sweet<3 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 ja da var det min tur til og våge meg inn på dette forumet:)har vært mye innom og lest,men dette m forumer,osv er ikke helt min greie...trodde jeg:) jeg er mamma til en nydelig,rampete,snill,krevende,høffelig,flink og liitt irriterende flott fem åring:)har hele tiden tenkt at flere barn ikke var noe for meg,men nå har alt snudd....pappaen til jenta mi og jeg gikk fra hverandre for litt over 3år siden,j er etter dette blitt gift m en flott mann,som gjør alt for meg og henne<3har nytt ukene alene m han,når vasla har kost seg hos pappaen sin...men som før skrevet,nå har vi såå lyst på en til:)jeg sluttet på pilla i okt,og etter dette har vi ventet og ventet...har ingen erfaring på dette området,da j ble gravid etter 7uker u pilla forrige gang!!!det er så irriterende at jeg ikke selv kan bestemme når j selv vil bli gravid....håååper og håååper hver mnd,men neeei da:)vet ikke helt hvorfor j skriver dette,men tror j trenger lufte frustrasjonen litt:)takk for alle evt svar og tanker rundt dette.........
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 hei sweet:) Så kjekt å se det er en til som er prøver nå du er masse velkommen. Jeg trodde heller aldri jeg skulle komme inn hit å snakke på forum men det er så mye jeg og samboeren lurer på å da er det godt med råd fra mennesker som har vert igjennom masse forskjelligt:) Jeg slutta på pillen i slutten av januar, har prøvd i snart 3 mnd men ingen spire enda:p Tror bare det vil ta litt lenger tid for oss enn jeg regnet med. Men jeg er ung og i min mest fruktbare alder, det er nemmelig derfor vi prøver allerede nå i tilfelle det tar ett par år':p du ble jo fort gravid med første da, der misunner jeg deg:p hehe. Har og lyst å bli gravid fort. hehe
sweet<3 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 tusen takk for svar:)ja det gikk kjempe fort m første,derfor er d sååå innmari kjedelig og vente nå....håpe d sitter snart,,har ikke fortalt noen at vi prøver da,er derfor j tenkte d var greit og lufte meg litt inne her:)vi giftet oss i sep,og etter d så maser folk så innmari..skikkelig irriterende:(hvertfall når det aldri skjer når:)dere har ingen fra før av??gammel er du da??veldig spennende tid du har i møte da,m første mann:)gleeed deg og stål sett deg:)hehe.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Velkommen hit og masse lykke til med prøvingen! Krysser fingrene for at det blir full klaff for dere snart:)
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 ja det er kjempe spennede å prøve på første mann:p vi gleder oss masse, tror samboeren er mer utolmodig enn meg:p hehe. jeg fyller 21 år 4 juni, så er ikke store tingen enda:p hehe samboeren er 23 å han vil bli pappa før han blir 30 som han sa, haha, jeg lo godt da han sa det første gang. hehe. Men som sagt vet vi jo ikke hvor lang tid det vil ta, noen bruker 3,4 mnd mens andre må prøve i mange år. Så hvis det tar år å mnd så er jeg gla jeg har begynnt tidligt å ikke utsatt kroppen min for piller og andre hormon ting:) Håper jo hver mnd det skal klaffe, men har blitt vandt med at tanten kommer på besøk nå hehe. Det er ikke like lett for alle å klaffe på første forsøk, men de er super heldige de som gjør:)* Du må jaffal holde meg oppdatert og få vite hvordan det går, satser på du får full klaff første pp;)
sweet<3 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 tusen takk dreamer 32pp:)vi prøver og prøver....fortsatt:)hehe...masse lykke til.til deg også...
sweet<3 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2009 håpefull2009 jeg var 20,når j fikk jenta mi:)har vært helt supert og være unge forldre....føler j har fått m meg alt j skal,samtidig som at j har heeele livet foran meg,m store barn...:)jeg er ikke her så ofte,men j skal holde deg oppdatert.:)nå går vi jo lysere tider i møte,alt er enklere fremover nå,håper dette smitter over som positiv energi,slik at spiren sitter snaart<3du får ha masse lykke til fremover du oxo,skal følge m deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå