heihåå Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Noen som har en å anbefale meg i Ski-området? Veldig urolig baby, og ønsker å sjekke om det kan være noe som plager lille....
Dubros Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Ingen i ski-området jeg har å tipse om...Men hvis dere kjører innover mot Oslo, så er det en manuellterapeut som jeg kan anbefale på Abildsø fysioterapi. Kjører av ved Lambertseter, Abildsø, Bøler. Bente Norheim heter hun.
lykkelig78 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Vi bor i ski- området, men ble sendt til Oslo til manuellterapaut Marc de Decker på godvin klinikken. (Ligger i samme bygning som barneklinikken i munchsgate). Han er spesialist på kiss/kidd og vi er i allefall veldig fornøyd med han.
heihåå Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Takk for tips! Var dere sikre på at noe var "galt", eller var dere usikre...? Jeg vet ikke om det er noe, men lille er så urolig og gråter en del, har vært til akupunktør men det hjalp ikke mye i lengden. Så det er vel greit å ta en tur, bare for å sjekke, er det ikke...?
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Vi har vært hos Bjørn Helgar på Fjellhamar, men det er jo et stykke å reise fra Ski.. Men han kan absolutt anbefales. Ellers så finner du oversikt over manuellterapeuter som behandler barn på siden http://www.kiss-kidd.no/ . Der finner du også veldig mye informasjon om de ulike typene KISS og hva du skal se etter hos barnet. Vi kjente oss veldig igjen i beskrivelsen der og utfra det fikk vi veldig raskt time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå