Gå til innhold

Dere Oslo-kjente ..

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal booke billetter i Oslo Spektrum, men har aldri vært der å lurer på om det er verdt å betale for plasser på rad 12 , sete 33 og 34?

De beste tilgjengelige billettene var i felt 207 .

Er det bra plasser eller bortkastede penger ?

Skrevet

Kommer helt an på hva du skal se og hvordan salkartet ser ut, og hvor interessert du/ledsager er i showet :)

Felt 207 er litt "nosebleed", men på Jeff Dunham var det SÅÅÅ verdt det! På Josh Groban-konsert er ingenting annet enn første rad bra nok... Hehehe

Skrevet

Felt 207 er bakerste felt i starten av svingen på venstre siden.

Rad 13 kan jeg tenke meg er sånn ca midt i feltet.

Ikke spssielt bra plasser, men du ser da noe iallfall.

Hva er det du skal bestille til? Det har jo noe å si også.

Skrevet

Skal bestille til Walking with dinosaurs.

Samboer har kjempelyst å se det så tenkte jeg skulle bestille det, flybilletter å hotell i gave til han, med er jo lite vits om det er drittplasser . Trur det var noe ledig i felt 208-212 også, men det var tidlig på en tirsdag .

Skrevet

208-212 er samma type seter, de er ved siden av 207. Regner med at det blir satt opp som en sånn "arena" i midten der, og da ser man bedre enn hvis scenen er der den pleier å være. Hvis han har veeeeeldig lyst til å se det hadde jeg booket :)

Skrevet

Det finner salkart inne hvor du bestiller.

der ser du at på det showet er mye av de faste plassene fjernet så 207 er ikke så ille. Er bare et bittelite flet foran det.

Og dinosaurusene er ikke spesielt små heller.

Tror dere kan få en fin kveld der :o)

Skrevet

Så heller felt 207 enn 211?

Skrevet

Absolutt, 211 er helt i utkanten på denne forestillingen.

Skrevet

Tror 207 er helt kurant her :) Og dinoene er så svære at du helt sikkert ser godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...