Gå til innhold

Hvor lenge har dere her inne vært prøvere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om det bare er jeg som har vert prøver i 3 mnd snart 4 da hvis tr dukker opp:p hehe. Noen andre som er veldig nye i prøvinga her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi har prøvd i ca 1 mnd. Så er ganske fersk i dette jeg også:)

Skrevet

hehe så kjekt:) Syns det har vert lenge å vente nå jeg, og vi har bare prøvd i 3 mnd:p hehe. Men håper det klaffer neste pp, syns det er lenge nok å vente nå:P Jeg har både funnet el og vert aktiv og likevel har det ikke klaffet enda. Men så er det jo bare 20% i hver syklus man kan bli gravid. Så jeg uroer meg ikke enda:p Har du hatt ikm nå eller?

Skrevet

Denne gang blir vår tredje så vi er innoi pp3 nå med ikm uke 25 så er noen dager igjen til el ja ;) Men håper den sitter denne pp har ikke tålmodighet jeg ... hehe..

Skrevet

hehe samme her, det er ingenting gale med verken meg eller samboer, så skal jo ikke vær så vanskelig å bli gravid fort hvis man slutter med p piller eller lignende:p hehe blir litt irretert jeg når jeg tenker på at jeg har gått på pillen å når jeg først skal slutte med dem, blir vi ikke gravide med en gang:p litt morsomt og da:p hehe. Men satser på den sitter nå i 4 pp:D

Skrevet

Det er veldi spennende med denne prøvingen:) men veldi skuffende når TR kom snikende i dag:/ Hadde sååå lyst at det skulle klaffe med en gang, men det gjor nok ikke de.

Men jeg har motet oppe å håper det klaffer neste pp:)

Skrevet

Vi har hvert prøvere i 4 år og 1 mnd vi.... Så her krysses fingrene :)

Så håper virkelig at det smeller denne syklusen :)

Skrevet

Ja, men det sies at viss en har gått lenge på pillen, så kan det ta litt tid før en blir gravid da! :) Så det er bare å være tålmodige:)

Oj, 4 år og 1 dag...det var lenge? Er det noe spesiell grunn til at det tar så lang tid med dere?

Skrevet

4 år? Sygt!:P hvordan holder du ut da?:P Virker veldig positiv når du skriver hvertfall:) Håper det virkelig klaffer denne gang for deg angelmama:D Skal krysse og sende alt babystøv jeg kan til deg;) Du fortjener virkelig en spire snart:)

Skrevet

Trodde ikke pillene lå lenger i kroppen enn 1 uke etter p pille slutt? Men det kan vær noe i det du sier, vil nå tro at kroppen blir litt ødelagt etter p piller, Forje mnd hadde jeg skikkelig mensen som jeg hadde før jeg begynnte på p piller, så regner med de er ute av kroppen nå ja:p hehe

Skrevet

Jeg er ikke 100% sikker på dette. Det er bare noe jeg har hørt fra noen venninner. At når en går på p pille over lengre tid, så tar det lengre tid å komme inn i en fast syklus med ordentli el osv. og derfor tar det litt lenger tid å bli gravid :) Men dette er jo sikkert ulikt fra person til person også:)

Skrevet

Det har bare ikke klaffet etter lille tulla vår døde i 2005 kun 6 dager gammel.... Så psyken har mye med graviditet og gjøre. Jeg håper jo virkelig at dette vil gå denne gangen.... Man MÅ være positiv! ;)

Det hjelper det også sies det i allefall :D

Skrevet

Uff, så trist! :(

Men så bra at du klarer å holde motet oppe og være positiv. Dette står det all respekt av:)

Skal krysse fingrene for at det klaffer for deg denne gang :)

Skrevet

jeg tror faktisk at det du sier er litt sant, for de to første syklusene mine etter pilleslutt var helt på trynet, hehe. Nå har jeg en syklus på rundt 28-30 dager, bare blør litt lenger enn tidligere:) Men satser på de er ute og vekk fra systemet mitt nå, vil jo ha barn nå:) hehe. Jeg syns det er bra du er positiv angelmama:) Det imponerer meg. Var inne å leste bloggen din, ble rørt så det holdt! Men du virker som en sterk person, å håper du får spire denne gang:D

Skrevet

Vi får holde sammen vi slitere og være positive og støtte hverandre....

Jeg har felt nok tårer,nå vil jeg smile litt..... :D

Trur vi kommer til å bli ganske mange her på BIM som blir mamma til små vakre vindunderlige små i 2010 :)

Sammen er vi sterke ;)

Så lenge man har håpet og troen så har man mye da :)

Klemmer og baby støv sendes dere alle :)

Skrevet

Sender masse babystøv til dere alle jeg og:D og håper på smårollinger i 2010 alle sammen:) Denne pp skal jeg vertfall ver positiv og tenke det beste og på alle andre som er prøvere, nå vet jeg det er mange andre som prøver å prøver her:)

Skrevet

Vår første PP etter BO/MA i mars...

Skal vel godt gjøres at det klaffer på første forsøk, så jeg er litt avventende..men er jo veldig spent!!! Uff....

Trist å lese om datteren din og at dere har vært prøvere så lenge, RESPEKT!

Gleder meg til ca 3 uker, når vi vet mer om hvem som "trakk det lengste strået" denne PP...(forhåpentligvis er det alle sammen)...

Gode klemmer til alle sammen :)

Skrevet

Heisann vi startet prøvingen i oktober 2008, ble gravid i første pp, men dette endte i MA i uke 11. Jeg er nå i min 4 pp etter MA.

Skrevet

Takk for alle fine ord jenter..... Og husk å krysse ku fingrene da og IKKE beina ;D;D;D LOL! :P

Baby støv sendes dere alle sammen fra meg :)

Skrevet

Vi har prøvd siden begynnelsen av november.. Tiden går fort.. men har ikke skjedd noe enda.

Skrevet

Dette er vår første pp, så relativ fersk :)

Skrevet

som skrevet før...vi har prøvd siden okt 08:) skjer ikke mye på denne fronten....hihi

Skrevet

skjer fint lite her og ja:p men vi må bare ver positive, å håpe på at alt babystøvet treffer og sitter;) hehe. Er gla jeg gikk inn med instillingen på at det kan ta jaffal ett år før jeg blir gravid, å det gjør det lettere å vær positiv:p Når det har gått over ett år, kan jeg heller begynne å lure;) hehe

Skrevet

dette er min 2. pp, allerede utålmodg-det er ikke bra... men prøver å ikke fokusere så mye på det, men må inrømme at dagene før IKM nå går ganske sakte........Men lykke til jenter!

Skrevet

Slutta på pilla i november. Så har vært pillefri i over 6 måneder nå. Har mista tellinga på pp'er..hehe. Hadde plutselig ikkje mens ein måned så..gjekk litt i surr.

Men sånn ca 5 pp... +.. -...+...et eller aent..sånn ca.

Tar det overraskende med ro...sjøl om eg blir litt revet med og overivrig innimellom, men va mye mere hårsår når mensen kom før enn eg e nå..bare grue meg pga smertene...håpe jo eg sleppe dei på et års tid nå da...lenge te fredag.....ny testedag...e 18 dpo i dag...betyr enten eller...enten spire..eller ingen eggløsning...så...ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...