Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se kjønn på meg?

og når jeg kommer til å føde..

16.01,.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 25.01.2010.

snuppa mi kom til verden i uke 30..

kommer den lille for tidlig også??

blir jeg syk dette svangerskapet?

Skrevet

Hei.

Jeg ser gode utsikter og et godt familieliv.

Du vil oppleve en ny gledelig fase i livet , du er kreativ og bruker din intuisjon .

Det vil komme en hyggelig fremmed med gode og troverdig informasjon.

Ser barn hos deg (selvfølgelig du er jo gravid- men vil tolke dette som at alt vil gå bra)

Får opp anger på noe ?

får også opp en følelsesmessig seier, ser en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon

Skrevet

du er flink..

jeg tok abort i januar, angrer nok litt på det..

jeg og sambo har blitt sammen igjen etter 10 mnd brudd...

var alene under store deler av svangerskapet og 6 mnd etter snuppa ble født..

kommer vi til å gifte oss??

nå gråter jeg faktisk, er sååå redd for å miste, men du ser det går bra, ?

Skrevet

Ser en hemmelighet som snart avsløres, ser seier og triumf en følelse av kontroll av en situasjon du vil mestre.

Ser at dine ønsker vil bli oppfylt, du vil bli lykkelig.

Ser en forfører som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker , han blir fort fornærmet og kan få anfall av sjalusi, han er ikke kjedelig eller forutsigbar , han er en dyktig foretningsmann , han er den fødte manipulatorog en begavet forhandler, dette kan forestille en far eller en kjæreste.

Ser også generøsitet og hjelp fra andre , ser også en gledelig fase i livet og sterke følelser..

Det kan være noe fra virkeligheten som raser sammen - du vil innse noe som vil kjennes befriende, får frem at du har vanskelig for å utrykke følelser.

Skrevet

jeg har ikke vanskelig for å uttrykke følelser,heller motsatt..

den hemmeligheten,er den positiv eller negativ?

å så bra, jeg er veldig lykkelig nå, med ei jente på 14 mnd og en kjempe bra samboer..

da kommer vi til å gifte oss a, sien mine ønsker blir oppfylt..

nå ble jeg glad..

Skrevet

Får oppp på deg at du kan ha sterke meninger og er en sta person. Pass på så du ikke blir for analytisk, kjølig og kynisk. Du kan være svært kritisk og egosentrisk – dette kan føre til at du blir ulykkelig, spesielt i ekteskap, hvis du ikke er forsiktig. men du er både lojal og trofast når du først gifter deg.Vis dine følelser ovenfor dem du stoler på og prøv å utvikle langvarige nære forhold. Dette vil balansere ditt mentale liv og vil være en kilde til mye glede. ser mye god komme din vei:)

Skrevet

he he.. dette stemmer , jeg er sta ja..

du er jammen kjempe flink:)

ser du gutt eller jente på meg?

Skrevet

vil si jente men får også en følelse på gutt men kan også være at det er ønske om en gutt, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...