Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om du har tid til og se litt på meg, kan du se om jeg blir gravid i år og hvordan det vil gå, evt andre ting.

Jeg har barn fra før men sambo har ingen. Jeg er født 16.05.72 og han er 08.04.75

Tusen takk på forhånd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei .

Du er inne i en spennende og hektisk periode, du må stole på deg selv og ta ansvaret for ditt eget liv , du skal gjennom en prøvelse som du må klare ,, ser en ny begynnelse ,forelskelse eller i form av en hyggelig melding , jeg ser barn.

Ser også at du kan være fanget i en usunn situasjon, noe som er en feil, feiltagelse, sjalusi?

hvertfall en negativ påvirkning i livet ditt, du virker trøtt og vil være alene.

Men får også opp positive handlinger individualisme og viljestyrke, du vet hva du vil og har evnen til å lykkes.

Du står foran dårlige tider økonomisk sett, arbeidsledighet?

får opp suksess mot og styrke på tross av motgang , men får også opp økonomisk trygghet , men med en advarsel.

Skrevet

wow får helt frysninger av dg, veldig mye av dette stemmer, men jeg er ikke arbedsledig og håper virkelig ikke jeg blir det... :-)

men er trøtt og vil gjerne være alene mm..

Kan du se når jeg evt vil bli gravid og ser du hvor mange barn jeg har fra før? ( dette trenger du ikke svare på vist ikke du har lyst) men hadde vært litt gøy og se om du ser hvilken mnd jeg blir gravid....

skal igjenom en lap nå snart hvordan går den?

Igjen tusen tusen takk du er utrolig flink

Skrevet

du er vant til å være alene og stole på seg selv. advarsel om at man ikke må la seg lure. Motivene må gjennomskues, og det må settes ord på følelsene. Du må stole på deg selv og hente styrke fra din visdom og erfaring.

2 jenter - august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...