Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 prøvde å skrive på en annen side, men det var få svar kan du si:p hehe -lurer på om røyk kan hindre fruktbarheten og at det kanskje kan vær derfor jeg ikke har blitt gravid enda? eller er det bare tilfeldig?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Innholdet i røyken gjør at blodkar rundt i kroppen blir innsnevra. Det betyr at livmor, eggstokker, skjede og andre viktige fertilitets momenter ikkje nødvendigvis fungere optimalt. (kan i noen tilfeller herpe hjernens evne te å sende ut rette hormoner og rett mengde...) Så ja, det har noe å sei. Mye for noen, mindre for andre. Hvis eg ikkje e blitt gravid innen 1. juli kutte eg røyken uansett
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg regner med at når mensen kommer nå snart så slutter jeg og, det vil jaffal ikke skade å slutte å kanskje det vil øke fruktbarheten vår? det er jo lov å håpe da ikke sant drømme? hehe. Sist mnd tenkte jeg at hvis jeg ikke ble gravid nå så slutter jeg å røyke uansett om jeg er det eller hvis tanta dukker opp. Vil gjør alt for å bli fort gravid, jaffal når jeg er så klar som det går an å bli nå veldig lyst å få barn å bli mamma nå
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Ekje mer enn noen måneder siden det gjekk opp for meg heller at eg e faktisk blitt villig te å kutte røyken, min beste venn! bare for å øke sjangsen te å få bli mamma..hehe.. måtte bare ha litt tid på meg. Fra mandag kutte eg ut å røyke inne. Då blir det kun på terassen! (har ikkje terassemøbler eingang!! )
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Røyker ikke inne her heller, å det hjelper, har bare hatt 2 røyk siden jeg kom hjem fra jobb fordi jeg ikke gidder å gå ut, å jeg slutta 4 på jobb:p hehe. men kommer tr nå som den skal kutter jeg den helt ut for jeg vil bli gravid i neste pp;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Tror faktisk en får "sunnere" mensblødning og når en slutte å røyke...vett ikkje heilt koffer eg tror det men.. (sa hu, mens hu satt der med sneipen i munnviken og puffa et par trekk på rappen......)
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 har blitt veldig gla i røyken, nesten alt for gla. Men ser jo ka den kan gjør, å hvis eg klare å slutta for å bli gravid e jo det en veldig god motivasjon:p håper det kan hjelpe oss å bli gravide denne pp drømme:) Satse på vi får det som vi vil;) Er mannen din ute å reiser mye enda da? hvordan klarer dere å treffe el hvis han reiser mye?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Denne pp'en va det bare rein flaks!! Hehe..Sko egentlig ikkje i følge kalenderen ha el før onsdagen..og den kom søndagen den helga han va hjemma!! Det e nå snart 3 uker siden..ingen mens...ingen el etterpå heller...spent...18 dpo i dag! Går fra å vær overbevist om at eg e gravid te full panikk for at eg ikkje får el! Haha!! Slitsomt... neg test i går så ska ta ein ny ein te helga igjen tenkte eg. Kor e du i pp'en da?!!? Vente på el?
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2009 Flaks dere hadde da;) sygt bra:p Jeg tok faktisk en test på mandag den ble svak positiv det var en qr test, men den var falsk positiv tror jeg, for testene jeg tok dagen etter og samme dagen var blenda hvite og negative som det holdt:p hehe. Noen mener jeg hadde en kjemisk graviditet, men at egget har sluppet. Kan vær men jeg tror det var noe galt med testen, for den andre i samme pakka viste det samme å den tok jeg forje lørdag:p hehe. klarer aldri og holde meg for å teste:p hehe. Skal enten ha ikm i dag eller lørdag, huske ikje heilt når el var, men hvis jeg har stabil syklus som jeg tror så har jeg ikm i dag:p hehe- Men ingen tante enda, men tror ikke jeg er gravid, har ingen symptomer nå, hadde menssmerter på søndag og mandag, å i dag ingenting:p så er nok ikke helt stabil syklusen min enda;p hehe. Venter til mandag hvis ikke tr er kommet til da, da må jeg teste, men nå sitter jeg egentlig bare å venter på at koffertene til tante rød skal plassere seg og gi meg vonde smerter i noen dager:p hehe. Tror den dagen jeg får gravid i displayet på en test kommer jeg til å dåne å ikke tro på det siden jeg har prøvd så lenge:p hehe. håper inderlig du er gravid da:D det hadde vert utrolig gøy:D håper håper;)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Derfor eg må vente te gubben komme hjem...i tilfelle eg får heilt panikk!! Hehe...risikere ei skikkelig gråtebyge den dagen eg får oppleve det....tror faktisk han og får det... Føle det liksom så på kroppen..magen herja fra 4 dpo te lørdag ca..ikm va på søndag. Merkelig bobling i magen og lugging i lysken..hehe.. nå har eg bare hatt no som pirke meg rett bak kanten av skambeinet...og tappen e virkelig ikkje i det heila tatt mensen komme snart!!!! Åååh....hate når eg får forhåpninger!! Haha!! Kan bli galen av mindre... Testa forresten med Qr eg og..på madag og i går...fekk og noen svaaaake streker..men..mine e liksom så svake at eg klarte ikkje legga så mye i dei...i allefall ikkje når test nr to va lik første! Så..aldri mere qr nei...må bli cb el billigtestene fra nå av!! Hehe.. Kanskje eg sko skrivd mail te dei som lage qr.....stole mer på ein strimmel som koste 5 kr enn testen derras som koste 100 lappen!!
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2009 åja, det er siste gang jeg skal bruke qr, da er cb digital tingen hviis man får svak positiv på billigstrimmel og vil ha et klart svar:p skal prøve å holde meg neste ikm da skal jeg ikke teste før mensen hvis den gjør det da, uteblir:p blir gal av å tyde streker:p hehe jeg har aldri fått slike qr tester som jeg gjor denne gang, men det må ver noe feil med dem, tror jaffal jeg. men ta en digital hvis ikke mensen dukker opp til helga, er sygt spendt på om du er gravid jeg:p håper jaffal det;) hadde du noen menssmerte lignende etter el denne gang? det fikk jeg serdu, hadde jo håpet det festet seg, men tvilsomt siden testene mine er negative:p
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 4 dpo te 12-13 dpo va det omtrent full krig hver dag. Va et helsikken. Sov drittdårlig noen netter for eg våkna av murring og stikking og strekk i magen og krampe i ryggen..haha..heilt galmann!! Men så forsvant te når ikm nerma seg...liksom..hehe... Hadde dessuten veldige elsymptomer denne gangen. Muring i to dager (begynte fredagen), perfekt el tapp for første gang siden eg begynte å tappetafse! murring og stikking lørdagen...bare litt stikking søndagen..heilt te kvelden..då kom der ein liten blødning (el blødning..ekstra fruktbar!!!!whee!) og mandagen va tappen lukka og hard igjen... Fekk dessuten ein dæsj med no ekkelt slimgreier i trusa ca 6 dpo...eg foreslo her inne at det va festeslim! Haha...festeblødning uten blod Hehe.. Åååh...hate å venta..også fise eg no så forj****...og føle eg har DEN forstoppelsen...heilt te eg går på do...då oppdage eg at tilstanden e heilt motsatt..bare føles ikkje sånn..hehe..vært sånn siden lørdag...så e ikkje no eg har spist heller! Sorry detaljene her altså men..hehe...e visst ikkje så bluferdig av meg!
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2009 hehe skjønner hva du mener, har og hatt mye murringen stikninger og noen rivninger som jeg måtte ha krøket meg sammen for å takle:p men jeg tror lite på at jeg er gravid siden testene er negative, så jeg venter bare på tr jeg:) hehe. Håper jaffal du har blitt gravid denne ppen det hørres jaffal sånn ut;) Så jeg krysser jaffal fingrene for deg:p men jeg vil ha svar med en gang du tar ny test, da håper vi på positiv:D Jeg har og luft i magen og det har vert mye av det den siste uka, hehe. Har jo et lite håp enda på at jeg er gravid siden tr ikke har kommet enda, men det håpet er lite:p hehe.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 så lenge ingen tante dukke opp så e der håp! du får telle dpo'er! Hehe... off..må vel prøve å legge seg vel...e jo fridag i mårra så må vel te foreldrene mine å visa mitt bleike tryne.....sukk...tenk...ut å få gratis ferdiglaga middag...off...for en byrde.... Ha ei tantefri natt!! Og positive drømmer!! Eg drømme bare om streker for tia eg da så......knis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå