Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Kan du spå om fødsel på meg? Har termin 9.august, men har en følelse av at hun kommer før? At det kan gå fort kanskje, eller noe annet? Ser du noe her? Jeg er født 17.11.80
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei. Ser en autoriter person i livet ditt, noe som hindrer deg i å gå videre på noe. ser også en nyhet som vil føre med seg forandringer i livet ditt, Har du det vanskelig om dagen , får opp en del om det , får også opp at du trenger hvile, at du trenger tid alene. du driver deg selv hard . ser barn hos deg så regner med du har barn fra før også. fødselen vil gå bra for deg og at den vil foreløpe normalt. ser tallet 24.
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Takk :-) Ja, jeg har 3 barn, men jeg er nettopp blitt 100% sykemeldt, så jeg får hvile masse nå, det er deilig! :-) Før det forlangte jeg nok for mye av meg selv ja, det er riktig. Jeg har vel det ikke så vanskelig, mer at jeg er sliten og lei, mye å tenke på. Det med å bli hindret i å gå videre forstår jeg ikke helt, og det blir spennende hva nyheten evt består i. Vi skal i gang med å bygge hus, kan det være det? Tusen takk for at du tok deg tid! :-)
jeanettee84 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 får frem en stor utgift på noe, får igjen opp dette med at du driver deg selv hardt og trenger hvile.ser en festelig annledning eller feiring , dette kan også indikere flytting eller fremgang.ser en avsluttning på noe , noe positivt også at det vil komme en forandring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå