker ikkje å reklamere på åpent forum. Det verker som om at folk får betalt for å skryte på seg ting.

 

Og om ein er negativ, så er det liksom SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ rart. Men han kom aldri med oppfølging, berre når han hadde ting og selge. Og det som er mest rart, er jo at han slutta å ta kontakt etter at eg hadde sagt på dette forumet at eg hadde skifta selger.

 

Så eg trur nok han er her ja.

 

Eg synest det også er veldig rart at ein ikkje kan vere negativ til nokon, men det er HEILT greitt å seie når ein er misnøgd med service på ein butikk. Dette blir på lik linje. Eg er ikkje ute etter å øydelegge for nokon, men eg må få lov å fortelle om mi erfaring med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det du seier ein ikkje får av andre selgarar, får eg av min. I tillegg til rabatt på dette.

 

Så ikkje sei at ein ikkje får det av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok:) Det var rart da både flere her inne som skulle kjøpe og min søster sjekket opp hva andre selgere kunne tilby før jeg valgte han:) Ingen hadde kapasitet eller ork til å tilby det sammen, men bra du er fornøyd og det er det som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Nå har jeg bestilt dette. Håper at det funker bra på meg for nå er jeg så dritt lei av at ingen ting funker :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Ehhh.... bare ett lite spørsmål....

Jeg får ikke ut alle klumpene med å riste den i shaker'n jeg. Dette ennå jeg får hjelp av min mann som rister mye hardere og fortere enn meg.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å dryss det over. Eg har ikkje hatt problemer med klumper i det heile tatt eg. Og eg berre slenger det oppi...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som stjeler nick her inne? Jeg har ikke svart på dette innlegget.Fy faen hvor slep noen kan være. Bare for å reklamere for seg selv eller? Dette blir rapportert til moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Ja de 3 siste gangene har jeg drysset det veldig forsiktig og det har hjulpet faktisk :-)

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...