Gå til innhold

Er dere i mål med innkjøp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig en uke til jeg kommer hit, men sniker meg over likevel. Lurer på om dere er i mål med innkjøp her? SElv har jeg ikke ordnet noenting og det har gått opp for meg at jeg kansje burde begynne å tenke på hva som trengs og begynne å handle inn litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødselen settes igang om en uke, og vi mangler basen til barnestet- ellers har vi vel alt, bortsett fra stelleprodukter og bleier osv :) men har vel egentlig det vi trenger av stelleprodukter da jeg har en liten jente som fremdeles bruker bleie..

så, base og bleier er vel det som mangler!

Skrevet

10 uker igjen=)

Og ikke kjøpt noen ting!!

Har fått masse klær og kjøpt bittelitt klær selv.

Men ellers ingenting som er kjøpt inn, men vi vet hva vi skal ha da.

Så er bare å få kjøpt det=P

Orker ikke stresse, så det blir som det blir. Butikkene stenger ikke selvom jenta blir født. ;)

Skrevet

Er i uke 34 og her er alt på plass :o)

Har kjøpt litt og litt fra jeg var på ordinær ultralyd, for ikke å få alle utgiftene på en gang.

Så nå er det bare å vaske grundig over soverommet, sette sammen senga og lufte den nye madrassen.

Koser meg med redebygging jeg :o)

Skrevet

Dessuten blir det vel litt slitsomt (og varmt?) og spare alle gjøremålene til man er som størst..?

Skrevet

Mangler bilsete, base til bilsete og bleier. Har heller ikke kjøpt seng enda, men den kjøper vi når jenta har vokst ut av moseskurven vi skal bruke den første tiden.

Har forresten 9 uker igjen...

Men jeg har ikke ordnet med barnerommet, har ikke vasket babyklærne eller ordnet med noe sånt. Det skal jeg starte på når jeg går ut i permisjon om 4 uker.

Skrevet

Har ikke så mye i hus ennå-noe klær og et par smokker er stort sett det. Ja nå kom bilsete på plass i går når vi henta nybilen, for det fikk vi med fra forhandleren. Ellers har jeg bestilt stellebord og vippestol. Vi får endel brukt, og svigermor ville kjøpe noe utstyr, men det kommer ikke i hus før vi har funnet nytt sted og bo. Håper å få unna det meste før jeg er på det største og sommeren på det varmeste...har termin 16.august.

Skrevet

Er i uke 38 så av naturlige årsaker så er alt i boks. Men jeg har også handla inn ting siden jeg fikk positiv test da. Så med andre ord så har jeg holdt på en stund.. hehe

Skrevet

Mangler kun stelleunderlag jeg.. Har ikke plass til stellebord/-kommode..så blir stellebord oppå vaskemaskin:)

Men begynte ikke å handle før ca uke 30 trur jeg.. Turte ikke;)

Skrevet

Jeg er i uke 30 og vi har kjøpt inn stort sett alt vi og.Mangler lekegrind,babygym,pumpe og litt sånne små div ting:)

Men vi har også handlet fra pos test så skal bare kose oss å fikse ferdig snuppas rom i god tid:)

Orker ikke stresse rundt etter fødsel for da vil jeg kose meg med snuppelura:)

Skrevet

Her er alt i hus..... Noe trenger montering, som f.eks bilsetet i bilen- men bare å klikke basen i isofix festene så ikke så vanskelig det.

Skrevet

på søndag er jeg 39 fullgåtteuker:)jeg har kjøpt inn og fått masse klær fra nyfødt til 3mnd.det har jeg vasket og stryket.sengen er vasket med grønnsåpe oxo alle leker.sengen er redd opp.stellebordet er i orden med masse kremer,oljer,kluter(55stk)gulpekluter(50stk)oxo vasket å stryket.egene håndklær 6stk,flasker,morsmelkerstatning,pumpe,lammeskinn,vognen står klar til bruk med dyne.5helsetepper,babyuro til sengen og stellebord.lekegrinden er tatt fram og vasket.kjøpt nye madrasser til seng,kurv,vogge og lekegrin.vippestol,bæresæle.pledd.smokker,pumpe.flytende paracet,sanasol.hørselværn for kids hehe.masse nattbind til meg selv.eneste jeg har igjen å kjøpe er babycall.

Skrevet

har oxo kjøpt bilsete og solskjermer hehe.

Skrevet

Jeg er i uke 27, og jeg har visst kjøpt inn det meste ;) Jeg er førstegangsfødende, og var veldig tidlig ute med å kjøpe utstyr.

Vi mangler bare kommode til å samle alt tøyet i, og så mangler vi bleier og stelleprodukter :)

Gleder meg sånn til å begynne å vaske alt det lille tøyet :D

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Er 38+3 og har kjøpt 3 strømpebukser og en sparkebukse, hehe... Men har det meste fra forrigemann da (21 mnd). Vi har seng, vogn og klær, regner med det går fint da. Ellers er butikkene åpne=)

Ikke har jeg vasket særlig med babyklær heller, men de ligger nå her i esker, heldigvis sorterte fra forrige gang. Klarte å få pakket baggen i går da, men ikke etter liste, kastet oppi noe klær og dill...

Hehe, ikke akkurat superengasjert. Drittlei av å være gravid og vil helst ligge mest mulig på sofaen=)

Skrevet

Jeg går straks inn i uke 30, og vi mangler i grunnen det meste. Vi har kjøpt og fått litt tøy. Bleier og litt innlegg er i hus. Vi kommer nok ikke til å kjøpe noe før engangsstønaden er på konto. Vogndyne og ett sett med sengetøy har vi fått arvet av min søster. Kosebamse og en myk rangle er kjøpt inn. Mannen valgte ut det.

Vugge er under produksjon hos svigerfar. :)

Skrevet

Her har vi alt i hus trodde jeg (har en liten fra før, så trenger ikke mye nytt), men kommer på at vi mangler nyfødt-bleier. Ellers er alt kjøpt inn. Ingen av klærne er vasket ennå, det tar jeg når ferien min begynner :) *gleder meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...