Ranveig R Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Eg begynte heile "kalaset" hos helsekosten til den nette sum av 30 kr literen. Neste stopp var Safari; 24,90,-. Så etter tips frå barneklinikken klarte eg å grave fram Ica sin eigen havremelk til 16,90,-. Strålande fornøgd med den, då er den såpass rimeleg at vi kan ha havremelk i pannekakene til heile familien, og ikkje behøve å operere med to rører og to panner. Så 16,90 hos Ica er det rimeligste eg har funne. Nokon betre?
-Petrine- Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Ica har lavest pris på havremelk, i alle fall her vi bor Og god er den også.
marinas skatt Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har hele tiden kjøpt havre melkpå mega til 29,90 pr liter til lillemor og soja kakao melk til storebror ( eneste han vil drikke ) til 23,90 pr liter... Tar vare på en del kvitteringer og ganger opp med ca antall på årsbasispå allt av havremelk , sojamelk og andre melkefrie og egge frie produkter... Trekker ifra mellomlegget iforhold til vanlige produkter , som særfradrag på selvangivelsen. Allergi mat er dyrt og ifjor trakk vi ifra ca 16.000,- på fordyret kosthold salver , kremer , ekstra allergi sanering av hjemmet , slitasje på klær og sengetøy bare på storebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå