Gå til innhold

Historien om en Bever og Dyre.

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet en stund i en barnehage. En av de første dagene ropte en av personalet Dyre og jeg brukte litt tid på å finne ut at hun faktisk ropte Dyre og at det var navnet til en liten gutt. Jeg gikk noen dager og gremmet meg over navnet.

Jeg var helt ny og spurte hva han i den grå jakka het for noe og den somaliske assistenten kunne fortelle at han het noe som jeg oppfattet som Bever. Etter at jeg fant ut at det var en gutt som het Dyre der, kunne det sikkert være en som het Bever også.

Senere på dagen må jeg gå inn å megle litt mellom Bever og Henrik. En utrolig vanskelig situasjon der jeg "tok" den som slo nest sist, der han hadde tenkt å slå tilbake. Det ble Henrik som ble den jeg stoppet og han følte seg nok urettferdig behandlet og løp til skogs. Jeg fulgte etter for å fortelle Henrik at jeg ikke skylte på han eller ville ta parti med Bever og at vi kunne gå til de andre.

Stakkars Henrik han forstod sikkert ikke hva eller hvem jeg bablet om. Denne gutten Bever het faktisk Peder, men Dyre het dessverre Dyre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140136382-historien-om-en-bever-og-dyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...