Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei hei alle sammen:) Jeg skrev her på mandag at jeg hadde fått en svak positiv qr test, det syke er at den var falsk positiv! Jeg har tatt mange tester siden mandag bare for å vær sikker og alle var negative. Crap.. Men tilbake til det jeg ville si til dere, det har tydligvis enten vert en feil med den pakken jeg kjøpte med to stk i eller så kan det jo ha vært en kjemisk graviditet. Jeg vet ikke, vet bare at jeg ble veldig skuffet over at qr kunne gi meg falsk positiv test. ¨Har tatt en ny qr men den kom det ingenting på ikke engang etter 10 min, så den stemte nok. Så jeg kan nok bare ha vært så uheldig å fått akkuratt den pakken som det var noe feil med. For de skal ikke slå ut i det hele tatt hvis en ikke er gravid. Men det var sygt nedtur siden jeg så høyt håpet på at det hadde klaffet denne mnd:p er det andre som har fått falske positive tester eller? Klem masse fra håpefull:)
J -76 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Åh så leit! Har ikke opplevd det selv, ville bare sende deg en klem. Har du fått mensen da? Alt håp er vell ikke ute før den melder sin ankomst. Tvi tvi
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 takk for klemmen:) setter stor pris på det:) Nei har enten ikm i dag eller lørdag så alt håp er ikke ute enda:p men regner med hun dukker opp når jeg minst vil og ønsker det.. hmm:p hehe. men vil jo at tr skal komme så jeg raskt kan få eggløsning igjen. hehe. hvor lenge har du prøvd å bli gravid?
Nellybelly Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Dette har jeg også opplevd. Tok en av de to QR testene fra samme pakke og den ble svak positiv. Den var "så positiv" at det ikke var tvil om to tydelige strek, bare ikke like sterke. Dagene etter var testene negative. Jeg fikk mensen 4 dager etter positiv test. Legen min sa faktisk at det ikke går an å få falsk negativ test, men at det går an å få falsk positiv... Dette skjønner ikke jeg da men, det er imot alt annet jeg har hørt... Men jeg tenker heller at det var en kjemisk graviditet eller noe... Tok nemlig en billigstrimmel i samme kopp som den positive QR, og den var også svakt positiv. Blodprøve 2 dager etter positiv test viste 0 hcg. Jeg skjønner så godt nedturen du fikk, man har jo gått et helt døgn og "vært gravid"... for så å plutselig ikke være det likevel... Lykke til neste gang! (Om du ikke har fått positiv test nå da)
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Nedtur ja, ble sygt skuffet da de andre ble negative:-) men nå vil jeg ha mensen for jeg vil jo ha el igjen. Hehe. Men den er nå to dager forsinket:-) hehe. Jeg gidder ikke teste heller for jeg fikk negativ test forje uke. Og klarer ikke tro jeg er i nærheten av gravid:-P hehe. Er du prøver eller?
*SmurfeMamma* Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 er du 2 dager over IKM i dag?? og du fikk negativ test forrige uke??? vet du da kan du få posetiv test nå, om du er gravid... de 2 gangene jeg har vært gravid har jeg ikke fått posetiv test før 5-7 dager ETTER IKM.... du burde ta en test snart.... tihi
Nellybelly Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 IKM for to dager siden, du kan jo teste igjen snart da? ) Sånn for sikkerhetsskyld...? Jeg tok en blodprøve jeg, for å være 100%, det fikk jeg samme dag bare ved å ringe sykehuset (gynekologen). Ja, jeg er prøver. Har prøvd i ca 3 år, sa for 2.5 år siden. Etter det har jeg fått 2 stk positive tester, for så å få negative dagen etter. Første var på dag 23, (tidlig) den andre gangen var jeg over IKM. Nå tar jeg pergo, dobbel kur, og håper på mirakler... Har du prøvd lenge da? Lykke til iallefall :)
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2009 Hehe, ja vet jeg kan teste, men vil heller vente på tr for å slippe skuffelsen:-P jeg tror ikke jeg er gravid for jeg har ingen syptomer utenom luft i magen:p hehe. Sorry detaljer. Hehe. Jeg har vært prøver siden februar men ingen spire her, så kommer nok til og ta tid. Hehe. Jeg er lav og lita, bare 1,59 høy:-P hehe. Så venter på et mirakel jeg og. Min mamma brukte 1 år på å lage meg, så er forberedt på at d kan ta tid. Hehe. Hvorfor tar du pergo? Jeg vet ikke hva det er:p men har lest flere bruker d hvis de sliter med å bli gravid. Jeg har bestilt time hos lege for å se om det er noe galt med meg, har hatt sex hver dag så å si siden februar og det er rart det ikke har klaffet enda:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå